Meer hulp Meldknop.nl Bel gratis en anoniem 0800 - 0432 of chat
13-18

kut gevoel

mama ik mis u nog elke dag.
juist nu in mn zwangerschap heb ik u nodig.
u betekend zoveel voor me.
maar u moest ons verlaten.,
op jonge leeftijd kreeg u kanker, u heeft er zolang mee door gelopen.
maar naar 3 jaar ongeveer was het voorbij,
ik heb foute dingen gedaan.
ik heb aantal keren zelfmoord willen doen,
zelfs nu heb ik nog de neiging om het te doen.
maar ik kan het niet. er groeit een kindje in me.
ik moet er zijn voor hem of haar.,
ik wil geen kind die net als ik in een instelling beland,
ik wil laten zien dat ik van me fouten geleerd heb.
en dat kan mee geven aan me zoon/dochter.
ik ga nu knokken voor het kind.
en me 1000% inzetten voor hem of haar

5 reacties

meid tog wat doe je je zelf aan ?:$ je bent nog veel te jong om een kind te krijgen maar het is jammergenoeg gebeurd en daar kun je nu niks meer aan veranderen 😞 ik hoop dat je je echt voor 1000 % inzet wand dan word je later een goede moeder en als je je maar 50% inzet word je later nie zo een goede moeder, maar je word zeker een goede moeder ik geloof in jou xx;)

heel veel suc6 met je zwangerschap xx en probeer zo goed mogelijk te zijn voor je kind 😞

xxx 4x4lol
Dag kleinemeis,
Wat vervelend van je moeder, ik heb geen idee hoe het zou zijn als ik mijn moeder kwijt zou raken.
Het is natuurlijk wel een grote invloed om op deze leeftijd al een kindje te hebben.
Maar als jij blij bent met je kind, en hem/haar goed op zal voeden, zal zij jou waarderen zoals jij je moeder waardeerde.
Dag kleinemeis,
Wat vervelend van je moeder, ik heb geen idee hoe het zou zijn als ik mijn moeder kwijt zou raken.
Het is natuurlijk wel een grote invloed om op deze leeftijd al een kindje te hebben.
Maar als jij blij bent met je kind, en hem/haar goed op zal voeden, zal zij jou waarderen zoals jij je moeder waardeerde.

precies, je moeder zou trots op je zijn als je het kindje goed en liefdevol op zou laten groeien (:
Haaii!
Het is misschien niet zo'n goed idee de baby te houden! Het is klein en lief en schattig enzo, maar je moet er dag en nacht voor de baby zijn en hoe kan je dat combineren met je school? Je kan het ook bij een pleeggezin onderbrengen totdat je er klaar voor bent!
Groetjes, AnoniemeHelper
Haaii!
Het is misschien niet zo'n goed idee de baby te houden! Het is klein en lief en schattig enzo, maar je moet er dag en nacht voor de baby zijn en hoe kan je dat combineren met je school? Je kan het ook bij een pleeggezin onderbrengen totdat je er klaar voor bent!
Groetjes, AnoniemeHelper

dat is toch haar keuze, maar heel veel sterkte ermee.

Reageer

Cookiestatement

We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.

Akkoord Cookie instellingen