Vraag

Mijn “insta boybestfriend” is een stalker

  • 25 September 2018
  • 1 reactie
  • 83 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Laaste welen van de zomer vakantie kreeg ik zenuwen voor het eerste school jaar en dat zei ik tegen een vriendin in haar live video een jongen die naar dezelfde school gaat heeft erop gereageerd in mijn DM hij zei gwn random als iemand je wat aan doet meld me hij zei dat dat ik peng(mooi) was enz maar ik voelde niks voor hem ik zei zonder erbij na te denken “ik denk dat we bestfriends worden” en toevallig werden we in een groep gezet dus had hij me nummer (jammer genoeg)? hij appte en belde me de heletijd en ik reageerde terug en nam op, op een gegeven moment had hij een vriendin en ik wou weten wie wat dat deel je met elkaar dus hij werd boos en ging me uitschelden en bedreigen ik ging huilen en stuurde een video met tranen naar mijn vriendin die het door stuurde naar hem en nu heeft hij wen video van mij me nicht heeft hem aangesproken en hij doet nu normaal ik wil niks meer met hem te maken hebben en negeer hem al heel lang maar ik zie hem elke dag op school en ben bang wat moet ik doen??

1 reactie

Hoi

Wat vervelend dat het zo gelopen is. Misschien helpt het als jullie een goed gesprek hebben. Nu voel je je ongemakkelijk bij hem, en die ongemakkelijkheid kan verminderd worden als jullie erover gepraat hebben. Misschien kan je vriendin je hiermee helpen.

Groetjes
Kenshin

Reageer