Vraag

Moeite met eten


Reputatie 4
Badge +2

Hi,

zoals je leest heb ik moeite met eten. De laatste tijd eet ik weinig. De eerste maanden at ik gwn, en skipte ik alleen het ontbijt. Ontbijt paste namelijk niet in mijn schema die ik had gemaakt voor naar school gaan. Later begon ik meer maaltijden over te slaan en ik at hele dagen achter elkaar niks. Maar dan 1 of 2 keer in de maand at ik heel veel.

Later ging ik Heartstopper lezen, deel 4, wat ging over het hoofdpersoon dat een eetstoornis had (sorry voor de spoiler). En toen ik weer een smoes had gebruikt om niet eten, besefte ik dat ik echt al heel lang niet had gegeten.

Ik voel me ook gwn superslecht. Ik heb slaapgebrek en ik heb al een hele lange tijd last van heftige buikpijn. En dat heb ik minstens 1 uur, elke dag. Ik word steeds onregelmatiger ongesteld en etc.

Het raarste is dat ik niet weet wrm ik niet wil eten. ik heb research gedaan, maar het had niet echt veel nut. 

Want ik ben helemaal tevreden met mijn gewicht, ik ben niet onzeker ofzo dus ik weet niet waar het vandaan komt. Misschien stel ik me aan en is er niks aan de hand. Maar ik wou het alsnog delen.

 

Bedankt voor het lezen!

XxFashionDivaxX


15 reacties

Reputatie 4
Badge +4

Je hoeft je niet te schamen er zijn genoeg kinderen/ volwassenen die hier last van hebben. Er kan een oorzaak zij of niet en alls is prima maar ik zou het wel tegen iemand vertellen

Reputatie 4
Badge +2

Ik kan wel naar de huisarts, maar ik wil het mijn moeder liever niet vertellen dan. Die zou zeggen dat ik overdrijf en me dwingen te eten...

Reputatie 7
Badge +15

Je mentor dan? Of een andere docent?! 
 

Mij_Niet_Gezien-

Reputatie 4
Badge +4

Ja ik zou dan met iemand die je vertrouwd op school gaan praten

Reputatie 4
Badge +2

Dat is wel een goed idee ja. maar ik schaam me er eigenlijk heel erg voor en ik ben bang dat iemand gaat zeggen dat ik me aanstel. Maar ik wil het wel proberen...

Reputatie 5
Badge +2

Mijn tip is: praat er met iemand over. En niet met ons, op het forum, maar met iemand die er verstand van heeft ofzo. Je kan misschien ook naar een huisarts gaan ofz.

Badge

Hey hey ik zal je mijn verhaal vertellen.Dinsdag had ik dus last van mn hart dacht ik maar dat was niet zo dus ik ging naar de huisarts en ze gingen onderzoekjes doen enz maar er was niks ergs aan de hand,ik ging later op de middag bloed prikken in het ziekenhuis.Gisteren heb ik de uitslagen binnen gekregen.Ik heb de volgende dingen te kort 1.ijzer2.colsiocside ofz iets en vitamine b 12 want ik eet niet genoeg omdat ik gepest werd om mijn gewicht dus eet gwn want je wilt echt niet t zelfde hebben als mij.

Xxx Nutella koekje 

Reputatie 4
Badge +4

En ga jij nu weer eten of nog niet?

Badge

Ja moet wel xx Nutella koekje 

 

 

 

 

 

Reputatie 4
Badge +4

Mag ik vragen hoe vaak je per maand ongesteld bent?

 

Reputatie 4
Badge +2

@Anoniempjepanda Soms 1 keer, soms 2 x. 

Reputatie 7
Badge +15

Dut klinkt in mijn ogen best zorgwekkend, ik weet net zoals jij niet waarom je niet wilt eten, maar ik zou even langs de Huisarts, voor een gewicht-check en er misschien achter kunnen komen waarom je niet (wil) eet/eten. 
 

Mij_Niet_Gezien 

 

Reputatie 4
Badge +4

@Anoniempjepanda Soms 1 keer, soms 2 x. 

Ik zou eens langs de huisarts gaan. Een vriendin van mij heeft dit ook en krijgt er medicijnen voor

Reputatie 4
Badge +4

Het gaat je zeker lukken groetjesssss

Badge

Jaa xx Nutella koekje 

Reageer