Mijn ouders weer boos

  • 22 August 2019
  • 1 reactie
  • 90 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi mensen mijn ouder zijn weer boos
Oké ik mag toch ook een beetje liegen of niet dan ieder kind lieg ook toch of ben ik nou weer dom als ik lieg worden mijn ouders tering boos en als mijn broer liegt niet en ik zit op havo 3 en mijn broer zat op mavo en nu zit hij op havo 4 en hij zegt de hele tijd kijk dat doe havo 3 en ik raak er echt dood ziek van en als ik zeg kappen dan kapt hij er nog steeds niet mee, en oja over mijn ouders mijn ouders doen alles voor mijn broer en ik was vandaag mn drinken vergeten en ik dacht k koop wel een flesje water ik koop een flesje water want ja ik heb dorst en dan worden ze helemaal boos dat ik dat niet moet doen maar ik ga toch dood als ik geen water drink of ben ik weer dom.

1 reactie

Hi. Mijn surgestie is. Ga met elkaar eens praten. Ik heb ook soms wel eens dat ik denk. K*t ouders en daarna ben ik wat shacherijnig tegen ze. Na een tijdje praat ik even met ze en hebben we goeie gesprekken wat leid tot een betere ouders, kind band. Naarmate van tijd gaat het als je steeds gewoon zegt wat er is. Gewoon over

Gr. Thei

Reageer