Vraag

Ik durf niet meer te logeren bij vriendinnen

  • 27 November 2022
  • 2 reacties
  • 172 Bekeken

Reputatie 1
Badge

heyy ik durf niet meer te logeren bij vriendinnen want ik ben heel erg slordig enzo ik ben zelfs een keer mijn gebruikte onderbroek vergeten en sinds nu durf ik het echt niet en ik schaam me helemaal dood het was bij een vriendin en ze had hem nog gevonden ook nou ja haar moeder en ik ga echt ook niet meer bij dr afspreken t was me beste vriendin helemaal kut 


2 reacties

Badge

Heeey,

dit is helemaal niet rare angst, dit hebben heel veel mensen. Ik snap dit ook volkomen iemands anders huis, andere mensen. Spannend.

als je toch gaat logeren, zorg dat je een goeie tas meeneemt en niet te veel spullen, zodat het overzichtelijk blijft wat je allemaal meeneemt en niet moet vergeten! 
daarnaast, het is helemaal oke om slordig te zijn! Sommige mensen zijn dat nou eenmaal, kan je helaas niks aan doen. 
veel succes ermee lieverd!

groetjesss

Badge

Hey, 

Wat @Kwekkie zegt is helemaal waar. De moeder van dit meisje zal waarschijnlijk gedacht hebben “oei dat meisje is haar onderbroek vergeten” en er verder niet bij nagedacht hebben. Ze zal het zeker niet zo vreemd gevonden hebben. En je het al zeker niet kwalijk nemen. Gewoon inderdaad oppassen dat je zoiets weer voorhebt daar. 

Hopelijk wil je nog wel met haar afspreken 

xxx van mij :)

Reageer