Vraag

mijn papa doet dingen bij mij

  • 3 October 2020
  • 60 reacties
  • 13055 Bekeken

Reputatie 3
Badge

Hoi iedereen

Ik ben een meisje en ik ben 13 jaar. Ik wil een geheim vertellen! Ik heb het nog nooit tegen iemand verteld. Sinds dat ik me kan herinneren gebeuren er al rare dingen thuis. Ik weet het nog heel goed de aller eerste keer dat er echt iets opvallends gebeurde ik denk dat ik 5 jaar was. Mijn vader kwam naar mijn kamer en deed de deur dicht en toen vroeg ik of papa ook kwam slapen en toen ging hij met zijn hand over mijn buik aaien en steeds verder naar beneden. En ik weet nog dat ik in bed lag en niet wist wat er gebeurde. Dat ging steeds verder, het bleef jaren alleen bij aanraken maar uiteindelijk ik denk 7 jaar ofzo begon hij ook spullen te gebruiken zoals dildos en vinrators enzo ik wist niet wat het was en vroeg altijd wat het was maar hij gaf nooit antwoord. Ik dacht vroeger altijd dat het normaal was en dat iedereen dat had maar nu ben ik 13 en het feit dat ik bijna elke dag seks heb met mijn vader vind ik heel erg. Ik voel me heel erg vies en ik ben heel bang dat iemand erachter komt. Maar ik vind het ook niet leuk om te doen. Ik verstijf gewoon helemaal als het gebeurd. Ik kan dit niet meer! Ik kan het echt tegen niemand zeggen! Wat moet ik doen?

 

groetjes 

Mij


60 reacties

Hey Emmaaa2,

Ik heb even wat op internet voor je gezocht om te kijken hoe je weet van je cyclus. Ik denk dat dat aan het begin nog een beetje lastig is om te herkennen, maar veel dingen waar vrouwen last van hebben rondom hun cyclus is: pijnlijke borsten, vermoeidheid, verminderde of vermeerderde eetlust, gebrek aan motivatie of concentratie of juist hyperactief zijn en hoofdpijn. Dit zijn denk ik de meest voorkomende dingen maar eigenlijk is het voor iedereen een beetje verschillend. Dus dit is alleen maar informatie in het algemeen en er valt nog veel meer over te zeggen.

Hier een paar linkjes naar sites die meer vertellen over je cyclus bijhouden en dingen waaraan je het kan herkennen;

https://www.girlz.nl/lifestyle/hoe-weet-ik-wanneer-ik-weer-ongesteld-word/

https://teens.ob-tampons.nl/puberteit-wat-gebeurt-er-met-mij?gclid=EAIaIQobChMIxcHI_KOd7AIVEoFQBh2qgQoxEAAYASAAEgIhZPD_BwE&gclsrc=aw.ds

https://www.etos.nl/advies/intimiteit/eerste-menstruatie/

Dat over ongesteldheid en zwanger worden.

Ik kan me echt voorstellen dat je niet weet wat je moet doen. Daarom zou ik echt luisteren naar de adviezen over hulp zoeken, je bent echt niet de enige die dit overkomt! En je kan gratis en anoniem kijken wat je voor mogelijkheden hebt, bijvoorbeeld bij de kindertelefoon en CSG. Die mensen zijn erin getraind om jou te helpen en kunnen met je meedenken wat je het beste kan doen in jouw situatie!

Ik weet niet of je dit nog leest als je op school bent, maar op elke school is ook een vertrouwenspersoon. Daar kun je je verhaal kwijt en die persoon kan jou ook verder helpen. Misschien kan je dan samen met zo'n iemand kijken waar je kan slapen of wat je kan doen. Dan hoef je het ook niet in je eentje te doen. Of misschien kan die persoon ook wel helpen om het gesprek aan te gaan met iemand van de Kindertelefoon of van CSG.

Ik kan nog heel veel tegen je zeggen over zoek iemand en ga naar iemand toe en kijk of je bij je iemand kunt slapen. Maar ik denk dat iedereen dat wel heeft geprobeerd te zeggen en dat ik nu je daarin niet verder kan helpen. Ik zou echt luisteren naar M en Ms, omdat hun er echt ervaring mee hebben en weten hoe het is. En hun vonden het ook heel moeilijk om hulp te zoeken, maar je hebt gelezen hoe hun situatie ging en en ik denk niet dat je zo wilt ontsnappen aan je situatie. Wat ik niet negatief bedoel naar M en Ms, want hun konden ook niet anders in die situatie, hun wisten het ook niet wat hun allemaal overkwam en alles.

Nou ja, ik hoop dat je me begrijpt en dat je het niet bot over vind komen, maar dat je dit ziet als dat ik je probeer te helpen!

Ik hoop echt van harte dat je durft om er iets aan te doen!

Heel veel sterkte gewenst 💓

Xx Simply Me

Reputatie 6
Badge +7

Dit is een supermoeilijke situatie. Ik geef je drie tips:

  • zorg dat je uit deze situatie komt. Hoe? Dat is natuurlijk in dit topic al gezegd. Maar dit is niet goed voor je.
  • Is het je eigen schuld? Beantwoord dit eens: Kun jij besluiten om het niet te doen of om te stoppen?  Als je dat niet kunt omdat het buiten jou om besloten wordt, is het net zo min jouw schuld, als dat je naar school gaat.
    Vergelijk het daar maar mee: Er is niemand die je slaat, en toch ga je iedere dag naar school. Heb je de vrijheid om dat niet te doen?  Nee, die heb je niet.
    Als iemand jou zou vragen: “Waarom zit ben jij hier op school?” dan kun je antwoorden “omdat het moet”. 
    Heb jij er ‘schuld’ aan dat jij op school zit?
  • Dit probleem is groot en jij draagt het in je eentje. Ervaring van mensen die hier veel meer mee te maken hebben (hulpverleners enzo) leert dat jij het niet in je eentje kunt oplossen. Daar is het probleem te groot voor. Het is gewoon te groot om door jou opgelost te worden.
    Er zijn mensen die ervoor gestudeerd hebben en als werk hebben om dit probleem aan te pakken.
    Het is te groot voor jou alleen. Dat is niet jouw fout.  Zoek hulp. Er is hulp.

 

 

Reputatie 3
Badge

Hey Emmaaa2,

https://www.girlz.nl/lifestyle/hoe-weet-ik-wanneer-ik-weer-ongesteld-word/

https://teens.ob-tampons.nl/puberteit-wat-gebeurt-er-met-mij?gclid=EAIaIQobChMIxcHI_KOd7AIVEoFQBh2qgQoxEAAYASAAEgIhZPD_BwE&gclsrc=aw.ds

https://www.etos.nl/advies/intimiteit/eerste-menstruatie/

Dat over ongesteldheid en zwanger worden.

 

Dankje!! Ik ga ze thuis kijken!

 

Ik kan me echt voorstellen dat je niet weet wat je moet doen. Daarom zou ik echt luisteren naar de adviezen over hulp zoeken, je bent echt niet de enige die dit overkomt! En je kan gratis en anoniem kijken wat je voor mogelijkheden hebt, bijvoorbeeld bij de kindertelefoon en CSG. Die mensen zijn erin getraind om jou te helpen en kunnen met je meedenken wat je het beste kan doen in jouw situatie!

 

Ik ben nu uit en ik heb besloten ze te bellen. Ik ben nu naar een rustige plek gegaan buiten en ik ga ze zo bellen als ik iets minder paniek heb..

 

Ik weet niet of je dit nog leest als je op school bent, maar op elke school is ook een vertrouwenspersoon. Daar kun je je verhaal kwijt en die persoon kan jou ook verder helpen. Misschien kan je dan samen met zo'n iemand kijken waar je kan slapen of wat je kan doen. Dan hoef je het ook niet in je eentje te doen. Of misschien kan die persoon ook wel helpen om het gesprek aan te gaan met iemand van de Kindertelefoon of van CSG.

Ik kan nog heel veel tegen je zeggen over zoek iemand en ga naar iemand toe en kijk of je bij je iemand kunt slapen. Maar ik denk dat iedereen dat wel heeft geprobeerd te zeggen en dat ik nu je daarin niet verder kan helpen. Ik zou echt luisteren naar M en Ms, omdat hun er echt ervaring mee hebben en weten hoe het is. En hun vonden het ook heel moeilijk om hulp te zoeken, maar je hebt gelezen hoe hun situatie ging en en ik denk niet dat je zo wilt ontsnappen aan je situatie. Wat ik niet negatief bedoel naar M en Ms, want hun konden ook niet anders in die situatie, hun wisten het ook niet wat hun allemaal overkwam en alles.

Nou ja, ik hoop dat je me begrijpt en dat je het niet bot over vind komen, maar dat je dit ziet als dat ik je probeer te helpen!

Ik hoop echt van harte dat je durft om er iets aan te doen!

Heel veel sterkte gewenst 💓

Xx Simply Me

Dankje!

Ik snap het en weet wel wat ik moet doen maar het uitvoeren lukt niet. Maar ik ga niet naar huis voordat ik iemand gebeld heb. Ookal duurt dat nog 3 uur.

Reputatie 3
Badge

Ik ben zooooo bang!  Ik kan het echt niet💔🥺

En het regent zo hard! Ik zit wel overdekt hoor! In het centrum op een bankje binnen, maar ik heb het zo koud en ik kan het niet.

Hey,

Ik zag je berichtje, ik heb nu nog school dus ik kan niet zo uitgebreid reageren.

Maar kom op meid, je kan het. Ik vind het zo dapper dat je het wilt doen. Je kan het gewoon. Ik zou zeggen typ  het nummer in en druk op het groene hoorntje. Wie je ook belt, die mensen aan de lijn kan je echt helpen. Als je eenmaal aan de lijn bent, komt het gesprek vanzelf wel. Daar geloof ik echt in! Kom op!!

Je kan het, ik zou zeggen probeer het!

Succes girl!!!❤️💪💪

 xx Simply Me

Laat maar weten hoe het gaat en hoe het is gegaan,

Xx Simply Me

Reputatie 3
Badge

@Simply Me 

Ik las je berichtje 1,5 uur geleden en ik heb gedaan wat je zei. Ik heb veilig thuis gebeld. Want ik heb de uren ervoor onderzoek gedaan en zij leken me de beste optie ik had hun nummer al echt 1 uur lang ingetypt en toen las ik jou bericht en toen drukte ik op bellen. En toen er iemand op nam toen zei ik hoi en toen op het begin kon ik nog niet echt iets zeggen, maar toen zei ik dat ik niet w ist waarom ik belde, wist ik wel maar ik durfde niets te zeggen. En toen vroeg die mevrouw hoe het thuis ging en toen ging ik heel hard huilen. Het duurde 10 minuten ofzo voordat ik weer kon praten en ze was heel lief en aardig. En ze zei dat het niet erg was. En toen heb ik haar alles verteld en dat ik niet naar huis wilde alleen. En toen zeiden ze dat ze me konden helpen als ik vertelde waar ik woonde en waar ik was. Ik was ondertussen heel dicht bij mijn huis omdat daar ook een bankje was. Ik wilde het eerst niet zeggen, maar toen heb ik verteld waar ik woonde en met wie en toen. Zei ze dat ze naar me toe kwamen omdat ik niet alleen naar huis kan omdat dat niet vielig is en nu komen er twee politie agenten en iemand van waarmee ik belde en dan gaan ze met mijn vader praten.  Ik ben heel blij dat ik het heb gezegd het voelt heel opluchtend maar ik ben echt heel bang. Ik ben altijd al bang voor politie geweest en nu komen er een of twee agenten dus ik ben bang. Nu moet ik even 10 minutjes wachten ongeveer maar ik huil al de hele tijd omdat er zoveel spanning en angst uit me komt. Ze zeiden dat ik niet naar huis moest gaan, maar moest wachten tot dat ze er waren en dan met hun mee naar huis.

Hi Emmaaa2,

 

dat heb je hartstikke goed gedaan. We zijn heel trots op jou :thumbsup_tone2::thumbsup_tone2:

 

Die agenten zijn gewend om  met kinderen te praten en er is ook nog iemand van VeiligThuis bij, dus je bent in goede handen.

Luister maar goed naar wat ze zeggen en wat ze aan je vragen en als je het even niet weet of je durft niks te zeggen dan snappen ze dat ook wel. Als iets niet duidelijk is kun je het altijd aan hen vragen.

We snappen dat het allemaal moeilijk was om te bellen en naar wie en wat je dan moet zeggen, maar je hebt het echt heel goed gedaan en natuurlijk is het nu ook nog heel spannend, maar je bent nu niet alleen.

 

Sterkte voor nu en als jij het fijn vindt dan kun je altijd nog een vervolg posten, maar als je nu liever eventjes op jezelf wilt zijn, dan begrijpen wij dat ook.

 

Groetjes :relaxed: ,

M&M's en twin

Hey Emmaaa2,

Ik vind het echt super knap dat je gebeld hebt, echt goed gedaan!

Ik hoop echt heel erg dat die mensen je goed kunnen helpen en dat er een goede oplossing komt voor je situatie.

Zoals M en Ms al zei snap ik het helemaal als je nu ff wilt nadenken enzo en alleen zijn. Maar je kan idd altijd een vervolg posten 

Het is begrijpelijk dat je nu allemaal spanning enzo voelt, maar het is ook al een opluchting dat j erover gepraat hebt en dat je niet meer alleen bent in je situatie!

Trots op dat je gebeld hebt en ik hoop echt voor je dat er nu een einde komt aan deze situatie.

Heel veel sterkte met alles!

Xx Simply Me

Badge +1

Wat goed dat je hem op zijn gevoelige plek heb getrapt! nog iets harder en hij kan je niet meer zwanger maken als het nog een keer gebeurd! ik meen dit dit is niet grappig bedoelt ofzo, 

simply Me & m en Ms jeetje wat maken jullie lange berichten! haha.

 

groetjesss goeiemorgenallemaal

Badge +1

wat super dat je hebt gebeld en uitgelegd wat er aan de hand is, trotss! wat je vader deed kan echt niet! 

ik heb het net allemaal gelezen en tijdens het lezen kreeg ik bijna tranen, ik leef met je mee

 

 

Reputatie 3
Badge

Ik ben echt heel moe nu. Want ik ben al 18 uur wakker en de dag duurt 24 uur😂

Ik ben ook wel blij maar dit zijn echt de ergste dagen van mijn leven officieel. 
die mensen kwamen en toen gingen ze even met mij praten en toen gingen we samen naar huis en toen gingen ze vragen stellen aan papa maar die zei overal nee op een deed alsof er niets was. Uiteindelijk gaf mijn vader het wel toe en werd heel boos op mij. Hij wilde mij slaan maar dat lukte niet want er zat Politie bij , Toen ging ik huilen en toen ging ik even weg. Toen kwam er een andere auto en toen ging mijn vader mee met de politie hij was heel boos op de politie en op mij hij schold de politie uit voor iets heel ergs! Toen ging ik nog even praten met de mevrouw en met de politie. Toen hebben ze mijn moeder gebeld en die komt morgen terug vandaag slaap ik bij mijn oma. Morgen moet ik naar een dokter😭😭😭😭😭 ik wil niet want ik moet een zwangerschaps test en soa test doen. Dat kan niet leuk zijn en ik ben er bang voor.  ik hoef morgen niet naar school en de dag er na denk ik ook niet want overal waar ik kom bijna moet ik huilen. Ik heb geen idee waarom maar ik moet de hele tijd huilen en het is heel vervelend.

Er komt waarschijnlijk een rechtzaak maar ze willen ook nog met mijn moeder praten. En ik moet naar een psycholoog of therapeut dat vind ik ook niet leuk. Ik kan niet meer typen want ik val in slaap nu 

Hi Emmaaa2,

 

Ik ben echt heel moe nu. Want ik ben al 18 uur wakker en de dag duurt 24 uur😂

na zo'n dag kan ik me dat wel goed voorstellen, er is zoveel gebeurd

 

Ik ben ook wel blij maar dit zijn echt de ergste dagen van mijn leven officieel. 

ja, veel verschillende gevoelens, maar hopelijk overheerst dat het goed is dat je het gedaan hebt

 

die mensen kwamen en toen gingen ze even met mij praten en toen gingen we samen naar huis en toen gingen ze vragen stellen aan papa maar die zei overal nee op een deed alsof er niets was. Uiteindelijk gaf mijn vader het wel toe en werd heel boos op mij. Hij wilde mij slaan maar dat lukte niet want er zat Politie bij , Toen ging ik huilen en toen ging ik even weg.

dat lijkt me best wel moeilijk allemaal om alles te vertellen, aan te horen en te zien, maar alles is er voor om te zorgen dat het misbruik stopt

 

Toen kwam er een andere auto en toen ging mijn vader mee met de politie hij was heel boos op de politie en op mij hij schold de politie uit voor iets heel ergs!

hadden ze van Veilig Thuis van tevoren al een beetje uitgelegd hoe ze het allemaal gingen doen?

 

Toen ging ik nog even praten met de mevrouw en met de politie. Toen hebben ze mijn moeder gebeld en die komt morgen terug vandaag slaap ik bij mijn oma.

probeer maar wat uit te rusten, hopelijk kun je ook wat slapen, maar er zal vast nog van alles door je hoofd gaan.  Dat is ook logisch, maar weet dat je het goed gedaan hebt. 

 

Morgen moet ik naar een dokter😭😭😭😭😭 ik wil niet want ik moet een zwangerschaps test en soa test doen. Dat kan niet leuk zijn en ik ben er bang voor.

voor jouw veiligheid en gezondheid willen ze natuurlijk kijken of alles goed is en daar doen ze dan altijd die testen bij. Ze gaan vast heel goed uitleggen wat ze gaan doen en waarom. Als iets niet duidelijk is kun je gewoon vragen of ze het nog eens wat beter uit kunnen leggen

 

ik hoef morgen niet naar school en de dag er na denk ik ook niet want overal waar ik kom bijna moet ik huilen. Ik heb geen idee waarom maar ik moet de hele tijd huilen en het is heel vervelend.

kom eerst maar een beetje bij van alles wat er van de week en ook daarvoor allemaal is gebeurd. Het is heel normaal om te huilen. Misschien deed je dat hiervoor niet, maar nu is een nieuwe situatie en kun je (eindelijk) alles eruit laten komen en dat is ook goed. Het moet er gewoon uit

 

Er komt waarschijnlijk een rechtzaak maar ze willen ook nog met mijn moeder praten. En ik moet naar een psycholoog of therapeut dat vind ik ook niet leuk. Ik kan niet meer typen want ik val in slaap nu 

in het begin wilden wij dat ook allemaal niet, maar we zijn wel blij dat we toch geweest zijn. Zo iemand kan je echt goed helpen, dus ik zou het sws proberen. Ook al zijn sommige dingen moeilijk, het is wel goed om er over te praten, anders blijf je er steeds mee rondlopen

Alvast heel veel sterkte strakjes :relaxed:

 

  @goeiemorgenallemaal 

simply Me & m en Ms jeetje wat maken jullie lange berichten! haha.

cool hè en ik zal je nog een geheimpje verklappen: ik schrijf alles alleen, want het is mijn account. Twin is alleen mijn hulpje soms (als ie zin heeft), maar ik vind het wel leuk als ie er bij is

 

 

Groetjes,

M&M's en twin

Reputatie 3
Badge

Ja het was heel vermoeiend maar slapen lukt ook niet😒

 

Ze hadden van veilig thuis niet alles verteld alleen dat ze zoude komen en dat ze even gingen praten. Dat was best slim van hun, want als ze hadden gezegd dat ze mijn vader opgingen pakken en alles ze heftig was dan had ik het denk ik niet gedaan.

 

Ik wil niet zulke testen doen Ik wil het echt niet want ik ben bang dat ze dan aan mij gaan zitten. Dat gaan ze niet dat weet ik maar toch bwn ik heel bang.

En ik wil ook echt niet naar een pyscholoog. Die wil er dan over praten en ik wil er niet over praten eigenlijk.

Hey Emmaaa2,

Wat fijn dat je vannacht bij je oma kon slapen. En ik begrijp dat je nu allemaal emoties voelt en veel moet huilen. Dat lijkt me heel normaal omdat je het al heel lang hebt ingehouden.

Ik denk dat die mensen van Veilig Thuis eerst gingen kijken hoe je vader zou reageren en ze wilden niet dat jij alleen naar binnen zou gaan, omdat je jezelf dan weer in gevaar zou kunnen brengen bij je vader. En je vader reageerde denk zo boos en heftig, omdat hij heel erg geschrokken is. Dat was denk ik de bedoeling, dat ze je vader er mee wilden confronteren. En je zegt zelf ook dat als je het had geweten je het niet had gedaan, maar dan had je vader je blijven misbruiken.

Ik snap dat je bang bent dat bij die testen mensen aan je gaan zitten. Volgens mij hoeft dat bij de zwangerschapstest niet. Dan moet je over een soort staafje heen plassen (ik vind dat staafje een beetje lijken op een koortsthermometer) en dan komt de uitslag in streepjes. Het is negatief, dan ben je niet zwanger, of positief, dan ben je wel zwanger. Ze kunnen het zo doen via je urine, omdat als vrouwen zwanger zijn er een bepaald hormoon wordt aangemaakt, dat alleen vrouwen hebben die zwanger zijn. Dus op die manier kunnen de het testen.

Voor de SOA test heb ik hier een linkje naar een site met heel veel informatie:https://www.soaaids.nl/nl/soa-test

Ik denk niet dat je bang hoeft te zijn dat die mensen zomaar aan je zitten, deze mensen weten wat ze doen en ze zijn ervoor opgeleid. Die gaan eerst vertellen wat ze gaan doen en wat er van jou verwacht wordt. En je mag ook aangeven he, dat je het spannend vind of dat je bang bent. Dat is helemaal niet raar en dan kunnen die mensen daar extra goed rekening mee houden.

Ik snap dat je nog niet in therapie wilt, er gebeurt nu zoveel in een paar dagen. Dat je het eerst allemaal nog een plekje moet geven. Maar dat is juist het fijne van therapie, want hun kunnen jou daar heel goed mee helpen. Erover praten is heel moeilijk, maar het kan je echt heel erg goed helpen! En die mensen vinden jou niet raar en die denken ook niet dat het jouw schuld is! Die mensen zijn er om jou te helpen en die mensen kun je echt vertrouwen! Je mag ook tegen die mensen zeggen dat je het moeilijk vind en er niet over wil praten, dat begrijpen hun echt wel. En je hoeft denk ik ook niet gelijk alles te vertellen, maar je kan ook het in delen vertellen/ erover praten of eerst andere dingetjes zodat je die psycholoog ook een beetje kan leren kennen.

Ik hoop dat dit je allemaal een beetje helpt en geruststelt.

Heel veel sterkte gewenst, deze dagen, maar ook zeker daarna! Ik vind het echt dapper dat je hulp hebt gezocht!!

Xx Simply Me

Badge

Heey emmaaa2, ik vind het heel erg knap van je dat je het verteld hebt! Ik denk dat veilig thuis niet heeft gezegd wat ze gingen doen omdat ze jou niet ongerust wilden maken, het zijn nu waarschijnlijk moeilijke dagen voor je, en dat begrijp ik heel goed, ik denk dat je lichaam nu bezig is om alles wat er gebeurd is te verwerken, misschien is het goed om even een tijdje rust te nemen en afleiding te zoeken zodat je niet fulltime daarmee bezig hoeft te zijn. Zit je op een sport? Of misschien kan je een keer met vrienden afspreken? Je hoeft niet meteen alles te vertellen, tenzij je het graag wilt, je kan het ook later vertellen als het wat beter met je gaat, of je kan het ook niet vertellen. Die keuze is volledig aan jou. 
 

ik begrijp dat je bang bent voor die testen. Maar die mensen die die testen gaan doen vertellen precies wat ze gaan doen, en als je het spannend vind kan je dat tegen ze zeggen, zodat ze daar rekening mee kunnen houden. 
 

Neem even rust en zoek afleiding, ik wens je heel veel sterkte en succes! En ik vind het echt heel knap dat je die stap hebt durven zetten! ❤️
 

liefs van mijjj 👁👄👁

Reputatie 3
Badge

@Simply Me 

Ik hoop dat ze niet aan me gaan zitten want ik moet nu naar de gynaecoloog ofzoiets. Ik ga echt huilen denk ik..

@bbygirl 

Heey emmaaa2, ik vind het heel erg knap van je dat je het verteld hebt! Ik denk dat veilig thuis niet heeft gezegd wat ze gingen doen omdat ze jou niet ongerust wilden maken, het zijn nu waarschijnlijk moeilijke dagen voor je, en dat begrijp ik heel goed, ik denk dat je lichaam nu bezig is om alles wat er gebeurd is te verwerken, misschien is het goed om even een tijdje rust te nemen en afleiding te zoeken zodat je niet fulltime daarmee bezig hoeft te zijn. Zit je op een sport? Of misschien kan je een keer met vrienden afspreken? Je hoeft niet meteen alles te vertellen, tenzij je het graag wilt, je kan het ook later vertellen als het wat beter met je gaat, of je kan het ook niet vertellen. Die keuze is volledig aan jou. 

Ja ik sport heel veel en op een heel hoog niveau. Ik kan dus niet zeggen wat ik doe want als je van die sport dingen opzoekt zoals jeugd Ek en Wk dan sta ik erdus tussen. Ik sport elke dag en het is de enige plek waar ik me goed voel. Ik train denk ik 17- 20 uur ofzo iets. 


ik begrijp dat je bang bent voor die testen. Maar die mensen die die testen gaan doen vertellen precies wat ze gaan doen, en als je het spannend vind kan je dat tegen ze zeggen, zodat ze daar rekening mee kunnen houden. 

 

Neem even rust en zoek afleiding, ik wens je heel veel sterkte en succes! En ik vind het echt heel knap dat je die stap hebt durven zetten! ❤️
 

liefs van mijjj 👁👄👁

Dankje!❤️

Reputatie 3
Badge

Ik was dus vanmiddag bij een dokter. En het was echt niet leuk maar ze waren wel heel aardig.

Ze hebben een zwangerschaps test mee gegeven dat heb heb ik thuis zelf gedaan. En bij die soa test ding moetsen ze met een WATTEN STAAFJE! Erin. Nou als eerst gingen ze gewoon kijken en ze zeiden het van tevoren als ze ergens aan gingen zitten. Toen gingen ze dus met dat wattenstaafje erin want ik durfde het niet zelf en dat deed echt pijn. Dat was echt niet leuk! Maar als ik stop zei dan stopte ze even. Ik had laatst een corona test gedaan en ik dacht dat dat erg was nou dit was 100 x vervelender! Maar het ging wel snel voorbij

Reputatie 3
Badge

Oja en ik ben niet zwanger

Badge

heey, Emmaaa2, Wel fijn dat je niet zwanger bent! 

heel veel succes en sterkte gewenst ivm de gebeurtenissen met je vader 

heel knap van je dat je die stap durfde om contact op te nemen  met veilig thuis <3

liefs van mijjj :eye::lips::eye:

Hey Emmaaa2,

Wat fijn dat je dit nu gehad hebt. Ik snap dat het echt heel vervelend was! Het lijkt mij ook echt zwaar onprettig om een wattenstaafje naar binnen te krijgen, dat lijkt mij idd nog erger dan een coronatest. Zeker voor jou. Maar echt superfijn dat die mensen heel aardig waren en dat ze het eerst gingen uitleggen. Misschien hielp dat wel een beetje.

En echt positief nieuws dat je niet zwanger bent, tenminste ik kan me voorstellen dat je daar heel blij mee bent!

Mag ik vragen wat nu de vervolgstappen zijn? Is er nu een fijne plek waar je terecht kan en waar je ook misschien een poosje gaat wonen of ga je samen met je moeder wonen als ze weer terug is of is dat allemaal nog niet bekend?

Heel veel sterkte met alles!

Xx Simply Me

 

 

Hi Emmaaa2,

 

goed dat je naar de dokter bent geweest voor die controles.

fijn om te weten dat je iig niet zwanger bent. Nu nog afwachten op de andere uitslagen of weet je die ook al?

Sorry dat ik het vraag, maar waar moest dat wattenstaafje in voor die SOA test en moesten ze voor SOA ook nog andere tests doen of alleen met dat ene wattenstaafje. Op zich zou het wel fijn zijn als ze dan alles al kunnen controleren met één wattenstaafje.

 

Verder ben ik ook benieuwd naar vervolgstappen, zoals @Simply Me  hierboven al vroeg.

 

Hoe voel je je nu?

 

Groetjes,

M&M's en twin

 

Reputatie 3
Badge

Hi Emmaaa2,

 

goed dat je naar de dokter bent geweest voor die controles.

fijn om te weten dat je iig niet zwanger bent. Nu nog afwachten op de andere uitslagen of weet je die ook al?

Sorry dat ik het vraag, maar waar moest dat wattenstaafje in voor die SOA test en moesten ze voor SOA ook nog andere tests doen of alleen met dat ene wattenstaafje. Op zich zou het wel fijn zijn als ze dan alles al kunnen controleren met één wattenstaafje.

Nou met dat watten staafje gingen ze iets van een uitstreikje ofzo doen. In mijn geslachtsdeel😂😅😭 Ik mocht het zelf doen maar ik durfde niet dus weigerde ik het te doen. Dus toen zei ze: dan moet ik het doen.. en toen zei ik eerst ook nee maar ja ze zei dat ze heel voorzichtig ging doen en dat ze het niet raar vond, dus toen werkte ik toch maar mee.

En ze hebben bloed geprikt maar dat is niet heel raar ofzo.

en de uitslag komt volgende week en tot die tijd mag ik niet met iemand seks hebben (zei die vrouw) nou dat was ik ook niet van plan🤦🏻‍♀️

 

Verder ben ik ook benieuwd naar vervolgstappen, zoals @Simply Me  hierboven al vroeg.

Ik sliep gister bij oma, maar mama is net weer terug , dus ik slaap weer bij mama maar voordat ik met mama mee naar huis mag dan moet mama praten met de politie of jeugd zorg ofzo iets dus mama komt zo terug denk ik. En er komt een recht zaak tegen mijn vader. Voor wat hij bij mij heeft gedaan 7 jaar en het bezitten van kinder porno. :((((  

 

 

Hoe voel je je nu?

 

Groetjes,

M&M's en twin

 

Ik voel me niet heel goed, maar ik ben wel opgelucht. Ik heb vandaag veel buikpijn en ik ben heel erg moe. En ik wil niet eten 

Hey Emmaaa2,

Hopen dan dat je negatieve uitslagen krijgt volgende week. Wat natuurlijk voor jou positief is, want dat betekent dat je geen SOA hebt en andere dingen.

----Ik sliep gister bij oma, maar mama is net weer terug , dus ik slaap weer bij mama maar voordat ik met mama mee naar huis mag dan moet mama praten met de politie of jeugd zorg ofzo iets dus mama komt zo terug denk ik. En er komt een recht zaak tegen mijn vader. Voor wat hij bij mij heeft gedaan 7 jaar en het bezitten van kinder porno. :((((  ----

Fijn dat je moeder er weer is, lijkt me. Dan heb je nog wel iemand vertrouwd om je heen. Ben je daar blij mee of vind je het ook wel lastig? Want dat kan ik me ook heel goed voorstellen. Ik vroeg me ook af of jij gesprekjes moet voeren met bijvoorbeeld de politie of jeugdzorg? Of is dat iets wat later komt, nu niet gelijk?

Echt erg dat je vader je 7 jaar zo heeft misbruikt en ook kinderporno. Wat dat betreft is het echt eerlijk dat hij een rechtszaak krijgt en veroordeeld moet worden. Ik vroeg me af wat jij hier van vind, want ik kan me voorstellen dat het tegenstrijdige gevoelens geeft.

Het lijkt me voor jou echt heel gek om te beseffen, dat je na 7 jaar eindelijk verlost bent van je situatie. Dat je niet meer door je vader wordt misbruikt. En besef wel dat jij die enorme stap hebt gezet door hulp te zoeken en erover te praten! Echt ontzettend knap!

Ik kan echt begrijpen dat je buikpijn hebt en je vervelend voelt en moe bent enzo. De buikpijn komt denk ik ook van de spanning die nog in je zit en misschien het onzekere over wat er allemaal gaat gebeuren en hoe je leven in een keer helemaal veranderd is. En moeheid is denk ik ook van al het slechte slapen en de spanning en angst en nu alle emoties die je voelt. Dat vergt een hoop van je!

Wat ik zou zeggen, meid. Pak waar je nu kan je rust. Geef je eigen grenzen aan, als het even niet lukt of als je te moe bent. Zeg het dan gewoon en trek je even terug. Ondanks alle dingen die nu gebeuren en alles wat geregeld moet worden, probeer je ook wat te gaan richten op de dingen waar je wel blij van wordt of waar je wat ontspanning in kan vinden. Hoe moeilijk dat ook is.

Ik hoop ook dat je vriendinnen hebt waar je gewoon jezelf kan zijn en waar je het gezellig mee kan hebben. Als het dan ff niet gaat dat je dan iemand kan bellen en of erover praten of lekker over andere dingen hebben, maar dat je in ieder geval niet alleen bent. Ik hoop heel erg dat je voor jezelf wat rust kan gaan vinden. 

Heel veel sterkte met alles, ik probeer echt met je mee te leven.💓

(Net als de andere forummers trouwens)

Xx Simply Me

Reputatie 3
Badge

Hey Emmaaa2,

—- Fijn dat je moeder er weer is, lijkt me. Dan heb je nog wel iemand vertrouwd om je heen. Ben je daar blij mee of vind je het ook wel lastig? Want dat kan ik me ook heel goed voorstellen. Ik vroeg me ook af of jij gesprekjes moet voeren met bijvoorbeeld de politie of jeugdzorg? Of is dat iets wat later komt, nu niet gelijk?—-

Ja want mijn moeder is heel lief! En ze is heel erg verdrietig op dit moment. Ze voelt zich schuldig dat ze het niet eerder zag en dat het haar niet opviel. Mijn moeder (en vader trouwens ook maar dat is waarschijnlijk logisch) gaan in therapie. Mijn vader om hem ‘beter’ te maken en mijn moeder gaat om te leren hoe ze met mij om moet gaan ofzo en hoe ze me kan helpen. en vanaf volgende week moet ik in trauma therapie. :(

Ik heb een paar gesprekken gehad.

Echt erg dat je vader je 7 jaar zo heeft misbruikt en ook kinderporno. Wat dat betreft is het echt eerlijk dat hij een rechtszaak krijgt en veroordeeld moet worden. Ik vroeg me af wat jij hier van vind, want ik kan me voorstellen dat het tegenstrijdige gevoelens geeft.

Ja ik weet het niet. In de avond ben ik nog steeds bang ookal komt er niets. Bang dat hij komt en dat hij dan heel boos word. 

 

Ik kan echt begrijpen dat je buikpijn hebt en je vervelend voelt en moe bent enzo. De buikpijn komt denk ik ook van de spanning die nog in je zit en misschien het onzekere over wat er allemaal gaat gebeuren en hoe je leven in een keer helemaal veranderd is. En moeheid is denk ik ook van al het slechte slapen en de spanning en angst en nu alle emoties die je voelt. Dat vergt een hoop van je!

Ja ik ben heel gespannen en ik heb geen honger of dorst meer en ik ben bang in het donker en ik heb last van alle gedachten hierover maar dat heeft denk ik tijd nodig.

Wat ik zou zeggen, meid. Pak waar je nu kan je rust. Geef je eigen grenzen aan, als het even niet lukt of als je te moe bent. Zeg het dan gewoon en trek je even terug. Ondanks alle dingen die nu gebeuren en alles wat geregeld moet worden, probeer je ook wat te gaan richten op de dingen waar je wel blij van wordt of waar je wat ontspanning in kan vinden. Hoe moeilijk dat ook is.

Ik hoop ook dat je vriendinnen hebt waar je gewoon jezelf kan zijn en waar je het gezellig mee kan hebben. Als het dan ff niet gaat dat je dan iemand kan bellen en of erover praten of lekker over andere dingen hebben, maar dat je in ieder geval niet alleen bent. Ik hoop heel erg dat je voor jezelf wat rust kan gaan vinden. 

Heel veel sterkte met alles, ik probeer echt met je mee te leven.💓

(Net als de andere forummers trouwens)

Xx Simply Me

Dankje! Ja ik heb een hele lieve vriendin die het nog niet weet maar dat komt wel.

Reageer