Mijn toekomst???

• 5 maart 2015
  • 4 reacties
  • 180 Bekeken

Hallo iedereen,
Ik wil later DJ worden, een hele beroemde. Mijn ouders en eigenlijk iedereen die ik ken zegt dat muziek in mijn bloed zit, en dat ik er een oog voor heb.
Ik heb alleen weinig zelfvertrouwen in mezelf en daardoor denk ik dat ik het niet kan.
Ik ben de laatste tijd heel veel bezig met DJen maar het lukt niet goed, ik weet niet hoe het programma werkt en dat werkt me op m'n zenuwen.
Ik word iedere keer verdrietig, want ik kan mijn ideeën van muziek niet uiten, en zo kom ik nergens.
Ik denk dat ik het niet kan en dat iedereen beter is dan ik.
Maar van mij MOET ik beroemd worden, dat wil ik zó graag!
Muziek en DJen is mijn grootste passie.

Ik wilde dit even kwijt.
Het is waarchijnlijk een superdom verhaal, sorry dat ik jullie tijd hiermee heb verspilt.

4 reacties

Ik weet niet of je hulp nodig hebt maar als je engels kan kun je tutorials op youtube opzoeken over het progamma.
Dat heb ik al gedaan maar het helpt niet echt :(
Ik heb wel cotact met iemand uit mexico via Facebook, en er woont 3 huizen verderop bij mij een DJ, ik ga hun om hulp vragen.
Maar ik zit zo met het gevoel dat ik niks kan en dat iedereen beter is:(

Bedankt voor je reactie trouwens!
Heei
Je zou moschien op google ofzo opzoeken hoe het werkt hahaha dasr staat vast wel een uitleg over hoe het programma werkt enzo. Waarom MOET je beroemd worden? Natuurlijk zou het leuk zijn, als je beroemd zou worden als DJ , maar je kan denk ik beter eerst klein beginnen en dan uitgroeien tot een weteld beroemde DJ. Van dat zelfvertrouwen zou ik eigenlijk niet weten hoe je dat kan oplossen want dasr heb ik zelf ook veel problemen mee, mar misschien kan iemand anders op dit forum je dasrmee helpen. En trouwens super goed van je dat je weet wat je later wilt doen.! Hihi
En het is geen super dom verhaal, waarom zou dat het zijn? Je hebt alleen een probleem, en vraagt daar een oplossing voor, dat doet bijna iedereen op dit forum.
Xxx .WannaBeLoved.
heey ik wil even 1 ding voorstellen
ik wil later (als ik mijn eigen kunsten heb verbeterd) een track met je maken. zodat we allebij elkaar aan publiciteid kunnen helpen. ik heb namelijk precies hetzelfde. muziek is mijn leven! het enige wat verschild is dat ik singer/songwriter wil worden xD

sorry dast ik je hier mee lastig val maar ik dacht "proberen kan altijd."

Reageer