Vraag

Kinderachtige dingen kijken, is dat normaal?

  • 27 November 2022
  • 18 reacties
  • 289 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Hoi, ik ben een meisje van 14 en ik kijk nog graag naar pokemon, my little pony, spongebob en dat soort dingen. Dat zijn kinderachtige dingen, vind ik. Maar ik vin het leuk. Is dat normaal?


18 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Heyy @Weetikniet1234

Natuurlijk is dat normaal. Ik kijk soms ook nog totally spies en Winx Club, omdat ik het leuk vind en het herinnerd me aan vroeger. Niks is kinderachtig.
Doe en kijk gewoon wat jij leuk vindt. :)  

xx Eenmeisje004 

Reputatie 7
Badge +17

Hoi ik ben het volledig eens met @Eenmeisje004 gewoon leuk vinden, niks geks aan en je bent zeker niet de enige! :)  Blijf lekker jezelf. 

Groetjes liefs Julian X

Reputatie 4
Badge +1

Ik ben zelf ook 14 en spongebob en pokemon zijn heel leuk. Ik speel ook vaak pokemonspellen.

Het is heel leuk om te kijken en overdag is er niets anders leuks op tv. 

Reputatie 4
Badge +4

Nee hoor, ik kijk ook gwn Pokémon. Ik kijk daarbij dan ook nog miraculous ladybug en gravity falls. Dat soort programma’s worden echt nooit oud

Dat jij Spongebob en Pokémon kijkt maakt je alleen meer jezelf. En dat is alles wat ‘goede’ mensen (srry ik vind het verschrikkelijk om onderscheid tussen mensen te maken vandaar de aanhalingstekens) boeit over dit soort dingen.

Badge

Het is helemaal niet erg dat je wat mensen noemen “kinderlijke” series leuk vindt ik kijk zelf alle seizoenen van olivia het varken met plezier af :)

 

mijn inspirationele quote van de dag luidt : slay serve and ate 

Reputatie 7
Badge +7

Hoi

Durf ik niet te zeggen. Ik heb zelf nog interesse in kinderlijke dingen om mentale redenen

Reputatie 7
Badge +17

Lekker kijken wat je leuk vindt. Boeit niet wat anderen daar van vinden.

Reputatie 7
Badge +14

Hoi iedereen,

 

ik kijk naar Buurman en Buurman voor de goede klustips 😂

verder naar Henry Danger, vooral omdat ik Jace Norman  (=Henry in de serie) leuk vond toen ie mijn leeftijd (14-15-16) ongeveer had

en nog meer dingen waar ik nu even niet op kan komen…

oh ja Ard & Fjodor en Saïd & Jonathan van het Klokhuis en natuurlijk Roos en haar mannen van yt: https://www.youtube.com/watch?v=eytUBxx6Z18

 en meer van die ongein en dan ben ik ze ineens weer beu ofzo voor een tijdje

 

Gr. MickeyMouse

@MickeyMouse 

 

 

Reputatie 1
Badge

Kijk gewoon wat je leuk vindt, het maakt niet uit wat je kijkt. Ik kijk ook nog graag pokémon of The Amazing World of Gumball.

Ik kijk samen met mijn moeder wel eens sponge bob of huize herrie. Vooral als verder iedereen weg is en wij voor de tv eten. Ook kijken we een keer per 2 maanden ongeveer samen een disneyfilm. Vinden we gezellig een mijn moeder is al 44 dus die is pas echt oud en die vindt het nog steeds leuk.  

Reputatie 1
Badge

Boeie, het is niet erg, je hoeft niet per c als je 14 bent alle volwassen dingen te kijken! Je bent maar 1 keer kind, dus geniet ervan.

Reputatie 7
Badge +6

Hee!

Ik kijk gewoon wat ik wil hoor:) Mijn broertje kijkt vaak Spongebob;) Dan kijk ik soms ook mee. Ik moet echt zo vaak lachen door Spongebob:) En soms kijk ik ook gravity falls. Dat is gewoon leuk:) Het doet me denken aan toen ik klein was haha.

Liefs x Banaantje <3

Meisjee!

Gewoon doen wat je wil en leuk vindt

Ik kijk ook gewoon rustig oude cartoons animes noem maar op

Het maakt mij vrolijk omdat het mij een soort nostalgie geeft en als jij het ook leuk vindt, moet je gewoon kijken wat je wil. 

Ewa ja wat anderen denken boeie

Reputatie 7
Badge +17

Telt de Donald Duck lezen ook mee? 😉  Of in een scheur liggen om heel oude kinder tekenfilmpjes van Tom en Jerry of de Roadrunner....ik vind ze geweldig. En dat terwijl mijn opa en oma daar vroeger al naar keken haha! 

Groetjes liefs Tartan X

onnodige quote verwijderd 


Ik kijk vaak geen kinderachtige dingen (wel soms), maar wel dingen waarvan de meeste mensen denken, ja het zal wel… Dingen zoals Tghgw- Toen geluk heel gewoon was, Peppi en Kokki en heel af en toen Mork from Ork

Reputatie 4
Badge

ik kijk ook iedere dag cartoons vooral Huize Herrie (da’s mijn favo) en het is echt totaal niet raar heel veel mensen doen het Teen Titans vind ik ook leuk nou noem maar op 😆

Reputatie 7
Badge +8

Hey,  volgens mij kijkt iedereen wel naar zulke leuke dingen! Maakt toch niets uit XD. Ik kijk zelfs heel af en toe kindertekenfilms of ik moet nog lachen om Pino ;)  en Spongebob. En ik heb nog een Kermit knuf op de kamer zelfs haha.  Is toch prima?  En ik heb veel moeten lachen om het Sinterklaas Journaal !

Liefs Tover xxx

Reputatie 5
Badge +1

Ik vind het heel normaal. Toen ik 14 was, was Pokémon mijn meest favoriete serie. Op Youtube vind je ook veel volwassenen die fan zijn van Pokémon of My Little Pony. Heel soms kijk ik zelf ook naar cartoons en ik ken een paar mensen uit mijn jaarlaag (15-17 jaar) die ook fan zijn van cartoons

Reageer