Vraag

K hou het niet meer vol...

  • 3 June 2018
  • 3 reacties
  • 150 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik en mijn vader hadden tijdens het eten ruzie en op gegeven moment werd het zo erg dat me pa me in mekaar wou slaan omdat ik opstandig was om het feit dat ik me broertje aantikte omdat hij irri was en toen me pa begon te schreewen werd k pas boos k stond stil keek hem kil in de ogen aan en antwoorde de heletijd kil op zn vragen maar op gegeven moment vochten we hij is sterker ik sneller en niemand won toen hij ging dousche en ik alleen was sloeg k mezelf in me ogen en met me hooft tegen de muur daarna ging k hui.end liggen op de bank en direct kwamen mijn hond en kat naar me omdat ze wisten dat er iets mis was en ik kan nu niet meer ookal snijd ik mezelf al 3 maand niet meer k kan niet meer k wil weer snijden me pijn is te veel en ik wil niet dood???

??


.

3 reacties

Ik snap je volledig ik heb dezelfde problemen ook met mijm vader. Probeer de schuld niet op jezelf te schuiven, en hoe moeilijk het is aan iets positiefs te denken. Jezelf snijden lost niets op ook al wil je een pijnprikkel voelen. En onthoud dat jij het leven waard bent zonder pijn en verdriet ?❤️
@rotterdam_elsa
Sorry ? k heb t al gedaan k voel me nu zo fk schuldig ??
Hey, je moet je niet schuldig voelen. Doe het alstublieft niet nog is. Hoewel je gebruikersnaam iets anders zegt ben je WEL belangrijk in deze wereld. Hoe heeft je broertje erop gereageerd? Je broertje ziet hier ook vanaf dus ik zou gewoon met je papa praten en u excuses aan je broer en vader geven. Kan je hierover met je moeder praten?

Snijd jezelf niet nog is, het veroorzaakt littekens en je kan er later ook door in de problemen komen. Het maakt niets uit. Je kan ook even vergeten door te sporten en muziek te luisteren. (Die tips heb ik gekregen van anderen hier op dit forum)

Ik hoop dat ik je een beetje kon helpen.

Zon

Reageer