Mijn leven en alles

  • 17 January 2019
  • 78 reacties
  • 2114 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoii,

Ik zal even vertellen wat er gebeurt is de laatste tijd..

Ik had een insta account gemaakt omdat ik gewoon even mijn gevoelens even kwijt te kunnen enzo.. Ik vond het heel fijn ik praate gewoon met iedereen en ik kon mijn verhaal kwijt en ik hielp hun vooral. Maar toen kwam ik er vorige week woensdag achter dat ik ook met S dm'de die donderdag is zij erachter gekomen dat ik het was en is ze naar mijn mentor gegaan. Mijn mentor heeft mijn moeder gebeld en toen heb ik daar heel veel gezeik om gehad en ik heb me er wel kunnen uitlullen dat ik er niks mee bedoelde. Maar ik bedoelde er wel wat mee.. Alles wat ik schreef schreef ik omdat ik me er goed bij voelde en ik vind het ook geen probleem om alles aan julie te vertellen het is toch annoniem als julie nou mensen waren die ik kende dan was het een ander verhaal geweest. Mijn ouders willen nu dingen gaan controleren enzo waar ik totaal niet achter sta maar ik heb daar niets over te zeggen.

Ik snijd mezelf nog vaak omdat ik gewoon heel veel stress heb.

Waar ik vooral mee zit is mezelf, weglopen, thuis, geloof, vriendinnen en school.

De laatste tijd denk ik ook vaak aan weglopen.. Weglopen van alles en iedereen of alleen weglopen van thuis..
Want thuis heb ik best veel ruzie en ik voel me alleen nog fijn op me kamer maar dat ook niet altijd meer. Omdat ze daar ook de laatste tijd steeds binnenkomen maar ik zou het fijn vinden als ik ook echt een eigen plekje zou hebben maar dat heb ik momenteel niet. Thuis heb ik heel veel ruzie en ik wil het ook niet langer zo...

Ik vind het ook lastig om te geloven in God en of hij wel van me houd. En ik voel hem niet.. Het lijkt net alsof hij zegt jij zit in de problemen? Oke, leuk. Je kunt wel bidden en bidden maar denk je nou echt dat dat helpt? Denk je dat ik je ga helpen? Denk je dat ik van je hou?

Ik zit ook heel erg met mezelf.. Ik ben te dik en ik eet ook minder en sport meer dan eerst omdat ik gewoon echt dunner wil worden, en er echt onzeker over ben.. Ook ben ik onzeker over eigenlijk mijn hele lichaam omdat ik te dikke bovenbenen heb en een lelijk gezicht... En ik er niet uit zie... Ook om me innerlijk ben ik vet onzeker want ik ben gewoon niet goed zoals ik nu ben.. Ik moet sws veranderen want nu houden mensen zo echt niet van me.. Ik zeg ook te vaak dingen waarvan ik daarna denk dit had ik niet moetten zeggen..

Ik wil trouwens nog steeds dood, ik heb er over getwijfelt om niet binnenkort even ergens heen te gaan om het te doen.. Ik wil het doen om een van de vier manieren die ik hier niet zo ga zeggen.. En ik twijfel best wel erg voor welke ik moet kiezen.

En dan mijn vriendinnen.. Ehm.. dat komt omdat ik niet snap waarom zij mijn vriendin willen zijn.. En of ze wel echte vriendinnen zijn...

En school.. Ja, ik sta er best wel slecht voor en heb veel huiswerk en toetsen.. Als ik zo doorga moet ik het einde van het jaar een nieveau lager en dat wil ik echt niet..

Ik heb ook vaak stemmen in mijn hoofd waar ik gek van word en waartegen ik jammer genoeg niet kan zeggen van stil nou even ik wil gewoon verder en niet steeds horen wat ik fout doe wat alles is.. En ik weet dat de stemmen gelijk hebben want dat vind ik ook maar alsnog...

En ik slaap nog steeds slecht ik pieker en ik pieker en ik pieker...

Sorry, dat het best een lang verhaal is geworden en ik snap dat julie mij niet willen helpen...
Ja, ik weet het ik heb dit verhaal hierboven zo goed als in een andere topic neergezet maar omdat dat niet goed was zet ik het hieer neer..

78 reacties

Hii Bellablue,

Sorry voor mijn laate reactie.
[Tekst weggehaald door KT ivm overtreding forumregel 7. dating/contactgegevens uitwisselen is niet toegestaan]

ja doe dat maar... ik weet en snap dat het echt super eng kan zijn.
Ja...
Ik heb een idee. Jij gaat haar appen woensdag en dan ga ik woensdag met me docente praten over dat het zaterdag echt heel erg kut ging.

Heb jij met die docent gepraat?
Sorry ik heb haar niet geapt..

nee dat durf ik niet. dan krijgen misschien mijn ouders het wel te horen.
En als je het van te voren tegen haar zegt?
Dat is dus het punt als iemand denkt dat ik een gevaar voor me zelf ben. Dan worden een hoop maatregelen genomen onder andere dat mijn ouders worden in gelicht

O.. En vertrouw je niemand zo erg dat je denkt dat ze het niet meteen will vertellen aan je ouders?

Nee, dan ken je me nog niet goed genoeg.
ik weet zeker dat ik je goed genoeg ken om te weten dat je echt lief bent.
Nee, dat denk ik niet..
Ik weet zeker van wel.

Nee.. Echt NIET!

Wie? Ja, maar ik ben bang..
het is ook best eng. om zoon stap te zetten.
Het is meer ik durf het niet omdat ik bang ben dat mijn ouders erachter komen..
Je ouders komer er zwz achter dat je uit huis wilt.

Ja.. Ik weet het maar alsnog.

nee het is nog niet zeker dat ik daar ga wonen. ik moet het nog regelen met me vader. en dat woord dat pas zaterdag. en me moeder weet niet eens dat ik uit huis wil, laat staan er mee bezig ben.
Ojah lastig.. Maar ik hoop echt dat het goed komt!
Het komt denk ik wel goed. Ik moet zwz hier weg.

Maar je bent nu nog steeds thuis..

Weet je.. Ik zit echt heel erg te twijfelen of ik het gewoon moet doen.. Zm plegen er gaat niks meer goed in mijn leven. Em ik ga alleen nog maar naar beneden.
je moet het zeker niet doen.
Ik heb geen reden meer om te leven
Je hebt echt een reden om hier te zijn. Dat beloof ik je

Wat zou de reden moeten zijn?

Groetjes,
Lise
hoi

Heb jij met die docent gepraat?

vast wel... ik praat elke week met haar. dus ik weet bijna zeker dat ik het vertelt heb terwijl ik niet meer weet wat ik moest vertellen.
Sorry ik heb haar niet geapt..

ik zou nu als nog appen. je hebt niks te verliezen.


Je ouders komer er zwz achter dat je uit huis wilt.
Ja.. Ik weet het maar alsnog.

heb je al een stap ondernomen. je zou het met die gene kunnenbespreken die je nog steeds moet appen.

Het komt denk ik wel goed. Ik moet zwz hier weg.
Maar je bent nu nog steeds thuis..

i know. ik ben nog steeds thuis maar er komt denk ik voor uitgang in. ik kook 1x in de week zelf standig. en ze weten dat ik uit huis wil.

Wat zou de reden moeten zijn?

als ik het zou weten had ik het allang uit gevoerd.

groetjes
Bella
Hii,


Lange tijd niet mee gereageert maar vind het praten zo ook fijn.. Je weet vast wat ik bedoel maar ik dacht reageer hier toch nog ff op


Heb jij met die docent gepraat?
vast wel... ik praat elke week met haar. dus ik weet bijna zeker dat ik het vertelt heb terwijl ik niet meer weet wat ik moest vertellen.

O handig

Sorry ik heb haar niet geapt..
ik zou nu als nog appen. je hebt niks te verliezen.

Ze heeft bij mijn zus en broertje nog wel eens gevraagt hoe het ging.. Mijn broertje gebelt met de normale telefoon en mijn zus op whatsapp geappt en mij? Hellemaal niks.

Je ouders komer er zwz achter dat je uit huis wilt.
Ja.. Ik weet het maar alsnog.
heb je al een stap ondernomen. je zou het met die gene kunnenbespreken die je nog steeds moet appen.

Nee..

Het komt denk ik wel goed. Ik moet zwz hier weg.
Maar je bent nu nog steeds thuis..
i know. ik ben nog steeds thuis maar er komt denk ik voor uitgang in. ik kook 1x in de week zelf standig. en ze weten dat ik uit huis wil.

Jammer..Heb je het ze vertelt?
Wat zou de reden moeten zijn?
als ik het zou weten had ik het allang uit gevoerd.

Jammer...

Liefs,
Lise
Hey Lise123

Fijn weer eens van je te horen 🙂 Hoe gaat het met je? Kan je steun vinden bij God, en gaat het thuis inmiddels wat beter?

Groetjes
Kenshin
hoi

Ze heeft bij mijn zus en broertje nog wel eens gevraagt hoe het ging.. Mijn broertje gebelt met de normale telefoon en mijn zus op whatsapp geappt en mij? Hellemaal niks.

ze heeft met jou broertje en zus contact op gezocht maar met jou niet. ben jij de oudste thuis, misschien denkt ze dat jij oud en wijs genoeg bent om zelf met haar contact kan zoeken. zou je toch als nog contact met haar kunnen op zoeken?

Jammer..Heb je het ze vertelt?

nee mijn ouders zeggen tegen mij dat ik een keer uit huis moet. misschien zijn ze klaar met me 🤔😂

groetjes
bella
Kenzin,

Fijn weer eens van je te horen 🙂

Nou...
Hoe gaat het met je?

Slecht...
Kan je steun vinden bij God

Nee ik snap steeds minder van God...
en gaat het thuis inmiddels wat beter?

Nope
Hey Lise123

Je vertelt steeds minder te begrijpen van Gods bedoeling, en voelt je niet goed. Thuis is de situatie er inmiddels nauwelijks op verbeterd. Hm, wat jammer om te horen dat het niet beter met je gaat 😐

Zijn er de laatste tijd dingen gebeurd? Kan je je gevoelens toeschrijven aan bepaalde gebeurtenissen?

Je hoort weleens dat Gods kracht zich op mysterieuze wijze laat zien. Wie weet is dit een vorm van training, of kijkt God toe hoe je met de situatie omgaat. Heb je het gevoel dat je steun kan vinden bij God?

Gr. Kenshin
Bellablue,

Ze heeft bij mijn zus en broertje nog wel eens gevraagt hoe het ging.. Mijn broertje gebelt met de normale telefoon en mijn zus op whatsapp geappt en mij? Hellemaal niks.
ze heeft met jou broertje en zus contact op gezocht maar met jou niet. ben jij de oudste thuis,

Nee, mijn zus is ouder dan mij...
misschien denkt ze dat jij oud en wijs genoeg bent om zelf met haar contact kan zoeken. zou je toch als nog contact met haar kunnen op zoeken?

Mischien..
Jammer..Heb je het ze vertelt?
nee mijn ouders zeggen tegen mij dat ik een keer uit huis moet. misschien zijn ze klaar met me 🤔😂

Shit zeg, maar dan is het miss wel makkelijker om uit huis te gaan. Maar het is een grote kans dat ze dan daarna spijt hebben van wat ze hebben gezegt.

Kenzin,
Je vertelt steeds minder te begrijpen van Gods bedoeling, en voelt je niet goed. Thuis is de situatie er inmiddels nauwelijks op verbeterd. Hm, wat jammer om te horen dat het niet beter met je gaat 😐

Ja.. Klopt eerder verslechterd.

Zijn er de laatste tijd dingen gebeurd? Kan je je gevoelens toeschrijven aan bepaalde gebeurtenissen?

Er is niet heel veel bijzonders gebeurd de laatste tijd. Ik heb wel een deel aan een vriendin verteld hoe het echt met me gaat.

Je hoort weleens dat Gods kracht zich op mysterieuze wijze laat zien. Wie weet is dit een vorm van training, of kijkt God toe hoe je met de situatie omgaat. Heb je het gevoel dat je steun kan vinden bij God?

Waarom is hij er dan niet als ik hem echt nodig heb.. Terwijl ik altijd in hem ben blijven geloven. Ik weet niet of er wel echt een God is.

Groetjes,
Lise
Je hebt een vriendin in vertrouwen genomen, en verteld wat er zoal in je omgaat. Wat dapper dat je dat gedaan hebt 🙂 Was de reactie van deze vriendin fijn?

Ik hoor regelmatig dat je geloof moet hebben in de goden, zonder op hun hulp te rekenen. Wie weet kijken ze toe, en observeren ze je manier van doen. Althans geloof ik dat God erg trots op je zou zijn, als deze hoorde dat je naar een vriendin bent gestapt.

Gr. Kenshin
Heyy,

Je hebt een vriendin in vertrouwen genomen, en verteld wat er zoal in je omgaat. Wat dapper dat je dat gedaan hebt 🙂 Was de reactie van deze vriendin fijn?

Ja, ze belde me meteen.

Ik hoor regelmatig dat je geloof moet hebben in de goden, zonder op hun hulp te rekenen.

Ja, maar het lastige is dat ik niks voel. Het maakt me niet uit of ze me helpen of niet.

Althans geloof ik dat God erg trots op je zou zijn, als deze hoorde dat je naar een vriendin bent gestapt.

Nou ik geloof niet dat ze trots op me waren. Ze zouden me eerder dom moeten vinden.

Liefs,
Lise
Fijn dat je vriendin haar medeleven liet blijken. Kunnen jullie goed praten?

In vele godsdiensten is begrip een waarde die regelmatig terugkeert. Onder begrip mag je gerust begrip voor jezelf rekenen. Je hebt het niet gemakkelijk, en toch weet je door te zetten. Wees gerust milder voor jezelf, en probeer erin te vertrouwen dat God waarde aan je hecht 🙂

Gr. Kenshin
Kenshin,

Fijn dat je vriendin haar medeleven liet blijken. Kunnen jullie goed praten?

Ja, we kunnen wel goed praten

Groetjes,
Lise
Met je vriendin kan je goed praten. Voel je je beter na een gesprek?

Gr. Kenshin
Ik voel me dan vooral opgelucht.
mmisschien is het dan handig om wat vaker met haar te gaan praten zo dat je je wat beter gaat voelen. het is alleen een idee. jullie moeten dat allebei wel willen.

groetjes
bella
Na een gesprek voel je je opgelucht. Da's positief 🙂 Heb je het gevoel dat het in het algemeen beter met je gaat, nu je bij die vriendin terecht kan?

Gr. Kenshin
Bellablue,
Ja mischien wel.. Ik heb alleen nu niet heel veel contact met haar, ze negeert me een beetje. Maar ik heb haar ook nog niet alles verteld.

Kenshin,
Nope, nu kan ik niet echt bij haar terecht ze heeft al genoeg aan haar kop. Maarehm.. het gaat alleen maar slechter en slechter
Jullie kunnen goed praten, maar momenteel heeft ze al genoeg aan haar hoofd. Je zou graag voorkomen dat ze te veel aan haar hoofd heeft. Denk je dat jullie binnenkort weer eens zullen kunnen praten?

Praat je weleens met een docent?

Gr. Kenshin
hey

je vriendin zoekt momenteel minder contact met jou... omdat zij veel aan der hoofd heeft. kan je misschien een keer voor haar een luisterend oor zijn? zo dat zij ook der hard kan luchten en dat jij later weer bij jaar je hart kan luchten.

groetjes
bella
Kenshin,
Ja ik hoop wel dat we ooit weer kunnen praten..
En nee, ik praat niet met een leraar.. Die denken dat het goed met me gaat!

Bella,
Ik ben voor haar ook altijd een luisterend oor!! Ik ben er voor haar altijd!! Maar ze negeert me de laatste tijd, ze is zo vaak eerlijk tegen me geweest, en ook wel eens niet.. Maar dan merkte ik dat wel. En zij is ook derpresief, en word geholpen. En ze weet ook dat ik er altijd voor haar ben maar mij negeert ze de laatste tijd dus ik weet niet.

Groetjes,
Lise
Het kan dat je vriendin tijdelijk afstand van je neemt, om zich even op haar eigen welzijn te richten. Je kan er haar gerust aan herinneren dat je er voor haar bent. Zo'n herinnering doet vast goed.

Je vriendin wordt geholpen. Voelt ze zich goed bij de hulpverlening die ze heeft?

Gr. Kenshin
Hey,

Ja.. Maar tegen een vriendin van me doet ze ook zo. En tegen (ik noem haar anders dan ze echt heet) Nienke die heeft veel meer problemen dat ze weet en bij haar is ze er ook altijd.

Dat heb ik al zo vaak gedaan zeggen dat ik er voor haar ben!

Ik weet het niet.... Zoals ik al zei negeert ze me een beetje
Een vriendin van je voelt zich ook enigszins genegeerd door je vriendin, maar met Nienke houdt ze nauw contact. Begrijp ik het zo goed?

Gr. Kenshin
Ja, maar nu gaat het wel beter tegen elkaar
Je vertelt dat het beter gaat tegen elkaar. Bedoel je hiermee dat de spanning gaan liggen is?

Ik herinner me dat school je best wat stress bezorgde. Heb je binnenkort vakantie?

Gr. Kenshin

Reageer