Bel gratis en anoniem 0800 - 0432 of chat
13-18

Mijn Vriendin denkt aan zelfmoord

Anomiek Auteur
Net nieuw
Reacties: 1

13 september 2017, 23:27

Een goede vriendin van mij is laatst uit het niets verhuisd voor mij vet ver weg samen met haar moeder en het zoveelste vriendje van haar moeder ze word gepest op school en het vriendje van haar moeder is opgepakt omdat hij de moeder had mishandeld nu werkt haar moeder heel veel en is ze heel veel alleen thuis en moet ze helemaal voor zichzelf zorgen terwijl ze 13 is nu is ze depressief en denkt ze aan zelfmoord ik vroeg of ze een weekendje bij me wou komen zodat we het gezellig konden hebben maar ze reageerd niet meer en nu ben ik bang dat ze zichzelf iets aan doet wat moet ik doen?

Reacties (1)

• 100Divergent11
    Topper
    Reacties: 980

14 september 2017, 16:29

Hoi!

Wat goed dat je zo beschermend bent! Jij bent een hele goede vriendin.

Ze reageert niet meer, en haar situatie klinkt inderdaad zorgwekkend, dus als ze niet antwoordt kun je misschien eens met haar moeder bellen? Haar moeder realiseert misschien niet dat haar dochter zich zo voelt, en ze moet dat weten.

Verder weet ik eerlijk gezegd niet hoe je met haar in contact kunt komen, tenzij ik levende lijve naar haar toegaan, naar haar huis.
    Je kunt bellen of chatten met de KinderTelefoon, die zullen vast nog wel wat goede tips voor je hebben. Het is helemaal gratis.

Groetjes
    x
    After victory, tighten your helmet cord.

Reageer

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
Bekijk mobiele versie Insided