Vraag

Klaar met alles

  • 23 February 2018
  • 2 reacties
  • 181 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hallo ik ben een meisje van 15 jaar en ik zit in de 3e klas van de middelbare school maar het probleem is dat ik me altijd verveel echt altijd ik heb geen vrienden mijn moeder werkt tot heel laat en mijn vader zie ik bijna nooit. Ik kan ook geen vrienden maken op school iedereen heeft al zijn eigen groepje. Mijn zus is al getrouwd en woont ergens anders. Dus het probleem is dat ik sochtends wakker word vooral nu het vakantie is en ik gewoon geen idee heb wat ik moet doen de hele dag ik verveel me en vervolgens ga ik huilen omdat me gewoon zo ontzettend eenzaam voel. En dan denk ik: ik kan niet wachten totdat im eindelijk volwassen ben ik wil de wereld rond reizen nieuwe plekken zien. Maar daar ben ik nu te jong voor ik ben zelfs nog te kong om uberhaupt auto te mogen rijden en ik word er letterlijk ek van en als ik me dan verveel ga ik maar naar buiten om rondjes te lopen met muziek en zo gaat dan vervolgens mijn dag. Ik wil meer actie in het leven mijn moeder werkt soms zelfs ook op zaterdag en zondag en dan weet ik al helemaal niet meer wat ik moet doen ik verveel me gewoon elke dag en alles hier is zo saai er is niks te doen in dit kutdorp waar ik woon er zijn alleen maar oude mensen of kleine kinderen van vijf jaar. Het leven dat ik bu leid is zo ontzettend saai ik word er gek van

2 reacties

Hey,'
Als ik jou was, zou ik een baantje zoeken zodat je daar in weekenden en vakanties sowieso kan werken. Het is wel jammer dat je op jou leeftijd nog niet zo heel veel kan doen, maar je kunt vast wel iets vinden dat je leuk.
Om ook iets meer vrienden te maken zou je ook iets van sport ofzo kunnen gaan doen. Dat helpt ook nog tegen je verveling.
Jonah
Zoek een baantje, ookal is het niet veel. Ga sportten, meerdere malen in de week. Ga online op omegle/kik etc om te kijken of je daar vrienden kunt krijgen (vast wel)

Reageer