Mijn vriendin doet mij na, hoe moet ik het zeggen?

  • 17 March 2020
  • 6 reacties
  • 111 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Heyy, ik zit even met een struggle. Mijn vriendin doet namelijk alles wat ik ook doe. Ik speel ukelele en nu speelt zij ook ineens heel veel ukelele, ik draag gekke sokken en ik zag haar laatst ook gekke sokken dragen, ik houd een to-do-list bij en toen deed zij dat ook en op Instagram zet ze meestal dezelfde teksten als mij onder haar foto’s. Ik vond het eerst niet erg maar nu doet ze zo veel dat ik het wel vervelend vindt worden. Ze mag van mij doen wat ze leuk vindt, maar ze begint een beetje op een clone van mij te lijken. 

Ik wil het tegen haar zeggen maar ik weet niet hoe en ik ben bang dat ik haar kwets. Kunnen jullie me helpen?

Liefs :purple_heart:

 


6 reacties

@anoniempjex13 daar heeft ze eigenlijk niks over gezegd, ze zei alleen dat het niet waar was. 

Reputatie 5
Badge +4

Hi goed dat je het hebt gezegd! Doet ze je nu minder na, dat ze er meer op gaat letten ofz?

 

Heyy, ik heb gezegd en ze zei dat ze verbaasd was dat ik dat dacht. Ik zei steeds. ‘Het kan ook aan mij liggen.’ Ze zag er teleurgesteld uit maar ze zei dat ze niet boos was. Ze zei ook dat ze het niet bewust deed. 

Ze zei dat ze haar ukelele vorig jaar al had. Maar vorig jaar speelde ze er haast nooit op. Nu ik hem heb wel, maar dat durfte ik niet te zeggen dus ja. 

Liefs :heart:

Reputatie 5
Badge +4


Zoals @Koekiemonster al zei zou je het aan haar kunnen vertellen. 
En als jullie goeie vriendinnen zijn dan zou je zoiets wel kunnen zeggen, je moet niet bang zijn dat je haar kwets want wat wil je liever: een kloon van jou, of gwn je vriendin en dat ze miss even word gekwets? Ze zal het wel begrijpen. Belangrijk is om niet boos op haar te worden, maar gwn vertellen hoe je je voelt, anders zal ze zich miss aangevallen voelen en gaat ze zich verdedigen en zeggen dat het toeval is ofz.

ik weet niet of je hier iets aan hebt 

xxx

@Koekiemonster bedankt! ik zal het doen. Nu vind ik het wel lastig met het coronavirus, ik zie haar niet. 

Reputatie 4
Badge +3

Dit is herkenbaar, want ik had op de basisschool ook een vriendin die dit deed. 
ten eerste moet je je vereerd voelen want ze vindt je zo cool dat ze je na wil doen! 
maar het is wel strontirritant, dus vertel haar gewoon dat je het irritant vindt dat ze je nadoet en of ze er mee wil minderen of stoppen

hopelijk heb ik je geholpen, houd je ons op de hoogte?

-koekiemonster

Reageer