Meer hulp Meldknop.nl Bel gratis en anoniem 0800 - 0432 of chat
13-18

Mijn leven in iemands handen.. Help?

• 7 december 2014
  • 32 reacties
  • 762 Bekeken

• Praat goed mee
  • 178 reacties
Ik ben een meisje van 12 in de eerste.
Op mijn school is er een project van mensen uit hogere klassen die de nieuwelingen helpen met de brugklas.
Iedere brugklas heeft er 2. 
Bij ons ging 1 mee op brugklaskamp maat daar merkten wij snel dat ze ons gebruikte voor de leuke activieteiten die eraan vast zaten.
Dan is er dus nog een over: ik noem haar hier even I. voor het gemak.
Omdat I. in het begin van dit jaar lonely was kwam ze bij ons zitten.
In die tijd hechtte ik me aan haar. Ik heb goede ervaringen gehad met een ander meisje van haar leeftijd (die heeft ooit mijn leven gered)
dus is het makkelijk om dan naar haar toe te gaan.
Ik hechtte me net wat teveel aan I. Zo erg, dat ik verliefd op haar werd.
Precies in de tijd dat ze vrienden kreeg.
Na alle mogelijke manieren te hebben bedacht dat ze kon reageren,
heb ik het verteld op het schoolfeest.
Ze reageerde goed, maar dit duurde niet lang want na het feest ontweek ze me.
Dit waren 3 verschikkelijke weken voor me.
Ineens deed ze weer aardig tegen me. Ik kreeg weer gewoon een knuffel enzo..
Ik heb toen maar snel gezegd dat ik haar niet meer leuk vond.
Toen was dat nog niet helemaal de waarheid, maar nu wel.
Sinds dien is de band niet zo sterk.
een op een is ze heel lief tegen me, maar met mijn klas erbij negeerd ze me.
Ik ben nogsteeds gehecht aan haar.
Het gaat heel slecht met me en ik zou graag iemand willen die naar me luisterd..
De enige die ik kan bedenken is I. Maar omdat I. alleen is voor ruzies en zo, moet ze naar mijn mentor bij ergere dingen.
Ik heb heel slechte ervaringrn met volwassenen, en als ze vraagt hoe het is en ik zeg kut dan vraagt ze ook niet door..
Maar ik wil zo graag iemand die luistert.. Maar ik wil onze band ook niet verbreken en de mentor mag er ook niet bij! 
Help.. Mijn leven ligt in haar handen, maar ze weet het niet!
Of ze wil het niet weten..

Hugs to people who comment on this.
Kisses to BePositive

32 reacties

heeyy, 
ik wil je heel graag helpen. je kan bij me terecht komen om met me te praten. in prive kan ik je misschien nog beter helpen 

helper in nood
Wacht effe wat..

als jij bent wie ik denk dat je bent hoe de faq kom jij hier
en hoe de faq weet je wie ik ben?! 😮
En anders, srr, dan verwar ik je met iemand anders.
ik denk dat je me verward met iemand anders 🙂
Oeps! Sorry dan!! Ik heb problemen met een ander iemand sinds kort, ik raakte ff in paniek 🙂
maakt niet uit hoor. de naam Romy hoor je wel vaker dus kan gebeuren 
Jaa..
Hoe dan in prive?? Dat word meteen verwijderd door de medewerkers!
arg ze zouden een chatfunctie moeten hebben
Hoi,

Wat een lastig pakket zeg! Het is denk ik niet eerlijk dat je vriendin je gebruikt en jij haar, want dat is volgens mij de situatie, maar als ik het verkeerd zie kan je dat ook gewoon zeggen 😉 Wat voor slechte ervaringen heb je met volwassenen als ik vragen mag? Misschien dat het helpt om daar ook tips voor te geven.
Ondertussen kun je misschien proberen om je gevoelens te delen met je vriendin, zeg haar dat je het vervelend vind dat ze zo schijnheilig doet in het bijzijn van anderen. Je kunt haar ook vertellen dat je het gevoel hebt dat zij je leven in handen heeft.

Succes!

xx
Jaa..
Hoe dan in prive?? Dat word meteen verwijderd door de medewerkers!
arg ze zouden een chatfunctie moeten hebben

ja eigenlijk wel hmm misschien via mail ik bedoel ik wil je graag helpen maar ik weet niet of je wilt geven 
Hoi,

Wat een lastig pakket zeg! Het is denk ik niet eerlijk dat je vriendin je gebruikt en jij haar, want dat is volgens mij de situatie, maar als ik het verkeerd zie kan je dat ook gewoon zeggen 😉 Wat voor slechte ervaringen heb je met volwassenen als ik vragen mag? Misschien dat het helpt om daar ook tips voor te geven.
Ondertussen kun je misschien proberen om je gevoelens te delen met je vriendin, zeg haar dat je het vervelend vind dat ze zo schijnheilig doet in het bijzijn van anderen. Je kunt haar ook vertellen dat je het gevoel hebt dat zij je leven in handen heeft.

Succes!

xx

Haha nee we gebruiken elkaar niet! 
Door mijn famillie heb ik nu een stem in mijn hoofd die zegt dat mijn cijfers prutcijfers zijn, en dat ik niet klop.
Door vroegere leraren ben ik naar acare gestuurd, en verschillende leraren hebben niets gedaan aan het feit dat ik werd gepest. Eentje had ook een enorm geheim van een vriendin doorgelult, waardoor zij in verschikkelijk grote problemen kwam.
Al een klein idee?
Als ik dat tegen haar zeg, ben ik bang dat ze het aan de mentrix verteld. Dat moet ze immers eigenlijk doen..
Xx
Dat word waarschijnlijk verwijderd..
ik kan je mijn meest gebruikte mail niet geven, ivbm naam enzo maar wel een oude waardoor ik je via daar wel mijn echte kan gevan, als je me nog volgt
ja ik vind het goed maar jij moet er wel met 100% zekerheid achter staan geen dingen doen die je niet wilt 
Het is niet toegestaan om gegevens te delen om zo in contact te komen buiten het forum. 🙂 Doe dat dan ook niet!
Dacht ik al. Ps, hoi Bepositive! Had je de shoutout al gezien?
Beste gebruikers,

Dating en persoonlijke gegevens uitwisselen is niet toegestaan en berichten daarover zullen worden verwijderd en de gebruikers krijgen dan een waarschuwing. Zie forumregel 6 en 7.

Groetjes,
De Kindertelefoon
weten we al. Toch bedankt.
En nu on-topic:

Ik ben het eens met LI-EF. Kan je proberen om eerlijk te zijn tegen je vriendin? Eerlijkheid kan denk ik wel zorgen voor wat rust: minder spanning tussen jullie!
Ik heb eigenlijk al veel gezegd in je andere topic, zou niet weten wat ik nog kan toevoegen. 
Ik denk dat het goed is dat er andere forumleden reageren. 🙂 Zij hebben misschien een andere kijk op dit. Daarom is het zo goed dat je een nieuw topic hebt geopend. ;) Nieuwe mensen, nieuwe inzichten.

Lief zeg! :) 
Hugs terug! 
ik weet het mag dan niet via mail ik snap het wel hoor maar toch wil ik je helpen weet alleen niet heel goed hoe
Ik wil haar niet kwijt, anders was ik allang eerlijk geweest.
Niemand wil een leven in zijn of haar handen.
Maar de reden zijn dat iemand leeft kan wel weer iets leuks zijn, denk ik?
Wat is jullie kijk daarop?
En Romy, is niet erg 🙂 zeg het maar als je denkt dat je kan helpen 🙂
Nou weet je, als je niet eerlijk bent tegen iemand, dan houd je eigenlijk een masker voor toch?
Denk eens na over dit: Als je niet eerlijk bent tegen iemand, heeft diegene dan een `relatie/band` met jou of met dat masker?
Ik weet nog niet zo goed hoe het zit met leven voor iemand.
Ik ben eerlijk tegen haar.
Ik vertel haar alleen niet alles, met redenen.
Zij doet toch hetzelfde. 
I. en ik zijn geen echte vriendinnen ofzo.
Ligt ingewikkeld.
En een toevoeging daaraan:
Ik vermoed dat ik hooggevoelig ben.
Weet je wat dat is?
wat ik wou zeggen is dat dat heel hard aankwam.
En dat ik erna meteen 50 verwijten naar mezelf toegooide.
Dat past weer mooi bij mijn andere topic van toen..
Maarrumme.. Dat je weet dat ik dat soort dingen niet goed kan hebben, omdat ik het in mijn hoofd vervorm naar iets ergs en dan mezelf haat voor mijn bestaan..
Misschien een beetje uitkijken..?
t ligt niet aan jou dat ik ****ed up ben, dus verwijt jezelf alsjeblieft niks!!
Hee,

Sorry dat ik zo overkwam!
Ik probeer je natuurlijk te helpen. Niet nog verder de put in te praten..
Het was zeker niet bedoeld als aanval!

Niet helemaal eerlijk kunnen zijn door redenen hoort bij je gedrag, denk ik dan. Dat gedrag is onderdeel van jou. Het maakt jou geen slechter mens, echt niet..
Ik wou zeggen dat ik het me best voor kan stellen als het niet lukt.

Gooi geen verwijten naar jezelf. Dat verdien je niet. Wat je nu doet: eerlijk zeggen wat je voelt, is heel goed! Lucht het wel een beetje op?
En word anders maar een keer goed boos op mij. Ik kan het hebben hoor! 😉 Het is goed dat je zegt dat je het er niet mee eens bent.

Xxx!
Hey,

Kom op jongens, deze site is neit om echt contact met elkaar op te nemen.mdat weten jullie zelf ook.

Wat ik denk dat je t beste kan doen is praten.
dat is denk ik een van de enige dingen die echt kunnen helpen.
want alleen door praten kan er iets veranderen.

ik snap dat t Misschein eng of moeilijk is, maar jij aan t!

succes!

xx
pheebe
Hey,

Kom op jongens, deze site is neit om echt contact met elkaar op te nemen.mdat weten jullie zelf ook.

Wat ik denk dat je t beste kan doen is praten.
dat is denk ik een van de enige dingen die echt kunnen helpen.
want alleen door praten kan er iets veranderen.

ik snap dat t Misschein eng of moeilijk is, maar jij aan t!

succes!

xx
pheebe

Sorry, reactie op verkeerde topis

Reageer