Jongen in meisjeskleren

• 3 January 2017
  • 14 reacties
  • 2889 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Hoi, ik draag vaak meisjeskleren, als ik er aan denk wordt ik er al opgewonden van. Ik draag vaak jurkjes van mijn zusje. Heel soms doe ik ook make-up op en mijn haar in een staart. Maar ik durf dit tegen niemand te vertellen. Is er iemand in de buurt van voorhout (zuid holland) die dit ook heeft? Ik zou graag met iemand verkleden, of een makeover krijgen door iemand die het niet raar vind en dan over straat. Dat lijkt me super leuk, hoe doe ik dit?

14 reacties

Hoi Mannoniem,

Ik vind het vervelend voor je dat je je niet blij voelt in je lichaam!

Super dat je gewoon meisjeskleding aantrekt als je dat wilt! Ik kan me natuurlijk niet echt voorstellen hoe jij je voelt, maar ik kan me wel voorstellen dat het erg eng is om hiervoor uit te komen. Durf je het tegen je ouders te zeggen? Ander via een brief? Of op school, je mentor, een vertrouwenspersoon, docent? Het is voor jou fijn om dit te delen! Als je het echt zeker weet dat je een meisje bent, dan kun je nu nog lichamelijk veranderen.

Het is verboden om op dit forum contactgegevens uit te wisselen. Dus al zou er nog een lotgenoot bij jou in de buurt wonen, dan kun je die niet via deze site vinden. Misschien dat er andere lotgenoten sites bestaan die je hiermee verder kunnen helpen.

Gr. Pin
Hey mannoniem,
Ik vind het super goed van je dat je sowieso al op deze site en vraag stelt want dat betekend eigenlijk dat je de eerste stap al hebt gemaakt. Ik heb best veel ervaring met dit onderwerp omdat een vriendin van mij het zelfde heeft alleen dan met jongens kleding. Ik was het eerste persoon waar ze het aan vertelden en ik heb haar veel tips gegeven dus ik geef deze tips ook aan jou.
- Heb je er al aan gedacht om het aan je ouders te vertellen want zij kunnen je er mee helpen.
- Vertel het aan iemand bijvoorbeeld een vriendin of vriend die je vertrouwd.
- Draag meisjes kleding zo veel als je wilt want je zegt dat dat je blij maakt.
Ik hoop dat deze tips helpen want ze hebben ook bij mijn vriendin geholpen. Als je wil mag je nog antwoorden op dit antwoord als je nog andere vragen hebt.
xxx
Hoi, ik heb het advies opgevolgd, ik heb het aan een hele goede vriendin verteld, zij vond het niet eens raar! Daar ben ik heel erg blij mee. We gaan afspreken en dan mag ik wat van haar kleren aan doen. Misschien mag ik zelf make up op! Heel erg bedankt dat jullie hier positief over zijn. Het enige waar ik nog mee zit is dat ik niet vaak alleen thuis ben, en de kleren van mijn zusje zijn eigenlijk te klein voor mij, hebben jullie tips?
Alvast bedankt!
Hey,

Durf je het misschien aan je ouders te vertellen? Als zij ook gewoon positief reageren, kun je je eigen meisjeskleding kopen! Dat kun je nu ook wel trouwens, als je daar geld voor hebt.
Je kunt ook meer kleding lenen van vriendinnen, of vaker naar je vriendin toe.
Toch blijf ik ook wel van mening dat het uitkomst biedt als je het je ouders vertelt. Maar ik wil je niet pushen.

Echt super knap van je dat je het hebt verteld! Fijn dat ze zo goed reageerde!

Gr. Pin
Hoi,
Ik wil het niet tegen mijn ouders te vertellen, dat geeft me geen fijn gevoel. Ik ben bang dat mijn vriendin het niet goed vind dat Ik wat leek, of dat Ik vaker langskom. Ik ben van plan om inderdaad bij de action een eigen jurkje te kopen, of even bij de scapino rondneuzen, "voor mijn zus". Ik wil eigenlijk ook een panty en een bh, maar ik weet niet waar/hoe ik dat moet kopen. Een bikini of badpak lijkt me ook wat, dat gaat weer makkelijker denk ik. Dan wil ik ook make up hebben, maar 1: ik weet niet hoe ik het moet gebruiken.
2: ik weet niet of ik dit er makkelijk af kan halen.
Ik wil niet te veel geld er aan uitgeven, dat valt op.
Hebben jullie nog tips over kleding of make up kopen?
Ik hoor er graag wat van
Hey mannoniem,

Ik ken je wel beetje in je verhaal, ik ben zelf transgender, maar dan van meisje naar jongen. Ik vond het erg latig om mijn uiterlijk aan te passen naar hoe ik me voelde. Dit heb ik dus in kleine stapjes gedaan. Nu binnen 1 jaar loop ik nu in nog jongenskleding en heb ik geen make-up op en me haar kort. Ik wil je helpen! Zie dat je niet heel ver van mij vandaan woont. Dus ik wil je wel helpen met je kleding/make-up uitzoeken en tips geven. En trouwens je moet alles op je eigen tempo doen! Als je het nog niet aan je ouders wil vertellen dan hoeft dat ook niet. Ik heb het ze ook nog niet verteld! Ik hoor graag van je!

Luke
Hey luke,
Tof dat je wilt helpen met de kleding en make-up! Waar kan ik het beste kleding en make-up kopen wat een beetje goedkoop is ? En wat kan ik zeggen als mensen vragen waarvoor het ondergoed is? Als het kan zou ik ook een pruik en laarzen hebben. Dus mijn vraag is: waar koop ik het beste jurkjes, bh's, panty/slipje, make up en andere dingen? Of heb je nog andere tips?
Ik zie dat je me echt wilt helpen, dat respecteer ik heel erg!

Mannoniem
Hey mannoniem,

Je kan misschien het best naar de primark gaan. Daar hebben ze jurkjes, slipjes, push up bh en volgens mij ook panty. Veder kan ik kijken of ik nog meisjes kleding voor je heb liggen. Weet niet wat je maat is en hoe ik veder met je in contact kan komen. Veder kan je ook bij de action kijken en zeman of bij de hema? Kwa make-up kan je kijken bij de bigbazar hier is het wel goedkoop maar wel wat minder van kwaliteit. Anders moet je toch denken aan een goedkoper merk bij kruitvat. Hopelijk heb ik je zo een beetje geholpen heb. Ik hoor nog wel van je!

Gr. Luke
Heel erg bedankt,
Ik ben van plan om wat te kopen maar niet voor te veel geld. Ik heb maat xs-s, als het kan zou ik graag de kleding die je nog had op willen halen. Ik weet ook niet hoe we dat kunnen regelen. Als ik een keer alleen thuis ben ga ik me dan helemaal opmaken en verkleden, en dan naar buiten, dat lijkt me heel spannend!
Snap trouwens dat het spannend is! Maar zal wel erg fijn voelen althans dat had ik
Ja klopt
Badge +2
Hallo Mannoniem en Luke528,

Voor jullie eigen veiligheid is het wisselen van contact gegevens niet toegestaan op het forum, dit is in strijd met de forumregels:
6. Plaats in je bericht geen persoonsgegevens
Jouw anonimiteit is jouw eigen verantwoordelijkheid. Geef alleen je voornaam of een fictieve naam op. Post nooit persoonlijke gegevens zoals je telefoonnummer, e-mailadressen, profielen en dergelijke.

7. Dating is niet toegestaan
Dating van forumleden via het forum van de Kindertelefoon of het forum gebruiken als chat is niet toegestaan. Onder dating valt elke vorm van contact buiten het forum en ook het uitwisselen van gegevens.

Groet,
De Kindertelefoon

Reageer