Krassen als ik wakker word, geloven jullie in geesten?

  • 14 March 2015
  • 22 reacties
  • 6338 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
heey ik ben esmee 17 jaar oud ik hou het heel snel en simpel

3 weken geleden ging in slapen volgende dag werd ik wakker en had 3 sneeën in me arm ik dacht dat me kat het had gedaan die slaap wel is bij me in bed
volgende dag legde ik hem beneden ging ik weer slapen werd weer wakker had ik in eens zelfde hand 8 sneeën ik denk geesten beseten ofzo ik weet het niet meer is hier een verklaring voor? geloven jullie in geesten?

groetjes esmee

22 reacties

nooit dat gehad, maar dat is idd vreemd. Misschien iets als slaapwandelen maar dan in de vorn van snijden? Ja, en anders blijft altijd die optie over van geesten. Het kan best, waarom niet?
slaapwandelen lijkt bij mij erg onlogisch maar geesten ook ik vind het zelf nog steets heel vreemd
geesten? nee dat sowieso niet ik denk dat je bent gaan slaapwandelen of dat je kat het gwn gedaan heeft :eek:
slaapwandelen lijk me niet logisch maar als het zo is en je snijd dan je zelf is dat dan te verhelpen? en kat kan niet die had ik opgesloten
Heei
Ik heloof wel in geesten maar waarom denk je dat het komt door gewsten? Het lijkt me geen logische verklaring, sorry. Misschien is he inderdaad je kat. Heb je een bed met scherpe punten? Als je daar langs gaat met je arm kan j ook sneeën krijgen in je arm, en anders zou ik het ook niet weten.
Xxx
ik zou maar een bezoekje brengen aan de dokter want ik denk niet dat geesten dit gedaan hebben, je zou denken dat slaapwandelen onlogisch is maar het gebeurd eigenlijk heel vaak. 
Het niet niet goed dat je naar een dokter gaat. Die verklaren je als gek. Het is beste om contact op te nemen met iemand die spiritueel/paranormaal is. Die kunnen je het beste helpen!
moeilijk dit
Heyhey,

Zwlf geloof ik neit op deze manier in geesten.
Ik geloof dat overal een logische verklaring voor is (als kan die verklaring wel een hogere macht zijn)

misschin is het toch gewoon je kat
of heb je een scherp randje aan je bed
t kan ook dat je jezelf krabt snachts

heb je er nogsteeds last van?

xx
Misschien is het gewoon jouw kat of slaapwandelen.
Ik geloof niet in geesten, of een god. Ik ben van mening dat het beter is om je te focussen op wat er op aarde gebeurt in plaats van je druk maken om iets dat niet wetenschappelijk bewezen kan worden.
Ik geloof zelf niet in geesten,,


Maar ik  doe andere  domme dingen voor dat ik ga slapen maar dat vergeet ik wel eens 
Hoop dat het voor je snel over is
X
zelf geloof ik nergens in maar je weet het niet en ja ik heb er nog wel last van ja
Het is inderdaad vreemd. Heb je iets naars meegemaakt waarover je rot bent gaan voelen? Of is je leven gewoon goed zoals die moest zijn? 
als ik wakker word heb ik ook vaak krassen en sneeen, geesten bestaan maar ik denk dat je dat in je slaap met je nagels doet.
anders moet ik ook bang worden want dat zou betekenen dat mijn geest zwak is 😞
Esmee,

Heb je niet toevallig lange nagels, weet je wel, dat is in de "mode"
Geesten kunnen zoiets niet doen. Je kunt ook niet bezeten zijn als je nooit in aanraking bent geweest met geesten.
Je kat lijkt me onwaarschijnlijk, die krabben heus niet zomaar.
Raadpleeg toch een medium voor de zekerheid, you never know.

pippie2003
Als jij niet gelooft in geesten, bestaan ze voor JOU niet. Anderen die ervoor openstaan, zullen ze wel zien, of voelen. Krassen zijn echter niet mogelijk voor geesten. Maar niet alles hoeft wetenschappelijk bewezen te worden. En de spirituele wereld is even goed op aarde als ergens anders. Je mag heus wel geloven in geesten, dan ben je heus niet gestoord of zo.
Ik weet t niet vreemd....
Gebeurt het iedere nacht? Want dan kan je een keer een camera neerzetten die het opneemt en dan kan je zien waardoor het gebeurt. Je moet dan wel een camera hebben met een groot geheugen, want een hele nacht opnemen wordt dan een lange opname
Lieve Esmee,
Ik zelf geloof ook in geesten. Ik heb het gevoel dat soms als plotseling een deur dicht waait of klappert, dat het niet de wind is. Ik geloofde vooral erg in geesten nadat ik het huis anubis had gezien. Soms denk ik dat er een geest bij me is en dat die me zachtjes aantikt op mn link schouder. Ik denk dat het mijn oma is. Je bent niet de enige er zijn vast nog meer dan jij en ik, maar die durven het niet te zeggen. Wij geloven er in ieder geval in en hebben steun aan elkaar.
Dikke kus

heey ik ben esmee 17 jaar oud ik hou het heel snel en simpel

3 weken geleden ging in slapen volgende dag werd ik wakker en had 3 sneeën in me arm ik dacht dat me kat het had gedaan die slaap wel is bij me in bed
volgende dag legde ik hem beneden ging ik weer slapen werd weer wakker had ik in eens zelfde hand 8 sneeën ik denk geesten beseten ofzo ik weet het niet meer is hier een verklaring voor? geloven jullie in geesten?

groetjes esmee

Hey Esmee!! Ik weet al best wel veel van geesten en alles daaromheen en doe mijn werkstuk daarover, ik denk dat het komt doordat je bent bezeten door een demoon, als je meer info wilt, zoek dan ff op google!!

Hoi Esmee, ik denk eigenlijk niet dat het iets met geesten te maken heeft. Ik denk dat je gewoon een beetje onrustig slaapt en misschien jezelf een beetje krapt in je slaap. Dat soort dingen kunnen gewoon gebeuren als je een beetje onrustig bent in je slaap. Ik denk dat niet dat het een geest is die jou dit doet. Maar als je echt bang bent dat  het een geest is dan zou ik misschien bidden tot God. Niets is sterker dan Hij en zelfs de geesten zijn bang voor Hem. Als je dan nog steeds krassen hebt dan kan je wel zeker weten dat het niks met geesten te maken heeft en dat je je misschien gewoon aan iets hebt gekrast. 

Reputatie 6
Badge +12

Dit topic is al 4 jaar oud dus de maker zal niet meer reageren. Hierin praten is dus enkel om anderen te helpen.

Hoi Esmee, ik denk eigenlijk niet dat het iets met geesten te maken heeft. Ik denk dat je gewoon een beetje onrustig slaapt en misschien jezelf een beetje krapt in je slaap. Dat soort dingen kunnen gewoon gebeuren als je een beetje onrustig bent in je slaap. Ik denk dat niet dat het een geest is die jou dit doet. Maar als je echt bang bent dat  het een geest is dan zou ik misschien bidden tot God. Niets is sterker dan Hij en zelfs de geesten zijn bang voor Hem. Als je dan nog steeds krassen hebt dan kan je wel zeker weten dat het niks met geesten te maken heeft en dat je je misschien gewoon aan iets hebt gekrast. 

 

Reageer