moeder is erachter gekomen dat ik mezelf snijd

• 14 April 2015
  • 48 reacties
  • 2336 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
hei iedereen
Ik heb een best wel groot probleem denk ik.
Ik snijd mezelf sinds ik in de 1e zit. Ik zit nu in de 4e. Mn moeder is er nooit achter gekomen, tot vandaag dan. Ik heb net een preek van 2,5 uur gehad maar ik heb geen idee waar.het over ging, want ik was alleen maar bezig met kut, mn moeder weet dat ik mezelf.snijd.

Ik heb trouwens.op advies van jullie een gesprek gehad met mn mentor maar veel zeggen kon ik niet. Ik moest of alleen maar huilen en als ik niet aan het huilen was deed het praten pijn. Ik ben gistere op mn bek geslagen door mn broertje. Daarna heb ik mezelf ook weer gesneden en ik dank dat doot die sneeen mn ma erachter gekomen is.

Ik kan het niet meer aan. Het enigste wat ik nu naar mn kopgeschreeuwd krijg.is.dat ik een ondankbaar kind ben en dat ik emo ben. Wat natuurlijk onzin iz, want lang niet alle emo's snijden zichzelf.

Nu wil.ik dus ook weer zelfmoord plegen. Ik heb dit ook een soort van besproken met mn mentor, alleen ik moest toen heel erg hard huilen en hij zat me.aan te.kijken van Meid dat moet je niet doen, doe het Dan alleen niet voor mij enzo. Maar ik heb nu tentamenweek.dus dat wordt wat ????

Please weet.iemand wat.ik nog kan doen want ik denk ecjt dat zelfmoord de.enigste mogelijkheid is. En pleaee zeg niet dat het beter wordt want ik wacht al 11 jaar en dat gast toch nooit meer.gebeuren

Bedankt.voor.t.lezen iedereeen.????

Xxx .WannaBeLoved.

48 reacties

hey wannabeloved,
Ik wou een jaar geleden ook zelfmoord plegen dus ik weet hoe jij je voelt. En ookal geloof je het niet het word wel beter..... Je moeder heeft je die preek gegeven omdat ze van je houd, ze was vast erg geschrokken toen ze ontdekte dat jij je snijd. Misschien moet je eens proberen met haar te praten, haar uitleggen waarom je je snijd en dankan ze je misschien steunen. 
Ik hoop dat het goed komt xxx xXanoniepjeXx
Heftig hee schat!
Ik kan me voorstellen dat dit moeilijk voor je is!

Mijn ouders zijn er ook net achter dat ik mezelf snijd. De reactie is vergelijkbaar. Ik probeer me heel erg te richten op 'als ze niet van me hadden gehouden, hadden ze t ook neit vervelend gevonden dat ik mezelf snijd'. Alleen mijn moeder vind t best, zo lijkt t... Maar ja. Ze bedoelen t denk ik echt goed, je moeder. Masr ik denkt neiet dat ze weet hoe te reageren....

Kan je naar de huisarts? Zeg hoe slecht t met je gaat. Misschien kan hij (of zij)wat voor je betekenen.
Wat je ook altijd kan doen is weglopen. Niet de idiale oplossing, maar t kan...
Of je kan met jeugdzorg bellen! Die meoten je wel helpen, toch? Ik heb zelf eigenlijk geen ervaring met ze....
Als je echt denkt 'na ga ik zm plegen" bet dan alsjeblieft 113! Die helpen geweldig! Ze komen zelfs naar je toe als je dat wil!
Misschein kan t helpen als je je mama uitlegt waarom je jezelf snijd? Ik denkt dat ze t gewoon neit snapt... Je kan t ook altijd in een brief zetten als je dat makkelijker vind,

Lieverd, je mag pas zelfmoordplegen als je alle andere optisch hebt geprobeerd. En je bent nog niet allen huizen langs gegaan om om hulp te vragen (ik heb je in iedergeval nog neit aan m'n deur gehad) dus er zijn nog opties!

T is niet dat ik neit weet hoe je je voelt... Ik weet t. Echt. Maar t is echt neit de enigste oplossing!

Wat zou jij nu t liefste willen? Ja, dood, maar wat nog meer? Uit huis? Een toekomstdroom? Er is vast wel iets! Toch?
Ga ervoor! Wat heb je te verliezen?

Sterkte schat!

Een hele dikke knuffel!

Liefs,
Heei
Bedankt voor het reageren
xXanoniempjeXx
Ik weet.echt zeker dat het.niet beter wordt. Echt niet!
ik denk.noet dat mn moeder die preek heeft rhouden omdat ze van me houd, want ze wil me altijd toch alleen maar vernederen en ik weet zeker dat ze niet van me.houd.
En praten met hasr gast niet wst dan luistert ze toch niet nar me en schreeuwt ze overal doorheen.

Pheebe
Ze weet niet hoe te reageren? Ze weet helemaal niks he is een tyfus wijf en van mij mag ze net zo goed gwn dood neer vallen want ze doet toch alleen maar tegen me.
Naar de huisarts toe durf ik niet, maar ik heb alles tegen mn mentor gezegd gisteren. En die schrok er best wel van. Maar dst is maar.een.iemand dus wat maakr het uit?
en jeugdzorg heb ik temaken mee gehad.vanaf.mn 4e en nu zijn ze een soort van weg ofzo ik weet niet hoe ik het.moet beschrijven. Maar ik heb op.dit moment geen reet meer te make. Met jeugdzorg. En daar ben ik blij mee. Maar wst is het nut van 113? Als ik echt zm wil plegen, dan doe ik dat toch wel.en kan niemand me.tegenhouden. ik ga mn.moeder.echt niks uitlegge. Dat snapt ze.toch niet en schreeuwd ze alleen maar door me heen enzo. En wat heeft het voor nut om langs alle deuren te gaan? Dan word ik wel zwerver. Dan hoef ik ook niet te leven.met mensen om me heen die toch niet te vertrouwen zijn. En.over de toekomst tuurlijk.wil ik dood. Maar ik wil ook graag dierenarts worden maar dat gaat niet lukken want daar.ben.ik te dom voor.

Het spjt me heel.erg voor.de.eventuele scheldworden maar ik moest dit gewoon even doen.

Xxx
O schat,

Ik snap heel goed dat t eruit moet. Gooi het er hier maar uit, hier kan het.

Super goed dat je het tegen je mentor hebt vertelt! Voor jouw is het misschien 'maar iemand', maar het is wel iemand! En weet je waarom je mentor schok? Omdat hij om je geeft! Hij wil dat je je goed voelt! En hij wil je helpen! Wil je hem de kans geven om je te helpen? 'Zelfmoord plegen kan morgen ook nog.' 
Ik snap dat naar de huisarts gaan eng is, maar echt schat, wat heb je te verliezen? Als je dood gaat verlies je toch sowieso alles?

Het nut van 113? Gered worden. Ik snap je wel als je zegt 'als ik zelfmoord wil plegen, kan neimand me tegenhouden', maar aan de andere kant, je doen nu wel een schreeuw om hulp. Daarom kom je naar dit forum. Niet dat je niet dood wil! Maar ergens wil je ook gered worden. 113 kan je echt redden. Want misschien geef jij neit meer om je leven, andere geven wel om jouw leven. Ik geef om jouw leven.

Je moeder het uitleggen kan ervoor zorgen dat zij in gaat zien wat haar reactie met jou doet. Ja, misschien snapt ze het zowiezo niet, maar als je het niet probeerd weet je het nooit.
Lieverd, van mij hoef je neit langs alle deuren! Ik wil je alleen duidelijk maken dat er nog opties zijn. Hoe stom nutteloos en zwaar ze nu ook lijken. Er zijn oplossingen! Er zijn nog mogenlijkheden! Denk niet in problemen maar in oplossingen! Zolang er kansen zijn, zolang je nog niet alles hebt geprobeerd, mag je, vind ik, neit opgeven! 

Dierenarts is inderdaad een prachtig beroep! Daar kan je echt wel voor vechten!
Je bent er te dom voor? Echt niet! Je kan alles worden wat je wil, zolang je erin gelooft!
Ik wil docent en schrijfster worden. Ik ben zo dyslectisch als maar kan, en ik ga nieteens naar school!
Als jij dierenarts wil worden kan je dat, zolang je je best er voor doet!

Liefs,
Heei pheebe
Ik vind het super lief dat je me wilt helpen!

Vanavond was er een of ander iemand bij mij thuis (ik heb geen idee waarvan ofzo) en ik moest alles aan die persoon vertellen. Maar ik wil het allemaal niet meer..

ik word helemaal gek! Mn mentor zei vadaag op school dat hij nog een gesprek wil plannen met mij, de vertrouwenspersoon en hem Maar ik kan niet meer! Ik ben helemaal naar de klote. Ik heb helemaal nergens meer zin in
Iedereen wordt steeds maar boos op me. NOOIT is iets wat ik doe goed. Helmaal nooit. het enigste wat ik nu nog voel is woede.

ik ben vadaag ook huilend het lokaal verlaten omdat ik zo ongelooflijk boos en verdrietig ben. En nu heb ik nog een groter probleem want ik heb nu wss een 1voor mn tentamen en mag de rest van mn tentamens ook niet meer in deze tentamenweek maken.

Ik kan het niet meer. het is zo ongelooflijk zwaar om overal waar je bent te denken van zo en zo zou ik zelfmoord kunnen plegen of als ik nou dit en dar doe... dan ben ik dood. Ook zie ik in ieder voorwerp een mogelijkheid om mezelf te snijden. ik heb het gevoel alsof ik waardeloos ben ,niks kan en een domme dikke koe ben. Ik walg van mezelf. ik haat al mn vet dat.ik heb. Ik haat mn hele lichaam

Sorry als ik overkom als een kutkind, maar dat ben ik ook!

Nu eventjes over de inhoud van je bericht
Dat ik niks te verliezen heb als ik naar de huisarts zou gasn is waar, maar alsnig durf ik het niet het spijt me heel erg!

En Er zijn geen oplossingen meer. Ik ben het.niet meer waard. Er hoeft van mij ook geen oplissing meer te komen. Want binnenkort ben ik er toch niet meer (sorry)

En ja ik bn wel te dom voor dierenarts te worden. Ik kan het niet. En war leuj dat je schrijfster e. Docente.wil worden. Dar isebei echt suoer leuk!!

Nogmaals.mijn excuses.omdat ik xo loop te zeiken.

Xxx .WannaBeLoved.
Hyhey,

Sorry dat ik bijna een week neit heb gereageerd.
Ik dacht,mik wacht even, dan kunnen andere ook reageren.
Maar oke.

Vervelend dat je alles moest vertellen... Moeten is nooit fijn.
Probeer hierin duidelijk je grensen aan te geven. Als jij iets nog neit wil vertellen, is dat goed.
Maar je meot wel bedenken dat als jij niks zegt niemand je ook kan helpen.

Echt schat, je doet vanalles goed! Je ziet het alleen niet!
Ik vind het bijvoorbeeld super knap van je dat je hier je verhaal post!

Het hoeft je echt neit te spijten dat je neit naar de huisarts durft! Dat durfde ik ook neit hoor!
Ik probeer alleen samen met jou een mogelijke oplossing te bedenken.
Als jij iets neit durft is dat helemaal neit erg.

Hoe gaat t nu met je?
Lukt het weer een beetje op school?
Is het praten tot nu toe goed gegaan?

*hug*

Ps, je bent geen kutkind! Je bent wel de moeite waard! Je loopt neit te zeilen! Er zijn wel oplossingen!
Heei
Ik moest alles vertellen,ik had geen.keuze. ik heb helmaal.geen.zin meer.in al.die gesprekken enzo. En dat je het knap.vind dat ik hier.mijn verhaal.post is.niet.zo moeilijk ofzo haha wsnt je bent.toch anoniem.dus......
En ik moet.me.wel.spijten! Dat moet gewoon!

nu gaat het.nkg steeds.eigenlijk best wel.heel.erg kut.met.me maarja, karma toch?

En Nee het lukt totaal.niet op.scjool. ik heb nu ruzie.met een vriendin en de hel.school.is weer.eens.tegen mij. Ik
word er gek.van

En.ik heb morgen een.gesprek.met.de.vertrouwens.persoon maar.ik weet niet of.ik daar wel.wat aan heb

Xxx
Heyhey,

Ik vind kpt wel knap dat je t post. Je moet toch woorden zoeken en er bij stil staan. Dat is knap. Je leert je verhaal vertellen. Rn je laat zien dat je ergens beter wil worden 

Karma is onzin
soms krijgen de beste mensen het t zwaart: jij hebt een moeilijk leven gekregen omdat jij het aankan
je verdient al t goede
maar schat, je bent 15
misshien net om 1/6de van je leven
weet je veel wat er nog kan gebeuren! Misschien word de rest wel geweldig!

hoe voel je je nu?
geeft je moeder je een beetje vrijheid of moet je nogsteeds veel praten?

xx
Heihei

Waarom is dat van karma onzin?
waarom krijg IK dan een moeilijk leven? ik kan het helemaa lniet aan. Ik ben niet sterk genoeg! ik stel.niks voor!

Het is elwel 1/6 van mn hele leven, en alle dingen die ik heb gedaam en Gedacht volgen me mn hele leven. Ik wil niet mn hele leven herinnert worden aan mn littekens enzo. Als er al een rest van mn leven komt

Hoe ik me nu voel? nog steeds even kut!

en mn moeder wil nog steeds dat ik Praat met iedereen maar ik negeer iedereen. Ik wil niet meer praten! Maar dat snapt niemand .

Xxx
Hee meis,
wat heftug voor je zeg!
ik heb geen idee wat jij doormaakt. Maar kwil even zeggem dat er echt mensen om jou geven!
ik snap dat jij vind dat praten niet helpt.. 

Geef het alsjeblieft nog een kans! Dat van113 kan ook helpen, zij kunnen jou overtuigen geen zm te plegen,
ookal zegt die stem dat wel tegen je! 

Ik weet echt zeker dat jij het waard bent om nog gewoon te leven en plezier te hebben!

liefs,
ikkeanno
Heei ikkeanno

Er zijn veel teveel.dingen die ik op dit moment doormaak.
En welke.mensen geen er dan om me? Hooguit 1 perssoon, wow das veel.

Ik weet niet o ik praten niet vind helpen, het is meer dat ik niet durf te praten. Ik ben bang om te vertellen hoe ik me voel.enzo.

Hoe kan 113 me dan helpen om geem zm te plegen?
Als.ik het wil dan doe ik het toch wel.

Misschien kan ik het dan nog wel.waard zijj om te leven en plezier te hebben, het is alleen maar zo dat ik niet meer wil leven.

Xxx
Hey,
Meid, er is wel een oplossing, het komt echt wel goed! Ik heb vorig jaar ook bijna zelfmoord gepleegd, ik heb een klote leven gehad en eigenlijk nu nog steeds, Ik vind me zelf ook cut, maar daar schiet je helemaal niets mee op. Je moet even doorzetten, ik wil je echt helpen maar dat kan niet als je zo blijft doen, Ik snap dat je het moeilijk vind en met niemand wil praten, ik moest ook met mijn mentor en vertouwingspersonen praten, echt niet leuk! En mijn moeder... tjsa dat is ook niet zo'n leuk mens soms. Maar het komt echt goed, maar als je zelfmoord wil plegen, jouw keus ik dwing je niet
groetjes MissCookie
Heei misscookie

Praten wil ik opzich wel.proberen, het is meer dat ik het echt echt echt echt echt niet durf!
Ik ben bang wat mensen van me denken. Ik durf in het begin van het schooljaar niet eens.met mensen in mn klas.te.praten omdat ik dat niet durf, last staan met iemand die ik nog nooit heb gezien, en denkt.dat ie me wrl even kan 'helpen'

ik heb al tussen de 10 en 15 keer geprobeert zelmoord te plegen in 2 jaar tijd.
En het is nog.steeds.niet gelukt

Ik word er zo moe van ok steeds maar te horen dat ik lelijk brn, dik ben, niks kan en waardeloos ben!

Ik accepteer het niet meer!
Misschien als ik zm.pleeg, dat ze eindelijk een keer beseffen wst ze.allemaal.met me hebben gedaan.
Alleen is het dan een beetje te laat

Xxx
Hey, Wanna
Ik snap je echt, ik ben ook heel verlegen durf ook niet zomaar met iemand te praten, echt eng. Vorig jaar ben ik ook gepest, elke dag kreeg ik te horen dat ik een cut rooie was (ik heb rood haar) maar ik heb mijn angsten toen overwonnen, en met mensen gaan praten het helpt echt! maar je moet die hele enge stap zetten en dat is heel moeilijk dat weet ik, je kunt gaan oefenen, eerst beginnnen met hoi zeggen tegen oude mensen op straat, dan van je leeftijd, en dan de weg vragen, dat helpt echt., kleine stapjes nemen. en jij bent zoals je bent en anderen kunnen zeggen wat ze willen maar jij bent uniek!
Groetjes MissCookie
Heei misscookie
Je profielfoto is echt heel.schattig haha

Ik snap.nooit waarom mensen met rood haar altijd gepest worden, rood haar.vind.ik zo ongelooflijk mooi! Ik wou dat ik rood haar had :(

over dir tips met het vragrn en gedag zeggen rnzo zal.ik wrl een keer proberen ..

Xxx
Hey,
thanks, dat konijntje is echt schattig maar ik denk dat ie bang is zn ogen zien er niet echt chil uit. Sommige vinden rood haar mooi sommige lelijk.... niemand vind het normaal, het is gwn heel opvallend. Ik hoop dat het je lukt want het is natuurlijk eng maar er moet iets gebeuren, en kleine stapjes dat is de beste manier. Ik hoop dat je je weg zult vinden en een gelukkige toekomst tegemoet gaat. Maar weet, jouw keuzes bepalen veel in je leven, denk na voordat je iets doet, bijv zelfmoord, misschien doe je je familie er erg pijn mee, of heb je toch nog een leuke toekomst.Geef niet op! Jij kunt sterk zijn als jij dat wilt!
XXX MissCookie
Er geven veel meer mensen om je dan je denkt.... Echt, als jij zelfmoord zou plegen zou dat heel veel mensen kapot maken, niet dat je daarvoor moet blijven leven, maat ik vind wel dat je het moet beseffen.

Je hoeft niets te accepteren wat jij neit wil accepteren.
Maar zelfmoord is nu neit echt de ideale manier om te laten zien dat je het niet accepteert....
Laat zien dat je sterker bent dan zij zijn! Dan je neit opgeeft. Dat je in jezelf geloofd! 
Want je bent sterker dan je weet.

Met mensen praten is altijd moeilijk.
Mensen vind ik leuke 'wenens', maar als ik er 24/7 mee op moet trekken zou ik gek worden.
Maar het is wel belangrijk iemand te vinden waarmee je kan praten.
T kan ook is een chat met de kindertelefoon he? Het hoeft niet persee face to face.
ik vind t makkelijk om met vreemde te praten, maar vraag me niet aan m'n tante te vragen of ik een glaasje water mag!
iedereen heeft zo z'n sterke en zwake punten, en dat is helemaal oke
je hoeft neit alles te kunnen, Zoalng je er mee om kunt gaan

113 kan op verschillende manieren helpen
ze praten met je, kunnen naar je toe komen
maar ze luisteren vooral naar je, en dat kan heel erg opluchten

heel veel liefs,
Heey wannabeloved.

Ik snap wat je bedoeld ik wil soms ook zelfmoord plegen alleen ben ik er te laf voor.
Maar niemand is lelijk en iedereen is het waard om te leven en ik snap dat je het moeilijk heb en dat ken ik maar zet door alsjeblieft. Je bent het leven echt meer dan waard zeker weten. Probeer een beetje posietief te blijven over je zelf misschien helpt dat om voor de spiegel te zeggen ik ben niet lelijk. En ik snap ook dat je het niet durft om met mensen te praten die je niet eens kent maar het proberen kan toch geen kwaad? 
Heel veel sterkte

Xx gewoon-ik
Heei iedereen
Heel erg bedankt voor het reageren! :D

MissCookie:
ik weet niet of ik nog wel een toekomst heb. Ik kan nu geen moment meer.ergens.anders aan denken. Ik denk alleen maar aan zelfmoord plegen. En dat is zoo ongelooflijk vermoeiend!

nadenken ovrr de dingen die ik doe, doe ik eigenlijk.altijd.wel.
En Familie??? Welke familie????

Pheebe:
Ik beseg het prima dat als.ik zelfmoord.pleeg dat Ik misscirn het lern van 1 persoon kapot maak. Wat maakt dan die ene persoon nog uit.?! Nu heb ik al.bijna heel mn leven pijn, en als ik zelfmoord pleeg dan heeft die persoon pijn. Het is of het een of het ander. En het klinkt misschien heel gemeen maar op dat moment.kies ik voor mezelf.

Ik wil wel praten met mensen masr ik durf het.niet. en omdat ik het niet durf zal ik al mn problemen maar zelf op.moeten lossen. En dat gast me grwoon lukkrn!

Gewoon-ik
wat vervelend dat je ook soms zelfmoord wil.plegen!
je zegt dat niemmand lelijk is? Ik dus wel. En wasrom.brn.ik het.waard om te leven? Ik kan toch nooit iets goed doen.

Dat van de spiegel.heb ik al zo ongelooflijk vaak geprobeerd, maar als.er dan op scjool weer gezegt word dat ik lelijk ben dan geloof ik wat ze zeggen. Ik ben heel.beinvloedbaar .
En Proberrn te pratrn kan geen kwasd? Ik denk.het wel
Ik denk dat ik mezelf voor scjut ga zetten en mezelf.nooit meer durf te vertonen.

Sorry voor alle spelfouten maar mn telefoon doet .iet wat ik wil en ook sorry dat je mn gezeik aan hebt moeten. Hoten

Xxx
Hey Wanna,
Ik heb vorig jaar ook bijna zelfmoord gepleegd, ik weet echt hoe je je voelt!, het is erg zwaar als je geen echte familie hebt die van je houdt, maar je bent echt niet alleen! ik ben christelijk... wat bij mij geholpen heeft en waarom ik geen zelfmoord heb gepleegd? God steunde mij om verder te gaan en nu gaat het beter met me en begin ik te herstellen...ik heb echt ook veel meegemaakt! en moet nu ook nog mijn vader verliezen, maar ik heb God en Hij maakt mij sterk, Hij kan jou ook sterker maken en houdt van je, misschien moet je poberen te bidden anders weet ik het ook niet meer.... het jouw keuze hoor, ik pobeer nooit mensen overtehalen met mijn geloof, maar ik weet niet hoe ik je anders kan helpen.... 
XXX MissCookie 
Heyhey,

Ik snap dat je geneigd bent voor jezelf te kiezen.
Maar je maakt neit een persoon kapot, je maakt er misschien wel honderd kapot. Voor altijd beschadigd.

En echt, je hebt een toekomst. Ik weet het zeker!
Ik ken genoeg mensen die zelfmoord wilde plegen of een poging hebben gedaan en nu echt gelukkig zijn, dankbaar dat ze nog leven.
Een moment van geluk is een leven vol pijn waard.

Je schrijft dat je je problemen zelf op moet lossen. Maar ook dat je dat gaat lukken!
Ik weet zeker dat t jou gaat lukken! Maar zelfmoord is neit iets oplossen, het is het probleem naar een ander doorschruiven.
Je hoeft het niet alleen te doen, je mag best hulp vragen. Het is eng, maar het is het waard. Hulp is iets geweldigs!

Just stay strong.
Just be held.

Liefs,
Hoi,

Ik ben neit zo goed in deeze dingen..
maar ik wilde je laaten weten dat ik jou heel speciaal vint.
ook al vint je zelf messchien van neit, ik vint van wel. 
en geloof me ik spreek de waarhijd.
je denk messchien zelf dat zelf moord de enigste oplossing is, maar dat is het echt neit!!!
ik begrijp goed dat je je probleemen zelf wilt oplossen, maar om hulp vragen is ook niet erg he!
om hulp vragen is geen teken van zwakte maar juist van sterkte en slimheid.
MissCoookie:

wat fijn dat God.er was.om je.te.steunen! Ik bn zelf niet christelijk, sorry. Maar fijn dat Hij jou geholprn heeft!!

pheebe:

waarom 100 personen? Zoveel mensen ken ik niet eens!
3ik zie zelfmoord Nog steeds als een oplossing, sorry. Het is in mijn geval ook beter denk ik. Zelfs mn moeder.zegt dat ik ondankbaar ben, niemand Van me houd en ik beter zelfmoord kan.plegen, weet je hoeveel pijn het doet als je eugen moeder dat Zegt?! Dan heeft ze maar gelijk. Dan neem.ik wel.afscheid van alles.en iedereen :(

en ik wil het WEL alleen doen! Ik hoef geen hulp! Als iedereen Zegt dat is zo sterk ben, dan kan ik dit alled.toch ook zelf.gewoon oplossen??

Mees:

aww dat is echt heel erg.lief van je! Jij bent ook speciaal.voor mij!! Ik vind het heel.erg lief dat je.me wilt helpen, terwijl je zelf.ook wat problemen hebt met.school enzo.

Maar waarom is.zelfmoord.dan geen.oplossing? Ik snap het.niet! En ik vind om hulp.vragen wel.erg, want dan weten mensen wat je denkt of.voelt, en dan kunnen ze je alleen maar kwetsen!

Xxx
Hoi,

dat vint ik heel lief van jou!!
omdat je met zelfmood meer weghaalt dan aleen je probleemen, ook de mooien dingen en de speeciale dingen in je leven gaan dan weg..
zelf ben je wel af van de pijn en verdriet, maar dus ook de bijzondere dingen.
en dan ook nog eens dat je zo veel mensen met verdriet aghterlaat.
hulp vragen is egt neit erg. mensen kunnen jou zo ook kwetsen omdat ze neit weten hoe jij je voelt en wat er speelt,
als je dit wel vertelt kunen ze rekening met je houden en je helpen!
heel veel su6:o
Hey wanna,
geeft niet hoor, iedereen heeft zijn eigen geloof. Ik hoop dat je het juiste pad voor jezelf kiest, en als je het moeilijk hebt wil ik er graag voor je zijn!

Reageer