Vraag

Mijn verhaal, mijn leven

  • 29 May 2019
  • 5 reacties
  • 207 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Heyo allemaal,

Ik wil graag iets kwijt. En omdat ik het nergens anders kan doen doe ik het hier.

Mijn verhaal.

Ik ben Spookyzx of Spookyz ben bijna 16 jaar over een paar dagen. Mijn leven was super.

Toen ik 13 was maakte ik en vriend van mij video's op YouTube. We maakte video's over legendes en creepypasta's (kleine horror verhalen). Over mytische wezens. We bouwde een forum op. Niet zo mooi als deze en ook niet met zoveel regels. We hadden geen regels zelfs. Wou je met iemand afspreken dan deed je dat. Alle topics werden toegestaan zolang het maar ging over legendes, horror verhalen, mythologie.

We groeide erg snel. Van 2 naar 10 in een week. En zo door. Uiteindelijk hadden we rond de 1200 mensen uit Nederland en België. Allemaal erg actief op het forum. Het Was zo ontzettend leuk, en we voelde ons beiden de koningen van het forum. Niemand wist precies wie wij waren. We waren de geheimzinnig leiders van het forum. Het voelde zo goed.

1 jaar geleden begon het forum negatief te worden. Mensen klaagde bij ons dat er gekke op het forum zaten, mensen met verkeerde bedoelingen. Er werden topics aangemaakt waar mensen andere opriepen om ons te gaan zoeken. Zoek De leiders. Who are the leaders. En het ginger Verder mensen maakte topics over zelfmoord en hoe ze het moesten doen en wat ze gingen doen. Later kwamen er foto's bij. Mensen voelde zich trots over de dood.

Uuiteindelijk besloten we dat het forum moest worden verwijderd. Het ging te ver. We vertelde iedereen dat we stopte en dat het forum binnen een paar dagen werd gesloten. Ook onze YT verwijderde we. Het Was allemaal toch al dood.

Ik dacht dat alles beter ging vanaf dat moment. Tot dat enkele weken later me vriend op belde en vroeg of ik naar zijn huis toe kon gaan. Daar aan gekomen bleek hij te huilen op de badkamer met de deur dicht. Ik vroeg of hij de deur wou open doen maar dat deed die niet. Hij vertelde dat hij klaar was met alles en dat het nu zijn beurt was. Ik schreeuwde nog dat hij de deur moest openen. Paar minuten later zei die nog iets en toen was het voorbij.

Ik had zijn ouders gebeld en vertelt wat er aan de hand was. Ik Vertelde dat ik niet wist wat er was gebrurd.
uiteindelijk kwam de politie erbij en ambulance. Ik heb niet gekeken, Ik Weet wat er is gebeurd.

Sinds dat moment ben ik heel stil, en ben depressief geworden. Me eigen ouders zie ik nooit meer. Me opa en oma passen op mij. Ze weten van het moment af maar verder praat ik er niet met ze over. Ik weet niet waarom. Ik denk dat het beter is zo.

Ooit zal het leven beter zijn. Ik moet alleen nog de weg zien terug te vinden..

Ik wou mijn verhaal gewoon even kwijt. Even ergens op schrijven. Je hoeft niet perse te reageren. Maar Het mag natuurlijk altijd!

See ya!
Spookyzx

5 reacties

Heyo bellablue,

Ik ga het wel proberen te vertellen maandag. Ook al ben ik erg bang voor de gevolgen, maar we zullen het zien.

See ya.
Spookyzx
hey

ik denk dat het juist gaat helpen om te praten over waar je mee zit. anders ben je daar toch voor niks...

ik denk echt dat dat gaat helpen!

groetjes
bella
Heyo,

Ik heb 2x per week een gesprek met me psycholoog. Maar dat is vanwege de adrenaline die ik krijg om dat puntje tussen leven en dood op te zoeken.

Zij weet dus wel dat ik die adrenaline kick heb, maar Als ik nou ook nog vertel dat ik me echt slecht voel dan moet ik nog vaker daarheen. Niet dat het een groot probleem zal zijn maar het lost toch niks op. Elke maandag en donderdag ben ik daar. En is het van heej hoe gaat het? Slecht of goed op een negatieve manier. Dan zegt ze Oké, laten we erover praten.

Ik weet niet maar praten lijkt nu al niet te werken. Laat staan dat ik haar vertel over dat ik nog steeds zit met de dood van me vriend.

See ya!
Spookyzx
Hoi, ik weet niet of je dit al doet maar miss kan je met een psycholoog praten. En als je dat niet durft met iemand ( een volwassenen op school) want je moet met iemand praten om alles te kunnen verwerken.

Xx Lotte
hey

goed dat je hier je je verhaal komt delen!

alvast gefeliciteerd. ik hoop dat je een leuke dag krijgt.

wat leuk dat je met een vriend een eigen forum eigen forum hebt gemaakt. jammer dat het uit de hand liep.

ik vind het echt heel vervelend dat een vriend van je zelfmoord heeft gepleegt.

je weet niet waarom je er nooit overpraat. ik denk dat het toch handig is om het met iemand er over te praten zo dat je het niet alleen hoeft te dragen want dat is zwaar. het helpt echt om met mensen te praten.

probeer er echt met een volwassen persoon over te praten. als je het met een vertrouwens persoon of psycholoog doet of met je huisarts is het vertrouwelijk want ze hebben geheim houdings plicht.

groetjes
bella

Reageer