Vraag

Meisje uit klas snijdt zichzelf

  • 13 October 2021
  • 4 reacties
  • 125 Bekeken

Badge

Hey,

Er zit dus een meisje in mijn klas die zichzelf snijdt.

Als ze een t-shirt draagt dan zie je ze heel erg duidelijk.

Vandaag, tijdens zwemmen zag ik dat ze nieuwe krassen jeweetwel heeft.

Ik vroeg haar als ze erover wilt praten en ze stapten onmiddelijk een stap achteruit.

Toen ik haar omhelsde begon ze te lachen en deed alsof er niets aan de hand was.

Ze is echt mooi en heeft het net uitgemaakt met een jongen in mijn klas, en sommigen zeggen dat hij een oogje op mij heeft.

Ze vond het ook niet erg dat hij het uitmaakte en vond het grappig en ze noemde het zijn verlies.

Op school heeft ze goede punten, leuke vrienden en gwn zogezegd populair. Ze is ook heel lief.

Ze heeft ook een sterke band met haar famillie (denk ik).

Ik weet niet hoe ik haar kan helpen,we hebben een leerlingenbegeleider op school maar ik weet niet of ik daarmee moet bemoeien.

Als jullie iets weten zou ik het leuk vinden als jullie me zouden helpen.

Alvast bedankt,

 


4 reacties

Badge

Bedankt!

Badge

Hey, Ik ga toch misschien anoniem naar onze llnbegeider om te zeggen dat er een meisje van mijn klas zich snijdt.Of is het geen goed idee?

Ik heb nog niet tegen haar gesproken, Maar haar overtuigen om met iemand te praten is moeilijk.

 

Badge

Heyy, 

Anoniem kan wel maar probeer iemand uit te zoeken die er rustig op af gaat want dat is wel vertrouwder.  

Veel succ6

Badge

Hai,

Persoonlijk heb ik zelf ook self-harm gedaan terwijl ik ongeveer net zo was als zij. Natuurlijk weet ik niet hoe zij zich voelt etc. Maar ik zou er gewoon met haar vaker over praten en op internet zoeken naar alternatieven voor haar. Het is voor haar een donkere periode dus ik zou niet in een keer school erbij betrekken want ik heb een voorgevoel dat ze zich dan vet oncomfortabel gaat voelen. Natuurlijk zou ik haar wel advies geven om met een vertrouwde volwassen erover te praten omdat die dan haar kan helpen. 

Ik wens het beste voor jou en je vriendin! 

Reageer