kinderen vinden dat ik er stoned uitzie?

• 9 maart 2016
  • 3 reacties
  • 148 Bekeken

Hallo iedereen,
Sommige kinderen uit mijn klas vinden dat ik er stoned uitzie. Oke ik heb niet het meest mooie gezicht en ben van mezelf wel wat witter. En als ik geconcentreerd ben dan krijg ik dat weleens te horen. Ik heb geprobeerd zo niet te kijken en ook niet naar beneden.Maar dat kan ik niet vol blijven houden..Ik heb al plaatjes opgezocht hoe je dan kijkt want ik had zelf echt geen idee wat ze bedoelden. Maar ik word er nu echt onzeker van zo kijk ik toch niet? Vandaag kreeg ik weer zo'n opmerking en ook dat ik een pokerface heb. Ik lig zo'n beetje heel de pauze in een deuk, Ik heb krullend pluiziger haar en daar word ik ook echt gek van. Ik krijg er veel vragen over en dan geen leuke vragen..En opmerkingen. Maar als ik het opsteek hoor ik ze serieus weer roddelen:'Ze heeft haar haar echt nooit los.' wat moet ik hier nou aan doen?

{Met dat stoned kijken en mijn haar en die pokerface moet ik 24/7 lachen ofzo die jongen heeft zelf ook een pokerface?}

3 reacties

hejj,
probeer ondanks dit gepest toch op jezelf te blijven vertrouwen. heb je vrienden die voor je opkomen???
jij bent gewoon wie je bent, daar kan je niks aan doen en is ook niks ergs aan.
ook al heb je misschien soms het idee niet: jij bent (net als iedereen) de moeite waard!!!!!

greetz
Hey,
Jij moet er achter staan hoe jij er uit ziet! Niet wat andere daar van vinden. Ik vind het bijvoorbeeld leuk om vrolijke kleding te dragen mijn haar te krullen. Dit doe ik omdat ik me hier goed bij voel! Ik snap als je pluizig haar hebt dat je daar onzeker over bent! Maar dat hoeft niet. Je kan natuurlijk cremes in je haar smeren of een leuke vlecht maken maar alleen als jij dat wil! En niet omdat je klasgenoten dat zeggen. Je moet er echt achter staan wat je zelf doet niet wat een ander wil dat je doet. Over je gezichtsuitdrukking hebben ze helemaal geen recht om iets over te zeggen. Heel veel mensen zeggen over mij dat ik vaak chagrijnig kijk maar dat ben ik dan helemaal niet. En omdat ik weet dat ik dat niet ben dan ben ik dat ook niet. Je moet naar jezelf luisteren en niet wat andere zeggen, advies is natuurlijk altijd fijn maar verander niet omdat een ander dat wil alleen omdat je dat zelf wil!
lt maar

Reageer