Vraag

moeilijke vriendschappen

  • 23 February 2022
  • 45 reacties
  • 252 Bekeken

Reputatie 5
Badge +2

Hey , ik voel me heel eenzaam enzo niemand wil met me vrienden zijn ik wordt overal buitgesloten dus ik weet niet echt waaraan het ligt of hoe het komt dat ik word buitgesloten.

Hebben jullie tips hoe k vrienden kan maken?

Grtjs hanneke14 x


45 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Stap naar iemand toe en begin een gesprek stel vragen en vertel over jezelf ik weet makkelijker gezegd dan gedaan maar bij mij werkt het

Reputatie 7
Badge +17

Hoi wees jezelf, zoek bijv in de kantine mensen op die alleen zitten of kijk eens in je klas naar mensen die niet zo “populair” zijn want Ellen zei het hier al eens, dat zijn vaak juist hele lieve leuke mensen  :)  En misschien vind je het leuk om ergens bij te gaan ? Ik heb bij de waterscouts bijv heel veel vreinden/innen en bij sport ook. Kan echt helpen !

Succes !

grtz liefs Julian X

Reputatie 7
Badge +7

Hi hanneke, je kan wat @wilhelmavemela ook zegt maar iemand toe stappen en een gesprek beginnen en je kan ook bij activiteiten buiten vrienden maken, en noem maar op😊

 

MCES 

Reputatie 6
Badge +3

hey dat had ( heb) dat ook in het begin probeerde ik vrinddinnen te maken maar het lukte me niet maar het beste is om te doen wat julian 12 zei

Zoek iemand die ook alleen is 

Stap naar iemand toe

Reputatie 7
Badge +19

En stel vragen tijdens het gesprek wees geïnteresseerd en luister vertel over jezelf

Reputatie 5
Badge +2

Hey tis gewoon als ik probeer mezelf te zijn vinden ze me ambetant en ze laten me dan gwn ineens vallen. Dus ik probeerde me ook al te veranderen enzo.. en dan zeiden ze zo ineens van pleegzelfmoord we willen u Ier ni enzo.

Ps: Ik hoop dat ik hier niet ambetant overkom 

Ik snap het wel

Want ik heb ook vaak zo'n gevoel

Ik wil nu ook een zelfmoord plegen, omdat ik heel erg eenzaam voel

Geloof me 

Mensen uit deze forum is gewoon fantastisch 

Wij zou je steunen 

Wij zou je helpen

Wij zijn jou online vrienden 

Je kan alles met ons delen

 

Een knuffel van Zelle 

Reputatie 7
Badge +17

@Hanneke14  nee hoor je komt heel leuk over en lief en je bent hartelijk welkom gewoon ! En ik vind die mensen dan heel gemeen dat ze dat zeggen !Groetjes Liefs Julian X

Reputatie 6
Badge +5

Hoi @Zelle,

Wat fijn dat je steun haalt uit de mensen van het forum! We lezen dat je in een lastige situatie zit. Je kunt ook De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen. Ook kan je voor hulp of ondersteuning contact opnemen met 113 Zelfmoordpreventie via www.113.nl.

Groetjes Renske (De Kindertelefoon) 

Ik snap het wel

Want ik heb ook vaak zo'n gevoel

Ik wil nu ook een zelfmoord plegen, omdat ik heel erg eenzaam voel

Geloof me 

Mensen uit deze forum is gewoon fantastisch 

Wij zou je steunen 

Wij zou je helpen

Wij zijn jou online vrienden 

Je kan alles met ons delen

 

Een knuffel van Zelle 

Je bent een geweldige meid, doe niet zelfmoord plegen. Het leven is belangrijk. Misschien niet direct voor jou, maar wel voor anderen. En zeker voor mij/ons is jouw leven belangrijk.

-TheMightySlayer <3

Reputatie 7
Badge +17

@Zelle  jij bent niet te missen ! :) we :heart:  jou !  en zoals mw Renske zegt anders bel met de kindertelefoon want je bent het waard !

Grtz en liefs Julian XXX

Hey tis gewoon als ik probeer mezelf te zijn vinden ze me ambetant en ze laten me dan gwn ineens vallen. Dus ik probeerde me ook al te veranderen enzo.. en dan zeiden ze zo ineens van pleegzelfmoord we willen u Ier ni enzo.

Ps: Ik hoop dat ik hier niet ambetant overkom 

Met dat soort mensen moet je niet mee omgaan. Die hebben een negatieve invloed en als ze willen dat je zelfmoord pleegt, dan zijn ze gewoon raar, asociaal, en treurig. Dan denk ik dat het verstandig is om met andere mensen om te gaan en daar eventueel contact mee te zoeken en vrienden worden.

-TheMightySlayer <3

Reputatie 5
Badge +2

@Zelle je bent echt top enzo dus geen zelfmoord plegen.

Ik heb het zelfde gevoel als Jou da ik beter zelfmoord pleeg om er nimeer te zijn enz en das heel moeilijk☹

Reputatie 6
Badge +5

Hoi @Hanneke14 ,

We lezen dat je in een lastige situatie zit. Je kunt ook De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen. Ook kan je voor hulp of ondersteuning contact opnemen met 113 Zelfmoordpreventie via www.113.nl.

Groetjes Renske (De Kindertelefoon) 

Reputatie 7
Badge +7

Ik snap het wel

Want ik heb ook vaak zo'n gevoel

Ik wil nu ook een zelfmoord plegen, omdat ik heel erg eenzaam voel

Geloof me 

Mensen uit deze forum is gewoon fantastisch 

Wij zou je steunen 

Wij zou je helpen

Wij zijn jou online vrienden 

Je kan alles met ons delen

 

Een knuffel van Zelle 

 

 

@Zellegeen zelfmoord plegen, in snap dat je je eenzaam voelt maar wij zijn er voor je en we houden van je❤️.  Je verdient het niet om zelfmoord te plegen😭. Wij zijn je vrienden❤️. Ik weet echt niet wat in zonder jou zou moeten😓. 

 

Je betekent heel veel voor ons

Kiss me

MCES 

 

Kiss me

Reputatie 5
Badge +2

Tis gwn echt moeilijk want ik word echt buitengesloten en da wordt echt vaak gezegd da ik het moe doen zelfmoord plegen en op den duur is da een mindfuck vn zo je moet et doen enz.. en das soms heel fuckt up en k weet jullie zijn er enz ,maar het blijft moeilijk. 

Ps: jullie zijn echt top eh daar ni vn😘

Reputatie 7
Badge +7

-onnodige quotes verwijderd-

@Hanneke14 jij bent top😘

Reputatie 7
Badge +19

Tis gwn echt moeilijk want ik word echt buitengesloten en da wordt echt vaak gezegd da ik het moe doen zelfmoord plegen en op den duur is da een mindfuck vn zo je moet et doen enz.. en das soms heel fuckt up en k weet jullie zijn er enz ,maar het blijft moeilijk. 

Ps: jullie zijn echt top eh daar ni vn😘

WWeWe kunnen niemand hier missen jij niet en @Zelle Niet niemand

Reputatie 7
Badge +7

@Hanneke14 ik ga even heel eerlijk zijn met jullie allemaal. Ik heb nog steeds ook zelfmoordgedachtes en ik heb ook echt nergens zin in alleen nu omdat ik met jullie op de forum ben dan word ik wel blij maar zonder de forum wil ik gwn dood, ik geef het op 

Reputatie 7
Badge +19

-onnodige quotes verwijderd-

 

Alsjeblieft don't kill youself we all neer.you

Reputatie 7
Badge +7

Ik wil het ook niet doen maar ik zeg altijd, ik ga zelfmoord plegen om de domste en kleinste dingen zoals: de tram gemist, een wedstrijd verloren, mensen luisteren niet, ik ben altijd de ongelukkige, iedereen moet altijd mij hebben, ik heb altijd ruzie met iedereen zelfs als ik niks ode en gwn heel aardig ben. Ja eigenlijk om die reden. 😠

Reputatie 7
Badge +7

De ergste is als ik de tram heb gemist, dan word ik echt zo agressief dat ik gwn dood wil en niemands reactie boeit mij want ik wil gelijk zelfmoord plegen.

 

De tram missen is het irritantste wat er mij gaat gebeuren😡😡

Reputatie 5
Badge +2

Hey iedereen,

Ik twijfel heel hard over mezelf de laatste dagen wordt k hoer genoemd zelfs op straat.

En ik weet ni zo goe wa ik vn mezelf moe denken.

Ik Ben gwn aant kapot gaan vanbinnen en ik weet et ff nimeer zo goe.

Hebben jullie tips wa jullie doen als je u slecht voel

Grtjs hanneke

om je een beetje op te vrolijken heb ik hier paar moppen van kidsweek

 

‘Mama, ik zie een grijze haar!’ zegt Julia tegen haar moeder. ‘Die grijze haren krijg ik omdat mijn kind zo ondeugend is’, plaagt haar moeder. Julia: ‘Ah, nu snap ik waarom oma helemaal grijs is!’

 

Bart: ‘Meester, kun je straf krijgen voor iets wat je niet gedaan hebt?’ Meester: ‘Natuurlijk niet. Waarom vraag je dat?’ Bart: ‘Ik heb mijn huiswerk niet gemaakt!’

 

Freek en Binti lopen over de savanne. In de verte komt een cheeta aan hollen. ‘Rennen’, roept Freek. ‘Eerst mijn hardloopschoenen aantrekken’, zegt Binti. ‘Je denkt toch niet dat je harder loopt dan een cheeta?’ zegt Freek verbaasd. Binti: ‘Nee, maar ik hoef ook alleen maar harder te lopen dan jij!’

 

Mark spuugt zijn kauwgom tegen het raam van een vriend met wie hij ruzie heeft. Een agent ziet het en zegt: ‘Hou daar eens mee op! Wat zou jij ervan vinden als ik mijn kauwgom op jou raam zou spugen?’ Dan zegt Mark: ‘Heel knap, meneer de agent, want wij wonen op de dertiende verdieping van een flat!’

 

Jantje: ‘Hoe laat is het?’ Juf: ‘Drie uur.’ Jantje: ‘Oh nee!’ Juf: ‘Wat is er?’ Jantje: ‘Ik vraag de hele dag aan iedereen hoe laat het is en ik krijg steeds een ander antwoord!

 

Zelle’

Reageer