Vraag

K snap t niet

  • 23 April 2018
  • 3 reacties
  • 133 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
He "alweer" ik heb verteld hoe k me voel nou zoals Julie misschien wel weten ging het niet goed er is niks mee gedaan met hoe ik me voelde en vandaag kwam ik er achter dat me mentor zij dat ik veel zeurde om en dat hij er moe van word dat ik steeds dingen vertel dat zij hij tegen me vriendinnen en ik weet het nu echt niet meer ik kan het nu ook niet tegen een andere leraar zeggen want ik ben bang dat die ook zo gaat reageren ik durf dat echt niet en me vader kan er ook niks aan doen ik snap het niet zeik ik er dan echt over en stel ik me aan ik heb nu echt een rotsgevoel ze snappen me niet maar ik heb ze het duidelijk uitgelegd ik ben er helemaal klaar mee ik heb er echt geen zin meer in zo ik voel me echt niet goed

Bedankt voor t tijd nemen om dit gezeik te lezen?

Xx

3 reacties

Dat is erg vervelend, hij zou jou juist moeten helpen.
Je kan met een vertrouwenspersoon/jeugdverpleegdkundige/jeugdarts praten, misschien dat zij jou wel kunnen helpen.
Hey,

Ik heb je andere topic doorgelezen en ik vind het belachelijk dat je mentor niks doet aan het feit dat je met deze dingen wordt uitgescholden. Zoals @kareldegrote zegt zou hij je moeten helpen en steunen. Helaas zijn niet alle mensen op school bereidt om daadwerkelijk werk te steken in hun taak als mentor. Belachelijk.

Je kunt het hogerop zoeken. Naarje afdelingsleider of naar een vertrouwenspersoon. Hopelijk luisteren zij wel. Anders kun je altijd je ouder boos naar school sturen, dat werkt ook altijd heel erg goed.

En even voor de duidelijkheid: jij zeurt en zeikt niet! Het is juist heel erg goed en knap dat je je gevoel uit! Laat dit alsjeblieft niet veranderen door die vervelende mentor!

Gr. Pin
Hoi!

Jouw mentor moet naar mijn mening eens goed nadenken of mentor zijn een job voor hem is. Hij hoort zijn leerlingen te steunen. Als hij jou niet serieus neemt, maak ik me zorgen om alle andere leerlingen, die hij dan ook niet serieus neemt.

Zoals @KarelDeGrote en @Pin zeggen zijn er personen die hun job wel snappen, en die jou kunnen helpen.

Dit is geen gezeik. Ik hoop dat jij snel een vertrouwenspersoon vindt die jou helpt, en waar je je goed bij voelt.

Groetjes
x

Reageer