Mensen haten mij zonder reden

  • 15 February 2018
  • 2 reacties
  • 2242 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Mensen haten zó erg op mij, zonder een reden.
Ik doe echt enorm mijn best om leuk gevonden te worden.
Iedereen wilt geliefd worden.
Maar mensen geven mij alleen maar haat.
Ik heb géén idee wat ik verkeerd doe.
Ondanks ik me zo klote voel, heb ik wel letterlijk altijd een glimlach op mijn gezicht.
Ook ben ik altijd positief.
Ik kom bijna niet buiten (af en toe, om te shoppen maar dat is dan alleen met mijn ouders)
het liefst in een ander omgeving, omdat niemand mij daar kent.
Verder ga ik nooit uit, ik plaats letterlijk nooit foto's van mezelf op sociaal media
ik ben totaal geen aandachttrekker ik ben bijna elke dag 24/7 thuis en toch ben ik die ene 'slet' of 'hoer' Ik ben kapot. Het liefst lig ik onder de grond, maar dat wil ik mijn ouders niet aandoen.
Ik haat dit leven zo erg he.
De mensen roddelen zóveel, en mensen geloven het ook meteen.

Op mijn werk ben ik wel voorzichtig. Ik ben heel stil en ik leef in mijn eigen wereldje.
Maar ook daar word er af en toe wel wat geroddeld.
In je gezicht doen ze soms zo aardig, maar ondertussen....
Omdat ik zo in mezelf ben teruggetrokken, voel ik me ook best wel buitengesloten ik doe nooit mee met de groep.
Wat ik wel jammer vind.

Je moet echt heel erg je best doen om leuk te zijn, om leuk gevonden te worden.
Is dat juist of onjuist?
Mensen hebben al heel gauw een vooroordeel.

Ik heb geen vrienden. Ik vertrouw niemand meer.
Iedereen gaat lekker shoppen en uitgaan met vrienden, maar ik heb alleen mijn ouders als vrienden.
Ik had een vaste vriendin op school, sinds dat we van school af zijn heeft ze me overal op geblokkeerd.
Ze gebruikte me omdat ze verder ook niemand anders had.

Je weet nooit hoe mensen zijn.
Eerst zijn het je vrienden &
daarna doen ze je pijn,
ze zien je amper staan,
en blijken later van je weg te gaan.

Als ik naar bed ga dan word ik heel verdrietig en dan komen alle emoties los.
Het liefst blijf ik de heledag in bed liggen want dan kan ik niks verkeerd doen en dan word ik niet gehaat.
Waarom zijn de mensen zo?

Relatie wilt ook al niet lukken. Ze willen me alleen voor seks, meer niet.
Ik durf niet meer verliefd te worden mijn vertrouwen zijn gebroken.
Liefde maakt blind. Haat opend je ogen.
Ik ben er klaar mee

Hoe kan ik vooruitkomen
Zonder angst
Gewoon mezelf zijn

Eenzaam en alleen verlangen naar een arm om me heen
Naar iemand die vraagt hoe het met me is, dat is wat ik nu heel erg mis.
Mensen zijn me zat zonder dat ik door heb wat ik doe
Daardoor weet ik niet meer hoe ik in het bijzijn van andere me moet gedragen, en durf ik ook steeds minder aan mensen te vragen.
Ik raak er angstig en achterdochtig van wist ik maar wat ik steeds verkeerd doe, dan kon ik me er tegen verweren.
Nu is het nog niet weg en blijf ik me er maar aan bezeren.
Ik voel me zo machteloos en zo ontzettend klein.
Van binnen doet dit zo ontzettend veel pijn.

2 reacties

Hey,
Leuk gevonden worden is altijd moeilijk.
Ten eerste zou ik meer gewoon je zelf zijn. Misschien dat mensen dat al leuker vinden en Het lijkt me voor jou ook makkelijker..
Misschien kun je er ook achter proberen te komen waarom mensen jr niet leuk vinden. Misschien kun je er wat aan doen.
Dat je nog niet echt een relatie hebt, geeft niet. Je hoeft niet de eerste daarin te zijn en het komt vanzelg.
Als je echt meer vrienden wil, zou ik ook hulp vragen. Misschien eerst spannend en niet echt leuk maar ik denk wel echt dat het kan hebben.
Succes
Jonah
Hoi!

Niet fijn dat mensen zo tegen je doen zonder reden. Ik snap dat dit jouw vertrouwen heeft beschadigd. Hoe stom sommige mensen in je omgeving ook doen, niet iedereen is zo. Er zijn mensen die goed voor je kunnen zijn, ook al ben je die nu nog niet tegengekomen.

De volgende keer dat iemand je uitscheldt, voor 'slet' bijvoorbeeld, kun je op die persoon afstappen, en rustig vragen waarom ze dat zeggen. Misschien gaan die persoon zijn/haar ogen dan open, en zien ze dat ze stomme dingen zeggen zonder reden. De kans lijkt mij groot dat ze zulke dingen zeggen uit jaloezie. Jij hebt iets speciaals wat zij niet hebben, en daar gaan ze heel negatief mee om.

Je hebt je ouders. Kun je steun bij hen vinden? Weten zij dat jij je zo voelt? Zij hebben veel levenservaring, dus kunnen jou misschien tips geven i.v.m. vrienden maken.

Misschien is het tijd dat je eens een andere omgeving opzoekt. Probeer een nieuwe hobby, of zoek ander werk. Er lopen mensen rond die jou wel weten te appreciëren.

Zoals @Jonahhf zegt; blijf jezelf. Met jezelf scoor je het best bij de juiste mensen.

Groetjes
x

Reageer