Meer hulp Meldknop.nl Bel gratis en anoniem 0800 - 0432 of chat
13-18

lastige situaties in mijn leven

Reputatie 7

hoi forum gebruikers

ik kan mijn situatie niet alleen aan. ik had eerst een andere topic maar daar kwamen alleen @Kenshin, @Pin en soms @anoniem06 & @asy. om nieuwe mensen te trekken dus meer ideeën en een andere kijk op mijn situstie heb ik een nieuwe topic gemaakt. ik heb niet een hele duidelijke hulp vraag.

ik zit in een best ingewikkelde situatie.
ik woonde tot 2 a 3 maanden geleden bij me stief pa en moeder. maar omdat zij niet accepteerde dat ik transgender ben. woon ik nu tijdelijk bij me vader tot ik een nieuwe woon plek heb. ik moet nu voor school 2 en een half uur heen en 2 en een half uur terug rijzen en voor stage 3 uur heen en 3 uur terug. en dat is voor mij vermoeiend omdat ik autistisch ben dus mijn prikkel verwerking is slecht. dus na een dag school of stage en 5 tot 6 uur reizen ben ik kapot.
er is 1 plek waar ik super graag wil wonen. maar om daar te gaan wonen moet er heel veel gebeuren om dat voor elkaar te krijgen. ik heb nu al 4 gesprekken gehad met de gemeente om begeleid te gaan wonen. vandaag had ik het 4de gesprek (daar vertel ik wat over hier beneden).

met school gaat het ook niet zo lekker. ik had daar een docent waar ik echt goed mijn verhaal kwijt kon. maar met haar mag ik niet meer mee praten omdat er te veel thuis aan de hand is. en dat werd voor haar te veel. ik had ook iemand voor om over mijn gender te praten. om te bespreken waar ik tegen aan loop en dat soort dingen. maar daar heb ik moeten stoppen omdat ik niet meer bij me moeder woon. en ik moet een nieuwe psycholoog zoeken zo dra ik ergens anders woon. ik praat nu met een schoolpsycholoog om wel nog mijn verhaal ergens kwijt te kunnen. maar het blijft voor mij te veel.

ik heb vandaag dus mijn 4de gesprek gehad. met die rot gemeente. ze hebben de eerste 2 gesprekken niet geluisterd. en vandaag bleek bij de 3de wel een beetje. maar vooral naar me moeder en haar leugens. om te gaan wonen waar ik wil gaan wonen moet ik binnenkort op 5 locaties bij me moeder in de buurt gaan kijken. 1tje is een speciale groep voor alleen meisjes die niet in contact willen komen met andere (dat is hem voor mij niet). 1tje is met alleen jongens dus dat woord hem ook niet want dan ben ik in eens heel vrouwlijk kwa uiterlijk en voel ik me ook niet echt op me gemak. en dan hebben we er 2 speciaal voor autisten en die zij dan nog wat autistischer dan ik. en die raken om elk klein dingetje helemaal over stuur. en 1tje met gedrags problemen met een leer achterstand (dus dat is ook niet fijn). als deze 5 het echt niet woord dan gaan ze nog een keer met de gemeente bellen waar ik heel erg graag wil wonen of het mogelijk zou kunnen zijn. maar het grootste probleem is dat mijn moeder een hand tekening en moet gaan zetten als ik dan nog geen 18 ben. en ze heeft gezegd dat het het laatste is waar zij ooit voor zou tekenen.

groetjes blue

1008 reacties

Reputatie 7

haii

Is dat het aspect dat je bang bent om niet meer depressief te zijn?

ja eigenlijk wel ja... het is gewoon eng…

Je hebt een nieuw plekje gevonden in het bos. Elin gaat daar ook wel eens heen. Oei, kun je haar dan niet tegenkomen?

nee valt best me want ik was ergens tussen 2 bos paden in gaan zitten waar aan 3 kanten van mij water lag en de enigste kan waar je er naar toe kan moet je wel wat klouteren en dat kan ze niet met 2 dochters van 2 😂

Zorg eerst maar dat jullie elkaar wat beter leren kennen en dat hij jouw situatie beter begrijpt.

denk dat dat pas gaat gebeuren als de maatregelen zijn ingetrokken.  

Het lijkt me van belang dat je psychiater hiervan op de hoogte is.

dat gaan we ook zeker zeggen. ik snap zwz niet waarom ze niet eerst naar de vragenlijst hebben door genomen. dat hij gewoon ergens direct van uit gaat. 

Misschien is lichtere medicatie een tussenweg?

ik ga het wel vragen..

groetjes blue

Reputatie 7

Hi,

Ik snap het hoor, ik heb ook heel lang die angst gehad. Wat nou als ik ooit niet meer depressief zou zijn? Wat dan? Dat vond ik een hele enge gedachte. Het kan helpen om dit ook met iemand te bespreken, bv met Elin.

Goed contact krijgen met een hulpverlener kan sowieso wel even duren, ook zonder quarantaine maatregelen.

Gr. Pin

Reputatie 7

hey

Elin weet dat ik het beangstigend vind.

ja goed contact krijgen met een hulpverlener is idd fukking lastig. met Elin gaat het nog steeds niet zo als we het zouden willen. en dat moeten we ook de tijd geven maar daar heb ik geen geduld voor 

ik ben net terug van het wandelen met Loes. zij weet sinds zondag af van mijn eet probleem... dus toen ze binnen kwam zij ze 'hey ik ruik eten,  wat goed!' zo fijn 😒 toen zij ik ja dat is meer dan de vorige dagen... waarop ze best wel schrok omdat ze niet had verwacht dat ik het echt meende dat ik nouwelijks eet. ze vind het best wel heftig dat ik zo weinig eet. ze vind het eigenlijk zorgwekkend... we hebben er een uur over gepraat. ze zij al al zondag en nu weer je bent echt afgevallen! dat kan je goed zien.. ze vroeg ook hoeveel ik was afgevallen. toen heb ik eerlijk andwoord gegeven dat ik 6 kilo ben afgevallen. en toen vroeg ze wanneer ik er voor het laatst op had gestaan ik had geen idee meer. ik wist op de dinsdag dat ik Elin had geappt of ze toch kon komen. ik heb het berekend in 14 dagen 6 kilo kwijt geraakt. ja ik vind het nu ook wel een beetje shokkend. ik ben dus de afgelopen dagen en halve kilo perdag kwijt geraakt 😳 das echt heel veel! als het zo door blijft gaan heb ik wel heel erg veel gewicht verloren. ik ga het morgen maar ook ff tegen Elin zeggen dat ik echt niet goed bezig ben met eten... 

ik hielt toevallig deze week bij hoeveel ik eet... daarop vind ik het zelf nog best wel veel...

groetjes blue

Badge

Hee Blue,

Ik weet niet of je dit nog leest en of je je überhaupt nog op deze site bevindt, maar je verhaal raakte me. Ik zie dat het intussen al een paar maanden geleden is dat deze gebeurtenissen plaatsvonden en ik ben benieuwd hoe het nu met je gaat. Heb je het op kunnen lossen en woon je nu op een fijne plek? Ik hoop het voor je.

Liefs

Reputatie 6
Badge +13

Hi Blue,

goed dat je een rustig plekje voor jezelf hebt gevonden in het bos.

Ik begrijp dat je psychiater nog niet alles over jou weet en dus in jouw ogen ook geen goede keus voor medicatie kan maken. Je hebt al een hele lijst gemaakt met voors en tegens en met nog wat aanvullingen over hoe je je voelt, kan hij vast een betere afweging maken en begrijpen hoe jij er over denkt.

Dat neemt waarschijnlijk wat tijd, maar als jullie dan een betere beslissing (wel of niet en welke) kunnen maken is dat op zich wel goed, toch?

Wij hebben onze kamer van de week ook wat opgeruimd na klachten van de directie hierzo :joy:

was het zo erg? 

nou, op zich vonden wij het wel mee vallen, maar omdat we niet naar school gaan, staan we later op en normaal halen we ons bed voordat we naar school gaan af en stoppen het gelijk met onze gedragen kleren (die wel vaak op de grond rond slingeren) in de wasmachine. Nu denken we: ‘dat komt zo wel’ en voor je het weet ben je een dag verder. Soms staan er nu ook nog wel eens wat ontbijtbordjes en glazen en ligt er hier en daar een bananenschil of klokhuis, dus ja. Dat en het feit dat mama nu niet (bijna) elke week wel een paar dagen in het buitenland zit voor werk en dus regelmatiger even bij ons binnen loopt, zorgt ervoor dat er meer controle is en dus ook sneller kritiek :joy:

We zouden beter eens een stage volgen bij jou.

is goed! mag me beste vriend er dan ook bij stage komen lopen 😂 jullie zijn namelijk zijn voorbeeld haha

ow ja, tuurlijk haha, ik denk dat hij sws trots op zichzelf mag zijn, als ik lees, hoeveel jullie samen doen en hoe jullie elkaar steunen. Daar heb jij vast meer aan dan aan een paar reacties van mij op jouw topic...

Volgens mij heb je met dat lijstje wel al een heleboel op een rijtje staan. Goed ook dat je er met Elin over praat.

Ook wel een hele stap dat je met Loes over het eten praat. Dat is allemaal niet gemakkelijk, maar je doet het ondertussen maar mooi wel :thumbsup_tone1:

Je mag best trots op jezelf zijn.

Groetjes,

M&M's

Reputatie 7

hey @Anonymousss 

ik zit zeker nog op deze site haha

ik woon nu op een (best) fijne plek. het is voor mij en de leidingen nog aftasten hoe we dingen aan moeten pakken.

het gaat op dit moment niet super maar ik ben er samen met mijn pber en binnenkort ook met GGNet mee bezig om me beter ga gaan voelen.

MenMs elke keer als ik sochtens voor het ontbijt jou naam zie krijg ik zin in MenMs haha. vanaf vanmiddag heb ik ze ook in huis haha. heb bij me vader een ongezonde bestelling gedaan met alleen maar ships en MenMs 😂

ik denk dat hij sws trots op zichzelf mag zijn, als ik lees, hoeveel jullie samen doen en hoe jullie elkaar steunen.

dat is zeker waar! maar hij kan mij alleen geen advies geven. 

bvb toen hij gister vroeg waarom ben je zo stil vertelde ik dat ik nog een beetje verbaast was over dat ik zo veel afgevallen ben door het niet eten. hij was blij voor mij en zij nog ff doorgaan je hebt het gewicht wat je wilt hebben! 

nou dat had ik niet gehoopt om te krijgen. hij kan mij goed steunen zo lang ik geen advies wil..

Je mag best trots op jezelf zijn.

ja dat kan ik niet...

ik hoor eh lees net dat Elin tot vanmiddag haar kinderen heeft en dus waarschijnlijk niet kan komen... met de kinderen en dan met de psychiater bellen of ik met beide telefoon op luidspreker en zo bellen

het is dubbel... voor haar kinderen is de luidsprekers gedoe fijner en voor mij is een viezieke Elin fijner. want dan weet zij teminste hoe mijn houding is bij bepaalde vragen en kunnen we ook wat makkelijker overleggen…

groetjes blue 

Dapper dat je je eetpatroon besproken hebt :slight_smile:  Da’s alvast een goede stap vooruit. 

Elin kan niet komen, maar stelde voor dat ze je gesprek met de psychiater per telefoon bijwoont. Da’s inderdaad niet hetzelfde als een op de plek aanwezige Elin. Zou een andere begeleider soms kunnen langskomen, of heb je echt liever Elin?

Gr. Kenshin

Reputatie 7

Hey,

Wat knap dat je het ook met Loes over je gewicht hebt gehad! Het lijkt me ook wel fijn dat je nu mensen om je heen hebt die je ermee kunnen helpen.

Ik snap niet echt wat er nu is met het telefoongesprek? Je zou een gesprek hebben met je psychiater en Elin zou hierbij zijn, maar Elin kan niet komen?

Reputatie 7

hey 

Zou een andere begeleider soms kunnen langskomen, of heb je echt liever Elin?

ja dat had gekunt dan had Aron er bij kunnen zijn maar hij weet niet zo veel over mij... Elin was uiteindelijk met haar kinderen gekomen. we hebben 40 minuten gewacht... na 15 minuten en na 25 minuten en en na 35 minuten hebben we naar hem gebeld. en na 40 minuten maar gemailt. de receptie van ggnet was ook gesloten. en hij nam niet op dus we hebben maar een mailtje gestuurd. dat hij dinsdag maar moet bellen. een half uur voor dat die therapeut beld... 

echt lekker dat het op deze manier niet doorgaat. is Elin voor niks gekomen en heb ik voor niks Aron afgezegd 😒

had dan wat laten weten dat het toch niet door kan gaan. want dit is veel moeite voor niks... 

groetjes blue 

De psychiater nam niet op; wat jammer zeg. Zonde van je tijd en eventuele stress hiervoor. Hopelijk beantwoordt de psychiater je mail snel. 

Gr. Kenshin

Reputatie 7

hey 

ja dat is het dus ik heb me dinsdag kapot druk gemaakt en woensdag heb ik zoveel moeite gestoken om die dingen op te schrijven. en dan blijkt het donderdag niet doortegaan. 

Hopelijk beantwoordt de psychiater je mail snel. 

dat zal even duren want Elin heeft de mail gestuurt haha. 

Eden loopt nu rond in m'n huis.  dat is toch best wel vreemd... aangezien ik hem niet mocht zien. maar Jonna is het nodig dat ie komt. maar ik hoop dat ie over een uur weg is want dan komt mijn vader illegaal 😂

groetjes blue 

‘dat is toch best wel vreemd... aangezien ik hem niet mocht zien’

Je mag Eden niet zien?

Haha, illegaal bezoek van je vader. Succes :four_leaf_clover: Goed afstand houden. 

Fijne wereldwijde autisme awareness dag trouwens :slight_smile:  

Gr. Kenshin

Reputatie 6
Badge +13

ik hoop dat ie over een uur weg is want dan komt mijn vader illegaal 😂

groetjes blue 

als Eden er nog is, kun je je vader misschien ff appen ofzo, dat ie nog even buiten wacht :wink:

Groetjes,

M&M's

Reputatie 7

Hey,

Wat stom dat je psychiater gewoon niet opnam. Best onbeleefd als je het mij vraagt, afspraak is afspraak toch? Ik snap dat je een overmacht situatie kan krijgen, maar dan moet hij dat aan jou laten weten…

Wel lief dat Elin helemaal was gekomen met haar kinderen!

Oei, Eden loopt in huis rond en je vader komt zo. Hopelijk gaat dat goed!

Gr. Pin

Reputatie 7

hey 👋

poeh ik zie jullie reacties nu pas. had het van af half 2 nogal druk. 

om half 2 liep er in eens een man naar binnen in mijn kamer ooh hier woond iemand al. toen zij ik ja hoezo dan? toen zij ie ja er komt vandaag een spoet plaatsing. toen zij ik: ja maar ik ga morgen avond over naar die kamer! toen zij hij nee ik heb de opdracht gekregen dat ik die kamer klaar moet maken. toen zij ik nee het is sinds vanochtend rond dat ik morgen naar die kamer ga. toen zij hij oke ik ga ff de baas bellen (vader van me beste vriend) maar die nam niet op. maar Eden was er nog. dus het werd met hem overlegd. en er kwam uit dat ik voor half 5 naar de andere kamer moest verhuizen. maar het was ondertussen kwart over 2. dus ik heb ff een verhuizing achter de rug. en morgen mag ik alles weer in pakken omdat er dan woord geverft.

ja Eden mag niet naar mij toe van wege corona maatregelen. alleen naar mensen die het hard nodig hebbben. maar hij heeft wel met me vader me bureau naar boven gejouwt. 

woensdag krijg ik me boxzak en ik krijg dan ook een bank op me kamer. 

die spoet plaatsing dat is een meisje van 16 jaar en ik weet haar naam en voor de rest niks. ook geen idee voor hoelang ze hier blijft wonen. 

dus me vader is niet voor niks gekomen 😂

oohja Eden en Elin zij tegen mij zo jij bent duidelijk in wat je wilt! 

ze waren nogal geschrokken dat ik nogal duidelijk was tegen die man. maar ik voelde me nogal aangevallen door hem. dus dan ben ik in eens heel duidelijk en kom ik boos over…

groetjes blue 

Reputatie 6
Badge +13

Hi Blue,

Oh een spoedplaatsing…tsja, dan is ineens alles anders.

Wel goed dat je duidelijk tegen die man was. Gelukkig was er ook hulp om te helpen verhuizen. Jammer dat het verven nog niet klaar was.

Morgen dus nog een dagje in de troep. Maar je bent wel verhuisd :relaxed:

Is de zolder wel al klaar? Of moeten ze die ook nog verven?

Ik bedoel, als die al klaar is kun je morgen daar misschien even een rustig zit/lig/hangplekje maken om de dag door te brengen of had je sws al plannen om iets leuks te doen buiten of bij iemand anders? Oh ja, jullie hebben ook nog een woonkamer om te zitten toch. Nou ja, dat komt vast ook wel weer goed.

Nu was iedereen wel blij dat je vader langs kwam, denk ik. Zo’n bureau is best een onhandig  ding om de trap mee op te moeten.

Hopelijk is het een aardig meisje. Voor haar is het vast ook wennen als ze ineens geplaatst moet worden. De komende dagen kun je vast wel uitgebreider kennis maken.

Houd ons maar op de hoogte als er iets is wat je kwijt wilt.

Groetjes,

M&M’s

Reputatie 7

hey 

kon je voelen dat ik een bakje menms op schoot had 🤔

Oh een spoedplaatsing…tsja, dan is ineens alles anders.

ja echt zo chaotisch dit maar niet alleen voor mij gelukkig want Elin moest al haar afspraken af zeggen omdat zij alles moest regelen voor haar en voor mij een sleutel voor de kamer want ik kon hem anders niet opslot doen.. 

Is de zolder wel al klaar? Of moeten ze die ook nog verven?

die is sinds vrijdag klaar. en vandaag en maandag zit het hele huis onder de verf haha.

Oh ja, jullie hebben ook nog een woonkamer om te zitten toch. Nou ja, dat komt vast ook wel weer goed.

ja daar moet ik wel gaan zitten. ik heb geen keuze 😂 want de zolder ja daar kan ik gaan zitten zonder tv op de grond onder een was rek. of in een opberg hok met allemaal tegels en planken dus ne geen behoefte aan. ik heb eigenlijk een vast ritme in de ochtend. om 8 uur gaat de wekker. ik maak me klaar ga ontbijten en ga pokemonnen en dan na het pokemonnen ga ik Netflixen tot een uur of 5. en dan ga ik game of netflixen op me kamer tot ik ga koken als ik dat die dag doe. 

Hopelijk is het een aardig meisje. Voor haar is het vast ook wennen als ze ineens geplaatst moet worden. De komende dagen kun je vast wel uitgebreider kennis maken.

we zullen het merken. ze vroeg zo net toestemming om weg te gaan aan mij 🤔 ik heb gezegd dat ze dat echt niet aan mij hoeft te melden. en als er wat is ze altijd bij me deur mag aan kloppen. als ie op een kiertje staat. 

ik heb hem altijd namelijk op een kiertje staan behalve als ik slaap of als ik rust wil. 

dat doe ik zwz wel haha anders was dit toppic niet zo groot 🤣

groetjes blue 

Reputatie 6
Badge +13

Hi Blue,

hey 

kon je voelen dat ik een bakje menms op schoot had 🤔

hahaha, ben je ‘ons’ nou echt aan het opeten??

Btw ik geef je groot gelijk. M&M's zijn echt superlekker :joy::joy:

Goed dat Elin er was. Dan was die mislukte afspraak met de psychiater toch nog ergens goed voor :thinking:

Al was het alleen voor je nieuwe sleutel. Trouwens wel slim om je deur op een kiertje te zetten als bezoek langs mag komen en dat ze weten dat als de deur dicht is, je even op jezelf wilt zijn. 

Simpel, maar doeltreffend.

Oh dus maandag zijn de werkmannen klaar.

maandag zit het hele huis onder de verf haha.

Ik hoop het niet, alles onder de verf :relaxed:

Dan kun jij daarna lekker je gang gaan met je kamer helemaal naar je zin in te richten. Wel een mooi vooruitzicht.

Trouwens, wel goed dat je je nieuwe kamer al lekker had gesopt en dat die lekker fris ruikt, anders had je nu naast een stinkende taart moeten slapen.

Het is wel slim om een schema te hebben :thumbsup_tone1:

Wel lief van dat nieuwe meisje dat ze je toestemming kwam vragen en ook wel fijn voor haar dat jij zei dat ze altijd bij je deur mag aankloppen. De eerste stappen van de kennismaking zijn al gemaakt.

dat doe ik zwz wel haha anders was dit toppic niet zo groot 🤣

Uhm hahaha, daar heb je wel een punt :upside_down:

Slaap lekker in je nieuwe kamer :zzz:

Groetjes,

M&M's

Reputatie 7

hey 

neeee ik had ze op schoot in de hoop dat jij zou reageren 😜

idd ik heb 3 verschillende in huis... de gele zak de donker en de licht blauwe (lichte blauw is paas editie) 

Al was het alleen voor je nieuwe sleutel.

nou ehm nee ze was ondertussen wel naar huis zodat de kinderen thuis kon brengen…

Oh dus maandag zijn de werkmannen klaar.

ze waren al een halve week klaar maar ze komen nu weer 😂

Ik hoop het niet, alles onder de verf :relaxed:

nouja kwa stank dan? 

op zich wel grappig vandaag zit ik verplicht beneden en maandag zit ik verplicht boven.  

Trouwens, wel goed dat je je nieuwe kamer al lekker had gesopt en dat die lekker fris ruikt, anders had je nu naast een stinkende taart moeten slapen.

ja daar was ik ook echt blij mee toen ik gister spontaan moest verhuizen.  

ja dat had ik wel nodig 😅 ik heb nu een stille kamer en dat is vreemd... ik lag 3 maanden lang naast een auto weg en nu aan de achter tuin... 

ik hoop dat meneer schilder wel snel komt. want ik wil gewoon normaal vanavond kunnen slapen.  

oohja we hebben een nieuw soort slot op de voordeur. het is een druppel klinkt echt super logisch 🤨. een beetje jammer dat ik nu niemand meer naar binnen hoor komen. 

groetjes blue

Reputatie 6
Badge +13

Hi Blue,

neeee ik had ze op schoot in de hoop dat jij zou reageren 😜

oh was dat het wat ik gevoeld heb :grin:

het heeft wel gewerkt….

idd ik heb 3 verschillende in huis... de gele zak de donker en de licht blauwe (lichte blauw is paas editie) 

3 verschillende…...? 

Wij hebben (zijn haha) thuis maar 2 verschillende, maar ook wel weer bijna dezelfde, M&M's thuis :joy:

Ik denk dat wij geen paaseditie zijn, omdat we in het najaar geboren zijn :yum:

ja dat had ik wel nodig 😅 ik heb nu een stille kamer en dat is vreemd... ik lag 3 maanden lang naast een auto weg en nu aan de achter tuin... 

Oh das wel een verbetering, lekker aan de rustige kant van het huis

ik hoop dat meneer schilder wel snel komt. want ik wil gewoon normaal vanavond kunnen slapen.  

oohja we hebben een nieuw soort slot op de voordeur. het is een druppel klinkt echt super logisch 🤨. een beetje jammer dat ik nu niemand meer naar binnen hoor komen. 

is die schilder al geweest en heeft ie netjes gewerkt?

Ow, je woont in een high-tech huis, wel cool. Jij kunt de deur open doen met één druppel.

Ik kreeg hem thuis niet eens open toen ik helemaal zeiknat geregend was...:thinking:

Nou ja, ik ga strakjes eerst maar wat eten. Heb jij het al op of ben je druk aan het koken?

Groetjes,

M&M's

Reputatie 7

haii

Ik denk dat wij geen paaseditie zijn, omdat we in het najaar geboren zijn :yum:

🤣

is die schilder al geweest en heeft ie netjes gewerkt?

ze hebben 🤬 alleen gaten in muur gevuld en daarna zijn ze maar me toe gekomen dat ik mijn spullen niet mag verplaatsen en dat ik maar uit moet zoeken hoe ik de komende nachten ga slapen. want ze gaan maandag verven 🤬

dus ik moet zo naar me vader.

Nou ja, ik ga strakjes eerst maar wat eten. Heb jij het al op of ben je druk aan het koken?

nouja ik ga noedels eten. anders moet ik verplicht nog boodschappen doen. en leiding en Jonna zijn thuis met een afspraak met z'n 3en hebben.  maar iedereen doet z'n eigen ding. ik wacht tot me vader komt 😂 om nou 2 en een half uur te reizen.

groetjes blue

Reputatie 7

Wat een gedoe allemaal zeg, met de schilders en die spoedplaatsing. Hopelijk ben je weer een beetje tot rust gekomen bij je vader en zijn die schilders snel klaar!

Oe, die paas M&M's zijn lekker.

Reputatie 7

hey 

ik kom niet echt tot rust want mijn vader is de heledag bij me omdat ie het niet aardig vind om mij alleen te laten. omdat ik thuis best wel alleen was

het enigste wat ik wil is rust 🤷‍♂️ maar ja dat ga ik hier niet krijgen dus ik ga maandag ochtend weer naar huis. zodat ik z'n vrouw niet aan hoef te horen. want sinds dat ik daar heb gewoont probeert ze een moeder figuur te zijn. en daar heb ik gewoon geen behoefte aan. en dat weet zo ook wel.  

maar zij en mijn vader zijn gewoon zo blind zij "zien" dat het echt heel goed gaat met mij. 

de schilders zijn als het goed is maandag klaar. en als ik thuis kom en ze zijn nog steeds niet klaar dan mag ik hun baas bellen en krijgen ze flink op hun kop. en komt de baas er direct aan. hij voelt zich schuldig omdat ik me donderdag nogal aangevallen voelde door hem. 

ik krijg waarschijnlijk pas maandag avond pas rust. ook al zit ik sinds donderdag ochtend mijn gevoel te onderdrukken om me niet slecht te voelen... maar het liefst zou ik thuis gewoon even willen janken en daarna met Elin willen praten. ik zie haar dinsdag ochtend en middag dus miss lukt het om met haar te praten over hoe ik me voel... maar de vorige keren lukte het niet dus waarschijnlijk dit x ook niet... 

oohja ik woord maandag heel fijn van station gepikt door loes of door Aron. en als loes het is dan helpt ze me ook ff met spullen terug op de juiste plek neer zetten als de verf droog is. en ik ben van plan als loes me ophaalt om eerlijk te zijn over hoe ik me voel als ze vraagt over hoe ik me voel... want volgens mij heeft Elin nog niks vertelt.

je hoeft niet bang te zijn dat ik een and moet lopen hoor! Aron moet van 9 tot 9 werken. 

groetjes blue 

Reputatie 7

Hey,

Wat stom dat je vader en zijn vrouw niet aanvoelen wat je nodig hebt. Gelukkig heb je in principe je eigen plekje, al kun je daar nu even niet terecht. 

Wel top dat je de garantie van de baas van de schilders hebt, dat ze echt hun best gaan doen om het maandag af te krijgen. Althans, het lijkt me dat je je best wel gaat doen als je baas anders boos wordt… Dat heb je maar goed geregeld.

Hmmm, je wil eigenlijk gewoon even alleen zijn, huilen en dan met Elin praten. Aangezien ik niet verwacht dat jij tussen nu en maandag je gevoel de vrije loop zal laten, komt dat eigenlijk goed uit voor de planning, of niet? Maandag avond rust en tijd om te huilen en dan zie je dinsdag Elin en kunnen jullie praten! 

Als het echt niet gaat, kun je misschien tussendoor een beetje appen?

Je hoopt dat Loes je van het station komt halen zodat jullie meteen even kunnen praten en je kamer kunnen inrichten. Alleen kan het ook zo zijn dat Aron komt. Kun je Loes niet berichten om ervoor te zorgen dat zij sowieso komt? Wel aardig dat er sowieso iemand langskomt!

Slaap lekker voor zo!

Gr. Pin

Reputatie 7

hey 

Wat stom dat je vader en zijn vrouw niet aanvoelen wat je nodig hebt.

weet je wat het is. ik ga het ff op de manier van Elin beschrijven. ik speel maar me vader altijd zonneschijn. ik kan heel positief voor andere zijn. ik kan ook heel goed iemand op beuren en een heel gezellig persoon zijn. ik ben altijd positief over alles tot dat het over mij persoonlijk gaat.  

Gelukkig heb je in principe je eigen plekje, al kun je daar nu even niet terecht. 

het is zwz vreemd want ben ook geswitst van kamer dus ik moet het nog me eigenplek maken. 

Althans, het lijkt me dat je je best wel gaat doen als je baas anders boos wordt…

de baas was vrijdag flink boos op ze want ze waren al weg toen hij kwam kijken. hij gaf z'n nummer aan mij en belde hun boos op. 

Als het echt niet gaat, kun je misschien tussendoor een beetje appen?

ik denk dat het wel een goede planning is. ik denk ook wel dat ze dinsdag terug komt op donderdag want toen me vader er was hadden we heel even stiekem oog contact en het leek er op dat ze in m'n ogen zag hoe ik me echt voelde…

appen zal het niet worden. er is een regel dat je je telefoon uit moet zetten als je geen dienst heb zodat je ook rust hebt. die regel is er gekomen door dat Lena haar te vaak boos op belde waardoor ze geen rust had…

Kun je Loes niet berichten om ervoor te zorgen dat zij sowieso komt?

dat hebben we ook afgesproken als het binnen haar dienst is dat zij zwz komt want zij heeft op het moment meer contact met mij gaan Aron. Aron is wel aardig maar je kan met hem niet zo goed praten. alleen over dingen die hij ook leuk vind. en Loes wilt over alles praten dus das gewoon fijner.

Wel aardig dat er sowieso iemand langskomt!

het is hun "schuld" dat ik naar me vader toe moest haha. het was ook Loes haar idee. als dat niet zo was geweest moest ik van me vader tot woensdag blijven. en dan mis ik 2 begeleiders uurtjes en ook nog 1 kf misschien wel 2 telefonische afspraken waar Elin bij is... 

oohja Loes weet nu dat ik therapie of iets bij ggnet ga krijgen... geen idee hoe ik het moet noemen 🤷‍♂️

jij ook wel terusten. ik ga nog niet naar bed want je vader is eindelijk naar z'n vrouw. 

groetjes blue 

Reageer