Vraag

mensen denken dat ik gay ben

  • 5 December 2019
  • 9 reacties
  • 436 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hallo, ik ben een jongen van 13 jaar en zit in de 2e klas, ik weet 100% zeker dat ik op meisjes val maar toch zeggen veel mensen homo of je bent gay tegen me, dagelijks en ik vindt het echt super iritant. Ik heb geen meisjes vrienden, ik heb gewoon een vriendengroep met veel jongens en wat meisjes. Mijn kleding= ik draag altijd skinny jeans blauw grijs of zwart en ik draag hoodies en als schoenen, adidas, nike of vans (helemaal zwarte vans)

 

Weet er iemand hoe ik dit kan stoppen/waarom mensen dit zeggen? Pls help me. Groeten


9 reacties

hey

 

vervelend dat ze zeggen dat je gay bent want de kleding die je beschrijft lijkt me gewoon allerdaagse kleding en niet perse voor gay mensen maar voor iedereen. 

 

het zou kunnen zijn dat je perongelijk op een wat sierlijke manier praat of inbewust en "gay kapsel" hebt. 

ik herken het wel hoor. mensen denken vaak bij mij als ze me al jaren kennen dat ik lesbisch ben omdat ik mannen kleding draag en kort haar heb. en als ze horen dat ik trans ben,  ben ik ook eens gay omdat ik veel om mijn beste vriend geef en hij om mij.  

 

ik hoop dat je hier wat aan hebt

 

groetjes blue

of de kinderen die het tegen je zeggen zijn zelf gay maar durven hier nite voor uit te komen en dit is hun manier om ermee te dealen door jouw ermee te plagen

Hi,

eerst wil ik ff kwijt dat er geen "gay" kapsels bestaan en je je niet "gay" kleed. Dat gay people misschien soms dezelfde kledingstijl hebben, betekent niet dat dat er een aparte "gay style" is.  Ik zie ook vaak hetero meiden skinnys dragen (wat gays ook kunnen dragen!!!), Maar dat wil toch niet zeggen dat dat dan een "hetero" kledingstijl is. Gay zijn is geen eigenschap, het is een geaardheid. Ik vind het erg vervelend dat gay zijn vaak nog steeds zoveel misopvattingen heeft. 

 

Zeg tegen die mensen die zeggen dat je "gay" bent dat je het erg vervelend vind dat ze dat zeggen. Als ze door blijven gaan loop je gewoon weg, geen aandacht besteden aan dat soort flauwekul.

Heyo,

Nou ja ook al zeg @fiedel dat "Gay" kleiding niet bestaat, het bestaat wel hoor.  Kijk maar op google. Een shirt met I'm gay kiss me. Dat is pretty gay. Maar ik begrijp wat je bedoeld Fiedel. Mensen willen vaak hebben dat iedereen hetzelfde eruit ziet, de zelfde kapsel, de zelfde kleding, de zelfde merken. Dat is zo irritant. Als jij een eigen kleding stijl hebt is dat super. Sinds een aantal maanden trek ik me niks meer aan wat andere zien als normaal. Als ik knal gele schoenen wil dragen dan doe ik dat.  En als mensen me dan gay vinden. So be it. Zelfde met haarstijl er bestaat ook in mijn ogen geen gay kapsels. Doe wat je wilt. 

Vraag is aan ze waarom je dan volgens hun "gay" bent? En je kan altijd zeggen dat je het irritant vind. Maar het belangrijkste wat ik als tip zou geven is van doe lekker wat je zelf wilt. Trek je niks aan wat andere zeggen, en behou aub je eigen stijl van leven. 

 

See ya!

Spookyzx. 

Hallo Anoniemfiguur74 :)

Je kunt ook gewoon zeggen dat je hetero bent, of je kan ook proberen te flirten met een meisje waar zij bij staan zodat zij in iedergeval zeker weten dat je hetero bent. Niemand heeft '’gay'’ kleding aan, maar mensen vinden bepaalde kleding soms gay.  Ze denken misschien dat je gay bent omdat iemand anders het heeft gezegd of omdat je in hun ogen '’'gay'’ gedraagt maar je bent gewoon hetero als je zeker weet dat je hetero bent.

-Dr8gon99

Iedere keer als iemand het nu zegt pak ik hem bij zijn arm en knijp ik hem, en dan zeg ik dat ie dat niet meer moet zeggen. Lijkt aardig goed te werken!

dat is best gay want dat betekent dat je jongenties in hun arm knijpt gelukkig zij je niet de derde dat had wel heel erg geweest.

Beginner, hoe oud ben jij?

Reputatie 1
Badge +1

Beginner ik snap niet wat jij gay vindt aan iemand in zn arm knijpen. Het is goed om een beetje van je af te bijten. Als je dat niet doet zien mensen je sneller als een zwakke en dan gaan ze in dit geval weer ‘gay’ roepen

Reageer