Kan niet meer denken

  • 12 March 2018
  • 2 reacties
  • 80 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik heb ongeveer 1 maand geleden mijn account te verkopen van een spelletje, gewoon, een account van een spel, neem maar een bekend spel in gedachten. ik heb er sinds 2013 mee gestart, heel vaak gamen en zo, maar ooit op een dag wou ik het verkopen voor geld, dus plaatste ik een forum om het te verkopen, een tijdje later kwam ik er achter dat het verboden is om je account te verkopen, en dat je account verbannen kan worden. Ik heb echt alles geprobeerd om de forum op de game verkoop site te verwijderen, omdat anders misschien mijn account verbannen kon worden van het spel.

Het is nu 1 maand geleden, ik ben niet verbannen van het spel, de forum van dat ik mijn account wil verkopen staat er nog en ik kan hem niet weg krijgen, ik denk er steeds aan, tijdens de middag, tijdens het slapen, tijdens school, Ik zit in heel veel stress.

Ik voel me heel overdreven, dat ik me zoveel stress, Sommige mensen zouden het waarschijnlijk raar vinden dat ik me zoveel stress dat mijn account verbannen kan worden, maar onthoud, ik heb speel dit spel al 5 jaar, en dat allemaal kan in 1 keer weg gaan.

Wat moet ik doen?. Ik kan niet stoppen met denken, Kunnen jullie een mening geven?
advies?. Ik probeer vaak om aan iets anders te denken, of wat anders te doen, maar niets helpt..

2 reacties

Hey,
Ik snap dat je er vaak over denkt en dat je het niet zo makkelijk is om te stoppen met denken.
Op waar heb je het geprobeerd te verkopen? Misschien dat je anders de website kan mailen en vragen of ze het er vanaf kan halen?
Ik snap heel erg hoe je je voelt (heb het zelf ook gehad). Zelf ben ik er over heen gekomen door me te richten op een ander spel en iedereen in me omgeving gevraagt te hebben of ze me willen helpen afleiden. Misschien dat dit je ook helpt bij jou. Ik hoop het!
Hey, ik snap dat gevoel van stress ik heb het ook om de kleinste dingen... idd wat degene hierboven zegt lijkt me de beste oplossing... pribeer je aftesluiten van de stress rustig ademen en denken en wat al word het geband ik ga niet dood ik blijf leven mensen houden nog van me de bloemen bloeien nog (het is winter maar maamt niet uit)

???Jente (14)

Reageer