Vraag

Luiers fijn vinden, maar hoe tegen ouders vertellen

  • 28 February 2020
  • 3 reacties
  • 218 Bekeken

Badge

Hallo, ik ben een jongen van 13 jaar ik draag graag luiers en heb er ook al veel gekocht men ouders waren er 1 keer achtergekomen dat ik de luiers in mijn kamer had en die waren al gebruikt men ouders vroegen waarom ik de luiers had en ik durfde de echte reden niet te vertellen dus zei ik dat ik een blaasprobleempje heb nu heb ik 2 weken geleden weer luiers gekocht omdat ik het zo fijn vind. Heeft iemand dit ook? En hoe zeggen tegen ouders? Please help !!😖

mvg jari


3 reacties

Reputatie 1
Badge +1

ik denk dat je het beste naar je ouders kan gaan of je schrijft een briefje of je stuurt een appje als je op school bent dan zie je hun reactie niet en dan kan jij samen met je ouders een oplossing zoeken naar psygoloog gaan ofzo want het is toch niet normaal om luiers te dragen als je 13 bent maar meschien is het een rare verslaving ofzo maar dan staat dan meestal in veband met een andere gebeurtenis in je leven wat te maken heeft met luiers 

en dat heb je dan meestal niet door en meschien vind je het gewoon fijn en zoek dan naar iets anders wat je kan doen inplaats van luiers dragen tekenen zingen ofzo of zoek iets wat je kan dragen inplaats van luiers en dat kunnen hele normale dingen zijn zoals een ketting een armband een paar sokken verzin het maar 

 

ik hoop dat ik je een beetje heb geholpen 

GR philo 

Philo wat een slecht advies

Hey,

 

Ik zou het gewoon tegen je ouders vertellen. Want je ouders zouden juist de mensen zijn die je kunt vertrouwen toch? Als je de band met je ouders niet fijn vind dus het ook niet durft te zeggen dan zou ik het tegen iemand anders zeggen. En iedereen heeft wel zijn eigen ding, je zal echt niet de enige zijn!

 

Groetjes Alexa xxx

 

Reageer