Beantwoord

Mijn leven


  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik heb altijd een moeilijk leven gevonden, mijn leven.
Ik was vroeger een heel aardig meisje, beetje verlegen.
Mijn problemen:
ik ben heel erg veel en lang gepest op de middelbare en de basisschool.
Ik moest sex hebben met een van de pesters terwijl de ander toekeek.
Er is altijd ruzie bij mij thuis of ik word geslagen of ze zeggen ik ben een kutkind enz.
Mijn moeder heeft ms door ik, mijn zussen en mijn vader veel thuis moeten doen waardoor er nog meer stress en ruzie is.
Ik denk sireus aan alles, zelfmoord, snijden, drinken en roken want ik kan het echt niet meer aan.
Ik heb dit verteld aan een vriendin, zij reageerde goed.
Ik chat met 113 en met fier, het helpt alleen ik heb graag iemand die hetzelfde heeft meemaakte meegemaakt heeft, want iedereen zegt dat het heel is ik hulp moet zoeken alleen ik wil gewoon praten met iemand die het zelfde voelt als mij is dat gek??
Wat moet ik doen
icon

Beste antwoord door Anonymous 22 July 2019, 13:09

Bekijk origineel

14 reacties

Nee, hoor. Het is niet gek om te willen praten met anderen die hetzelfde voelen als jij. Goed dat je dat op dit forum vraagt, omdat veel jongeren zulke problemen meemaken.

Je chat al met 113. Dat is prima. Wil je graag meer hulp? Kijk dan op deze pagina van de Kindertelefoon. Dan kun je worden doorverwezen. Voor je thuisproblemen kun je ook met de Kindertelefoon praten, maar je kunt ook contact zoeken met Veilig Thuis.

Kun je misschien wat meer vertellen? Het delen van je verhaal helpt jezelf ook, want dan voel je je er minder eenzaam bij. Je kunt je problemen ook opschrijven of natekenen o.i.d.

Groetjes,

Geen_Naam
Badge
Hoi ik ben zelf ook gepest als je er over wilt praten zou ik dat heel erg fijn vinden😭😐
Reputatie 3
Badge +3
Dat is serieus wel heel kut...
Dat is een heftige vorm van pesten, ikzelf heb niet zoveel ervaring ben alleen klein en word daar natuurlijk beetje om geplaagd. Kan niet zoveel advies geven behalve ga door op dit forum want hier is iedereen zoo aardig!

Gr. Iwemw
Badge
Hallo ik ben ook gepest maar niet zo erg het ging bij mij meer omdat ik wat dunner. En en als je er over wilt praten zeg het maar ❤❤
Reputatie 3
Badge +3
@Martijnaap19 Wat werd er bij jouw gedaan dan?
Badge
Nou het werd meer gescholden van kkr homo Enzo niet fikielijk geweld
Reputatie 3
Badge +3
Ah nee is het nog steeds bezig?
Badge
Nee gelukkig niet
Wat erg!

Misschien zie jij het nut er niet van in, maar ik zou echt aangifte doen van dat je seks moest hebben met een van de pesters terwijl de ander toekeek. Je wilde dit niet maar was (waarschijnlijk) bang voor hen. Dan valt het volgens mij onder verkrachting.

Met pesten heb ik zelf ook te maken gehad, en ik ben uiteindelijk van school gewisseld. Helaas heeft dat niet zo veel geholpen omdat ik op de volgende school ook werd gepest. Maar daar gaat het niet om.

Jouw ouders mishandelen je, en ze kunnen jouw zelfvertrouwen permanent naar de klote helpen als ze zo door gaan. Praten helpt niet, denk ik. Ze zijn namelijk een beetje zoals mijn ouders: ze zijn ervan overtuigd dat ze dat mogen/kunnen omdat... nou ja... ze zijn volwassen en jij niet. Natuurlijk slaat dit nergens op, maar goed. Zo zitten sommige ouders helaas in elkaar.
Reputatie 3
Badge +3

Wat erg!

Misschien zie jij het nut er niet van in, maar ik zou echt aangifte doen van dat je seks moest hebben met een van de pesters terwijl de ander toekeek. Je wilde dit niet maar was (waarschijnlijk) bang voor hen. Dan valt het volgens mij onder verkrachting.
(...)


Helemaal gelijk. Seks onder dwang is verkrachting. Hoe lang was dat geleden?

Gr. Iwemw

Hey mensen.
Sorry voor late reactie, heb geen wifi gehad.
Heel erg bedankt voor jullie mega lieve reacties.
Van het seks moesten hebben is denk ik ongeveer 2 jaar geleden, alleen het erge was dat die pesters eerst hele goede vrienden waren.
Daardoor vind ik het ook moeilijker echt alles aan vrienden te vertellen, omdat die pesters dus veel meer van me wisten.
Ik ga denk ik straks weer een topic plaatsen, omdat het steeds slechter gaat en ik daardoor minder contact heb met mijn vriendin die ik alles heb verteld
Badge
Dat is niet zo heel fijn
Reputatie 1
Badge
Je kan bij www.veiligthuis.nl melden voor huiselijk geweld ik heb ook problemen met mijn moeder en veilig thuis is ingeschakeld ik ben blij met hun hulp dus wil je dat er actie ondernomen word ga dan naar www.veiligthuis.nl



Met vriendelijke groet jordi.

Je kan bij www.veiligthuis.nl melden voor huiselijk geweld ik heb ook problemen met mijn moeder en veilig thuis is ingeschakeld ik ben blij met hun hulp dus wil je dat er actie ondernomen word ga dan naar www.veiligthuis.nl



Met vriendelijke groet jordi.

ja ik heb met hun gesproken, dankje.

ze zeiden dat het handig is als ik met iemand ga praten. ik ga nu ook met een vertrouwenspersoon op school praten. Het gaat ook beter met mij aangezien ze minder fysiek en meer emotioneel ons proberen pijn te doen en ik ben hun gewnd dus ja.

Reageer