Beantwoord

kliniek ervaring

  • 19 January 2020
  • 3 reacties
  • 142 Bekeken

Reputatie 2
Badge +4

hey mensen mijn zoveelste topic in korte tijd maar ja ik hoop ook dat iemand helpt:fingers_crossed_tone1:

 

nou heeft iemand ervaring met worden opgenomen of in een kliniek zitten en zo ja wat [ik weet niet zeker of het hetzelfde is dus ja]

ik wil of denk dat ik hierheen wil of moet omdat ik soms het leven echt niet meer zie zitten en ik wil het echt opgeven mijn psychologe weet dat ik sneed [doe ik niet meer]

maar ze weet niet dat ik zelfmoordgedachtes heb [en eigenlijk een plan wil maken]

maar hoe gaat het dan en hoe snel ik weet dus niet of ik het wel wil vertellen

is het verstandig om het te vertellen of niet want ik wil wel een beetje vrijheid hebben

 

[sorry weet niet echt in welke categorie moet zetten]

hopelijk reageert iemand 

 

 groetjes Anna [schuilnaam niet mijn echte]

icon

Beste antwoord door Anonymous 19 January 2020, 21:15

Bekijk origineel

3 reacties

Hallo, 

aangenaam!

wat goed dat je u zelf all niet meer snijd!! Trots op je!!

Een kliniek en opname is verschillend,

een opname bevoordeeld is een tijdelijke verblijf waar ge dan geholpen word en dingen gaat doen, 

een kliniek daarin tegen, is iets waar ge veel langer zal blijven.

in zou zelf eerst naar een opname gaan en als dat niet gaat kunnen ze je daar verzetten naar een kliniek, 

ik zelf zat in een kliniek voor anorexia en depressie en ben er niet zelf in gegaan maar door mijn ouders..

natuurlijk ook helemaal niet fijn!! Maar super dat je wel hulp wilt voor u problemen!! 

Praat er eens over met je ouders of  met je dokter?

xxx mij

Reputatie 2
Badge +4

ik heb een psychologe met mijn ouders kan ik er niet over praten en bij de dokter ben ik bang dat ze me meteen naar 1 kliniek sturen bedankt voor je snelle reactie

hey

 

je zou in dit toppic kunnen kijken. daar staat heel duidelijk in wat een opname is en wat daar allemaal gebeurd. ik vond het fijn om te lezen.  want dan weet je ook meteen als het zo ver komt waar je aan toe bent. 

 

voor mijn gevoel is een kliniek meer voor verslavingen en idd ook eet stoornissen. daar leer je hoe je beter kan leven zonder je oude gewoontes. 

en een opname leer je je zelf in bedwang houden om je zelf niet aan je gedachtes toe te geven en je krijgt hulp om je beter te voelen.  

ik kan het ook volledig mis hebben. dit is namelijk uit verhalen die ik lees.  

 

groetjes blue 

Reageer