mijn sterretje aan de hemel die ik zo mis

• 6 februari 2014
  • 6 reacties
  • 560 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Bij mij begon het allemaal zo ongeveer begin oktober.Ik ben 19 jaar oud nu en woonde samen met mijn vriend. We hadden alles goed voor elkaar (super leuk huisje, ik studeerde, hij werkte). Toen ben ik niet ongesteld geworden, meteen wist ik dat ik zwanger was! ik voelde me toch al een aantal weken erg misselijk, ook zere borsten en ik was erg emotioneel. Toen ik tegen mijn vriend zei dat ik dit dacht geloofde hij me niet. Ik heb hem toen een test voor me laten halen en die gaf inderdaad meteen aan dat mijn gevoel goed zat: ik was Zwanger!Gelukkig was mijn vriend heel begrijpend, en zei hij dat hij achter me zou staan, welke keuze ik ook zou maken. Na hierover nagedacht te hebben heb ik toen besloten voor abortus, ik dacht dat ik hier nog niet klaar voor was en bovendien was ik net begonnen aan een zware studie. Die week daarop had een afspraak bij de huisarts, mijn vriend kon toen helaas niet mee, hij moest werken.. Die zelfde avond moest ik het mijn ouders vertellen.. ik kon namelijk de dag erop terecht in amsterdam voor de Abortuspil. hij wilde niet met me mee gaan, ik heb hem op mijn knieen gesmeekt.... naar amsterdam is hij ook niet meegeweest.... en toen ik de pillen in moest nemen (die een miskraam bij je opwekken) heeft hij de hele dag niet 1 x gebeld... dat deed me erg veel pijn.. na de abortus kon ik mezelf niet meer recht aankijken in de spiegel. ik zie mezelf als een moordenaar.. ik ben me heel erg bewust van wat ik heb gedaan... ik heb iets waarvan ik hou het leven ontnomen. Waarvan ik zielsveel hou, ook al ken ik het kindje niet. Het voelt als verbonden. ik eet nu slecht, slaap slecht.. (tja het is nu ook 3.35 a.m.) en denk er nog elke dag aan. Soms hoor ik stemmen over me praten, heel luid, heel duidelijk, maar dan is er niemand. ik droom er ook over. 1 ding weet ik wel: als ik terug in de tijd kon gaan zou ik nu nog zwanger zijn van h