Kan ik zijn wie ik wil zijn???? *paniek aanval*


  • Anonymous
  • 0 reacties
Voor wie dit leest..
Ik wil dit graag aan julie wat willen delen...
Deze vraag zal ik en blijkbaar niemand ooit de antwoord vinden die je zoekt...
Ik realiseer dat ik het antwoord nooit kan vinden..
Maar wie ook zich zo voelt wat ik zeg hier..

Ik zal graag met plezier samen met Julie onze best doen om onze antwoord te vinden wat wij willen wie je bent.

Ik hoop dat dit niet julie van gedachtes veranderen of verwarren dat Julie niks ervan kunnen snappen..

Dat is juist ook een probleem waarvan ik niet mensen in hun leven wat wil veranderen.. of beïnvloeden ofzo..
ik hoop dat jullie dit begrijpen dat ik geen kwaad wil veroorzaken in jullie leven.

Maar als dit jullie wel wat kwaad aan doet..
Ik snap het volledig.. ik zal dan niks meer hier wat ooit vertellen of wat dan ook.

Ik hoop dat jullie dit begrijpen.

Groetjes Jade.😔

73 reacties

Hey Jade

Je vertelt dat je niets meer belooft te vertellen, als het anderen kwaad zou doen. Ben je bang dat anderen zouden schrikken van je verhaal? Sommige verhalen op het forum zijn best heftig, maar een forummer kan steeds beslissen om te stoppen met lezen. Je mag hier dus gerust je verhaal posten 🙂

Als je twijfelt of je iets online zou willen delen, of liever een privégesprekje voert, kan je contact opnemen met de KinderTelefoon. Daar kan je je verhaal doen, en wordt er naar je geluisterd.

In de titel van je bericht staat er *paniek aanval*. Was je in paniek, toen je dit bericht postte?

Groetjes
Kenshin
Ik bedoelde met paniek.. ik heb vaak paniekaanval ofzo in mijn woorden te zeggen, dus vandaar met die titel samen..

Ssorry dat het misschien wat onduidelijk was 😅
Er is geen nood om je te excuseren 🙂 Verwoord de dingen gerust op een manier waar jij je goed bij voelt.

Gr. Kenshin
Reputatie 3
Badge +4
Ik snap je verhaal niet, maar ik kan wel een antwoord geven op je vraag in de titel
"Kan ik zijn wie ik wil zijn"... Ja
Je kan altijd zijn wie je bent ❤️ Als je erg last heb van je paniekaanvallen kan je het beste naar iemand toe gaan, misschien lucht dat op ?
Bij mij is dat ik gewoon een leven heb wat net niet te doen is ofzo en ik ga dan vaak het haten en alles haten wat in mijn buurt is en krijg woedeaanvallen en wil dingen kapot maken (tot er niks meer van over is en weg gooiën) etc. ...

😑😤
Zou het je helpen om spullen bij je te hebben, die je door een woedeaanval heen kunnen helpen? Thuis zou je bijvoorbeeld een boksbal kunnen houden, en in je tas een stressballetje. Op de boksbal en het stressballetje zou je je kunnen uitleven bij een woedeaanval.

Krijg je weleens een woedeaanval waar anderen bij zijn?

Gr. Kenshin
Niet echt waar mensen bij zijn ofzo. Ik hou dat in zo goed mogelijk... maar gaat wel moeilijk aan toe als ik dat wil in houden..

Maar in plaats van word ik automaties ziek, van mijn darmen gaan gek doen en ik bedoel ermee, ik word misselijk van woede enzo...
En wil net zo goed doodliggen ofzo... zodat ik geen zin heb in dat gedoe met het veder lopen met het ziek zijn..
Jaaaaa..... heb het lastig.

EN ZOWIEZO geen kickboxbal ofzo, dat heb ik niet en heb geen zin in een commentaar ofzo van mijn nep au de rs enzo, en dankzij door hun heb ik een kloote leven nog en zo is mijn energie laag.. en heb wel vaker mijn polsen geblesseerd met kickboksen enzo... echt niet goed.

Kan niks eraan doen.
Wat vervelend dat de woede je zulke nare gevoelens kan bezorgen. Om met deze boosheid te leren omgaan, heb ik enkele video's voor je uitgezocht. Hopelijk voel je je geholpen met het gegeven advies:
Gr. Kenshin
Nou vandaag net ging mijn nep ma echt zelf zo dom doen en ik ging gewoon in de keuken om drinken te pakken en daarna die kut hond in de keuken, en weg halen in de keuken en die kloote nep ma ging lekker boos doen waarvan die hond mag helemaal niet eens in die keuken en dat is ook de regel, geen honden in de keuken!

EN zij klagen over dat... there... kan ZIJ NIET EENS HAAR GROTE M OIND EEN DICHT HOUDEN OF HOE ZIT DAT?!?!?!

EN ZE MOET EENS OPPASSEN MET HAAR WOORDEN! EN MOET ZELF EENS IN DE SPIEGEL PRATEN TOTDAT HET BREEKT DOOR HAAR ZELF!!!!
Er vond een meningsverschil plaats in de keuken. Hierom werd je erg boos. Hoe is de rest van de dag verlopen? Is de spanning inmiddels gaan liggen?

Je hebt er goed aan gedaan je gevoelens hier te delen. Neerschrijven wat je voelt, kan helpen bij het loslaten van woede.

Gr. Kenshin
Nou alles komt gewoon terug... dus niks gaat stil liggen ermee..

En in andere woorden zijn hun ook wel kapot irri..

E wil gewoon ergens an d ers wonnen ofzo.


WEET IK VEEL
Heb je de chat van a-Buddy al een kans gegeven? Iemand die weet hoe het is om geadopteerd te zijn, heeft misschien wel tips in verband met het omgaan met conflict en frustratie.

Gr. Kenshin
Ik probeer steeds maar ik ben dan de tijd vergeten en irriteer ik me eraan.... OMMGG...

*zucht* morgen proberen alweer .....☹

Ik kom nooit bij dat soort sites ofzo van buddy ofzo op deze tijd t/m dat tijdstip enzo...
En school natuurlijk, weer irritatie VAN mijn kookjuf.. lang verhaal maar zij kan ook erg.... bhle zijn... niet zo aardig zoiets...

E dat was vandaag alleen... maar de rest ging prima met de kloote tomatensoep maken.. zelf...Vega..
Misschien kan je tijdens een vrij uur of tijdens de middagpauze met A-Buddy chatten. Je zou ook een herinnering op je telefoon kunnen instellen, zodat je herinnerd wordt aan de chat 🙂

Volg je een koks- of horeca-opleiding? Voel je je goed in die richting?

Gr. Kenshin
Niet eens in de HORECA, maar dat is meer de enige wat ik leuk vind, en een baantje zal voorlopig niet worden mij gegeven met dit allemaal wat ik heb... ..
Neem gerust je tijd om je opleiding tot een goed einde te brengen. Een baantje is fijn, maar zorg dragen voor jezelf, is belangrijker.

Gr. Kenshin
Er word ook bespreken met mijn mentor en hulpverlener samen over de HORECA dat enzo te bespreken over mij enzo, blijkbaar ook over problemen en oververmoeidheid enzo, noem maar op wat ik heb bijvoorbeeld.
Met je mentor en hulpverlener wordt het een en ander besproken. Heb je het gevoel dat je bij hen kan verwoorden waar je mee zit?

Gr. Kenshin
Wat betekend verwoorden??
Kenshin bedoelt hiermee of het je lukt om aan hen uit te leggen hoe jij je voelt en waar jij mee zit.
Ik denk dat het jou wel kan helpen als zo iemand het volledige plaatje kent en dus de verschillende moeilijkheden die jij ervaart weet.

De herinnering in je telefoon,of het tijdens de middag gebruiken van A-buddy zou ik ook zeker een kans geven!
Oké, ik kan niet in het weekend bij die Buddy site zijn, alleen doordeweeks, ik bedoel daar mee op schooldagen.
Oh, dat zou kunnen. De buddy's van de chat hebben hun weekend vast verdiend 🙂 Zie je in de komende week een vrij moment, waarop je een chatgesprek zou kunnen proberen?

Zoals xLotx zei, bedoelde ik met 'verwoorden' het uitleggen hoe je je voelt en waar je mee zit. Voel je je geholpen bij de gesprekken met je hulpverlener en mentor?

Gr. Kenshin
Eigenlijk allebei niet, en praat toch niet echt met hun.

Want hun hebben niks te zoeken met dat.
En elke weekend is de buddy site niet online.

Maar Door de weeks ... dat word wel wat lastig soms...
EN in de avonden lukt het niet op een of ander manier km op die site te gaan..

Door mijzelf ook maar ook mijn nep auders ofzo lukt het bijna nooit zoiets...

DAT IS HATELIJK VAN HUN..

IK WORD A L MOE VAN HUN ZELFS..😓😠😪 (zucht)

Reageer