Vraag

Moet ik hulp zoeken?

  • 10 May 2018
  • 3 reacties
  • 66 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik heb denk ik jullie mening even nodig. Ik zal even uitleg geven. Ik heb me al een aantal keer gesneden alleen niet heel diep. Ik heb wel steeds het gevoel dat ik wil snijden en het gaat maar niet weg. Een vriendin zegt dat het misschien beter is om hulp te zoeken maar ik weet niet of dat gaat helpen. Wat denken jullie? De grootste reden dat ik dit doe is dat ik mezelf niet goed genoeg vind voor alles en iedereen.

Alvast bedankt,

3 reacties

Nee tuurlijk moet je je eigen niet snijden!, je bent mooi zoals je bent!! Vergelijk jezelf niet met andere mensen want jij bent uniek zoals je bent!
Hoi,

Ik denk dat hulp zoeken zeker wel verstandig is. Zeker gezien de onderliggende reden waardoor jij je snijdt.

Denk je dat je het tegen je ouders durft te vertellen? Samen met je ouders kun je naar de huisarts en dan kijken jullie samen naar wat je nodig hebt.

Met die vriendin zou je eventueel ook het butterfly project kunnen doen, ken je dat? Jij tekent een vlinder op de plek waar je wilt snijden en je vriendin doet dat op diezelfde plek op haar lichaam ook. De vlinders krijgen de naam van de ander. Als je dan snijdt is de vlinder dood en dus soort van je vriendin. Dit weerhoudt mensen ervan te snijden en omdat de ander ook een vlinder heeft, voel je je al snel extra gesteund!

Gr. Pin
Heel erg bedankt voor jullie reacties! Ik ga er zeker wat mee doen

Reageer