Vraag

Je niet goed voelen

  • 29 May 2018
  • 3 reacties
  • 113 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hey iedereen,
Ik ben begonnen met mezelf te snijden 2 jaar geleden maar ik ben vorig jaar gestopt. Maar de drang blijft nog steeds. De laatste tijd gaat het minder omdat niemand mij serieus neemt. Ik lijk zelfzeker maar ik ben het niet. Ik zit ook met zelfmoordgedachten maar die worden onderdrukt doordat mijn mama gestorven is aan kanker. Mensen vertellen me constant dat sommige mensen een leven willen en ervoor moeten vechten of zelfs de kans niet krijgen om te leven maar soms weet ik het zelf ook niet meer. Ik fantaseer over wie er op m'n begrafenis zou komen, dat m'n afscheidsbrief voorgelezen wordt voor heel de school maar meer komt er niet van.

Ik weet niet meer wat ik moet doen.
Groetjes Zon

3 reacties

Hii,
Je leven kan nu niet zo goed zijn, maar dan kan het alleen maar beter worden!

Om jezelf blijer te voelen lan je muziek luisteren en wandelen. Of je op hobby's focussen. Je hw moet wel gwn anders word alles alleen maar erger. En dat werkt niet

~Asy
Hee,
Volgens mij heb jij gewoon een heel moeilijke tijd achter de rug. Het feit dat het nu niet goed gaat is natuurlijk niet leuk. Probeer iemand te vertrouwen diegene zou bijvoorbeeld je afleiding kunnen zijn als je het even nodig hebt. Blijf hoop houden! Het komt vast goed!
Danku iedereen! Het heeft me echt geholpen.
Groeten Zon

Reageer