Vraag

Mijn gedrag

  • 8 February 2019
  • 3 reacties
  • 82 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoihoi.

Ik voel me de laatste eenzaam en alleen. Ik denk ook dat andere uit mijn klas mij raar, stom of irritant vinden. Vooral omdat ik veel lach vinden ze me denk ik raar. Ik kan misschien wel lachen elke dat maar val huilend in slaap. Ik heb ook een hekel aan mijn stem. Ik weet ook niet over wat ik moet praten met andere. En als ik wat zeg denk ik dat ze me raar vinden. Hoe maak ik een goede indruk op andere?

3 reacties

Hey You4

Niet fijn dat je je eenzaam voelt. Ik kan me voorstellen dat het soms lastig kan zijn om toenadering tot anderen te zoeken.

Je vertelt niet veel vrienden in de klas te hebben. Heb je een hobby? Een hobby, bv. bij een vereniging, kan een kans zijn tot het maken van nieuwe vrienden. Als je op een bepaalde sport zit, vormt de gemeenschappelijke interesse in de sport een mooi aanknopingspunt voor een gesprek.

Zie je tijdens de pauze soms iemand die je beter zou willen leren kennen? Je zou kunnen vragen of die persoon het ok vindt dat jij bij hem of haar gaat zitten. Jullie zouden het kunnen hebben over school, leraren, favoriete vakken, etc. Om elkaar beter te leren kennen, zijn hobby's en interesses een goed onderwerp voor een gesprek.

Groetjes
Kenshin
Nietveel in de klas.
vraagje: heb je goeie vrienden in de klas? En buiten school goeie vrienden?

Reageer