Vraag

kut voelen

  • 1 February 2023
  • 5 reacties
  • 261 Bekeken

Badge

Ik wil niet meer, 


5 reacties

Reputatie 1

hoi!! 

ik ken dit gevoel… 

ik weet dat het echt heel erg lastig is om over te praten, maar ik zou het echt proberen.

zoek een persoon waar jij je 100% comfortabel bij voelt en waarvan je weet dat die te vertrouwen is.

 

Reputatie 2
Badge +1

please stay strong!

je komt hier doorheen. mensen houden meer van je dan je denkt, ook al heb je misschien weinig vrienden of familieleden. je komt er echt doorheen! 
je hebt al een aantal reacties ontvangen gelukkig. kan je ons laten horen hoe het op dit moment met je gaat? 💗

heel veel liefs, anoniem meisje :)

Reputatie 4
Badge +3

Hey, 

Echt k*t dat je zo voelt. T klinkt misschien stom of is cliché. Maar probeer naar de leuke dingen te kijken als je je k*t voelt. En als het echt slecht gaat zoek alsjeblieft hulp! Ik voel me ook vaak k*t wat bij mij erg helpt is mijn hobby (piano spelen). En mijn hond aaien en knuffelen dieren helpen echt heel erg! Ik hoop dat het snel beter met je gaat mss een idee om met iemand van de kindertelefoon te praten? Stay strong❤️

 

Groetjes anoniempie145

Reputatie 2
Badge +1

Ga maar niets proberen want als het faalt word je leven nog kutter. Dan krijg je alleen maar gezeur en gezeik enzo ik spreek uit ervaring. Ik heb eigenlijk gwn geaccepteerd dat het leven kut is en probeer de kleine dingetjes eruit te halen die wel leuk zijn.

Reputatie 6
Badge +5

Hoi @M-Anoniem2 ,

We lezen dat je in een lastige situatie zit. Je kunt De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen. Ook kan je voor hulp of ondersteuning contact opnemen met 113 Zelfmoordpreventie via www.113.nl.

Groetjes, 

Renske (De Kindertelefoon)

Reageer