Meer hulp Meldknop.nl Bel gratis en anoniem 0800 - 0432 of chat
13-18

Mijn ouders ;s

• 1 juli 2013
  • 7 reacties
  • 464 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
He. ik heb een probleemptje! ik zou oppassen bij mij oppas kindjes. 😉 Maar ik had niet duidelijk gezegt waarneer me moeder me moest brengen aangezien ze ook fulltime werkt. Vanavond tijdens het eten, begon met moeder er weer over dat ik niet duidelijk ben geweest over de tijden ik zei toen ''dan is dat een leer voor de volgende keer'' ik pakte me toetje (vla) toen begon me moeder je moet wel je tas op ruimen want er viel bijna iemand over heen ik zei dat is verveelend toen kreeg ik me toetje over me heen ik naar boven om me kleren in de was te doen, zat me moeder in de badkamer met de deur opslot, ik had me kleding ervoor gelegt ik schone kleren aangetrokken komt me broertje (me broetje kleeft heel erg aan me moeder 11 jaar) begon me te trappen goeie schaafwond en een blauwe/paarse plek daarna pakt me moeder me been dat ik bijna uit glee van de trap af ik zei tegen me broertje dik hoofd (daar kan die niet tegen) omdat ik vreselijk boos was. die was dus 1 voorbeeld wat voor ruzie's hier maandelijks afspelen ik word er nu een beetje zat van, ik heb niet meer zin op school zit alleen maar op me kamer omdat me ouders toch alleen maar zuren je moet dit doen je moet dat doen ik zit nu met me handen in het haar
Wat moet ik doen?

7 reacties

Sommige ouders maken om de raarste dingen problemen,
Heb ik soms bij mijn vader ook wel eens..
Daar kan je niets aan doen denk ik..
Mischien tegen je ouders zeggen dat je de ruzies zat bent en goed je mening uitten?
Je hebt vakantie of anders bijna, Zorg anders dat je een weekje ofzo bij een vriendin of andere familie kan slapen zodat je tot rust komt
En ik vind het echt niet kunnen wat dat broertje bij je doet, ik had hem allang een rotschop tegen zijn slurf aan gegeven haha,
Xxxx 🙂
Plas in hun konten, TS.
Plas in hun konten, TS.
 zo ver zou ik nu ook weer ni gaan, maar je kunt idd misschien met je ouders erover praten
hooi,
ik ben een meisje van dertien jaar en ik heb een probleem
met mijn ouders: als er ruzie is dan gaat mijn vader met klompen gooien. ik heb er
erge herrinderingen aan! mijn broertje(8 jaar)  is heel irri als ik een ding verkeerd
doe gaat hij de baas over me spelen. en dan geef ik heb een duwtje en dan
rent ie naar mijn vader en die flipt hem uit op ik denk dat hij gewoon heel argesief is
maar ik weet het niet zeker
😕
ik heb er over gepraat alleen het antwoord is dat ik niet moet overdrijfen
en dan nog iets ik heb nu dus contackt met de kindertelefoon aleen wel stiekem
ik durf het niet tegen mijn ouders te zeggen hoe zit het met jullie?
Hoi
Hiermee moet je naar je mentor op school, want je kunt hier niet je hele leven mee leven.
Ik had dit ook met me ouders, en heb het verteld tegen me vrienden ze hielpen me en gaven goeie adviesen en dat heb ik ook gedaan.. maar ik deed dat en het ging goed maar het was beetje verminderd want we hebben nog ruzie en veel met me vader... maar beter dan eerst , eerst was het erger hij sloeg mee eerst en hiermee ging ik ook naar de mentor en hij hielp mij ook gelukkig en daar was ik heel blij om gelukkig,
als je ergens mee zit moet je gewoon tegen iemand zeggen die jij het meeste vertrouwd.

groetjes
Hej, als je denkt dat hij agressief is kun je tegen hem praten heel normaal, want een vader kan een dochter niet haten anders zou die jou toch niet gemaakt hebben...
zo is mijn vader ook hij slaat me niet maar hij wordt super boos op mij, en dan laat ik hem wel totdat hij rust heeft en niet meer zo is.
En ik wacht als die iets wat zegt !!
Dus als het je kunt praat tegen hem

groetjes

Reageer