Mijn brake up

  • 2 March 2018
  • 2 reacties
  • 59 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hallo allemaal ik ben een meid van bijna 15 ik heb 2 maanden lang een vriendin gehad en die woont 1 uur weg van mij gisteren was ze bij me en toen maakte ze het uit, omdat ze vond dat ze niets meer voelt voor me en dat de afstand te ver weg was, dat omdat ze mn achternicht is ze tegen iedereen moest liegen erover ze het uit wilde maken in de auto hebben we er via notities over gepraat en hebben we besloten het uit te maken...ik ken haar al 8 maanden waarvan 6 als hele goede vrienden nu zijn we weer gewoon vrienden maar ik kan bijna niet stoppen met huilen en weet dat ik het moet accepteren maar het is heel moeilijk weet iemand hoe ik het beste erover heen kan komen zodat we weer gewoon normaal vrienden kunnen zijn? en zodat ik me niet zo naar voel steeds.

2 reacties

Afleiding zoeken.
Ga iets doen waardoor je er niet meer aan denkt of laat jouw vrienden en of vriendinnen daar mee helpen.
Zoek geen afleiding in drugs trouwens , het werkt erg goed, maar dat is juist het probleem daarvan.

In ieder geval veel succes.
Hoi,

Jullie hebben dus samen besloten het uit de maken, dat betekent dat je zelf ergens het ermee eens bent? Misschien kun je de redenen waarom het goed is dat het uit is opschrijven en je daarop focussen?
Verder vind ik afleiding ook een goed idee. Doe iets wat je leuk vindt!
Chocolade eten is ook altijd prettig, net als sporten. Daar maak je endorfine van aan, waar je je beter van gaat voelen :)

Gr. Pin

Reageer