last van verkrachting..

  • 19 November 2018
  • 2 reacties
  • 803 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi allemaal, ik ben Julo,
ik ben , om maar meteen met de deur in huis te vallen verkracht, ik had het gezllig met een jongen op een feestje die ik niet kende, we waren beetje aan het knuffelen en het was gewoon chill, we zijn toen samen naar een aparte ruimte gegaan en gingen daar wat verder in de zin van zoenen en honk 2 als je me snapt.. ik had hem toen al verteld dat ik geen seks wilde hebben met hem aangezien ik nog maar 16 ben en ik hem niet kende, hij heeft daar nog op geantwoord dat dat ook niet hoefde.
terwijl we bezig waren en ik het gewoon nog fijn vond werd hij steeds ruwer om het maar zo te zeggen en probeerde hij toch steeds verder te gaan. ik heb toen een aantal keer gezegd dat ik wilde stoppen maar hij ging verder, we hebben toen seks gehad terwijl het totaal niet wou en ik aan het huilen was van de pijn maar ook omdat ik het gewoon echt niet wilde..
toen het 'klaar ' was, dus hij was klaargekomen in mij, is hij weggegaan en ben ik alleen achtergebleven, ik voelde me terwwijl het gebeurde als eens soort van pop, ik wist wel dat het gebeurde maar op een bepaald punt voelde ik niets meer en kon ik alleen maar staren, alsof ik even niet meer op de wereld was, ik kwam pas weer echt bij nadat het een half uur geleden gebeurd was oid..
ik voel me er nog steeds mega kut over en heb last van nachtmerries en paniekaanvallen etc
please help me met misschien ervaringen/adviezen/ iets liefs/ ik weet het gewoon even niet meer en kan alleen maar janken..

Liefs, Julo

2 reacties

Heyy,
wat ontzettend heftig dat dit gebeurd is! Je hebt meerdere keren aangegeven dat je het niet wilde. Toch ging hij door, maar dit is niet jouw fout. Het is vreselijk wat er is gebeurd, maar dit is niet jouw schuld! Dat moet je niet vergeten!

Heb je er met iemand over gepraat? Ik denk dat het sowieso belangrijk is om erover te praten. Met je mentor/ een ander familielid/ je huisarts/ een vertrouwenspersoon etc. Ik snap dat het heel eng is, als deze stap nog een beetje te groot is, zou je ook altijd kunnen bellen/ chatten met de KT.

Het zou ook een idee kunnen zijn, om alles op te schrijven, zo kan en toch even je hart luchten. Je kan zelf kiezen of je het daarna weggooid, bewaard of aan iemand laat lezen.

Als je wilt dan kun je aangifte tegen deze jongen doen. Dit gaat heel erg moeilijk zijn, omdat je dan alles echt in detail moet vertellen, maar het zorgt er wel voor dat hij niemand anders meer pijn kan doen en zijn verdiende straf krijgt.

Ik zou ook een zwangerschapstest halen bij de drogist, zodat je zeker weet dat je niet zwanger bent.

En als je gedachten vervelend zijn, probeer jezelf af te leiden. Ga een rondje lopen, zet muziek aan, bel iemand op.... het maakt niet uit, zolang je maar met iets anders bezig bent. Muziek is voor mij echt een redding😊

Sterkte!!
liefs,
Sleepygirl
Hey Julo

Wat heftig dat dit gebeurd is. Ik kan me voorstellen dat dit een heel nare ervaring is geweest.

Kan je hier met iemand over praten? Hier alleen mee blijven zitten is niet gezond. Kan je terecht bij een familielid, een vriend(in), je mentor of de huisarts?

Je kan aangifte doen bij de politie. Wat die jongen gedaan heeft is helemaal niet ok, en dat moet hij begrijpen. Je kan, eventueel samen met iemand die je vertrouwt, naar het politiebureau. Je kan uitleggen waarvoor je komt, waarna ze je verder kunnen helpen. De politie heeft hier ervaring mee, en kan jou de nodige hulp aanbieden.

Je kan altijd terecht bij de KinderTelefoon. Zo'n anoniem gesprek kan goed doen. Alvast heel dapper dat je naar het forum bent gekomen met je verhaal. Ik hoop dat je je hier geholpen en gesteund zal voelen.

Groetjes
Kenshin

Reageer