Beantwoord

Jaloers op beste vriend en vriendin

  • 7 June 2019
  • 3 reacties
  • 313 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hi guys,

Ik zit ergens mee en dat wil ik ff kwijt.
Het zit dus zo; ik ben best goed bevriend met een jongen (ik weet niet of hij dat ook zo ziet) en mijn beste vriendin zei laatst dat ze dacht dat ik hem leuk vond. Wat ik opzich ook wel vind, maar ik ben niet verliefd (denk ik, geloof ik, hoop ik).
Maar mijn beste vriendin en die jongen zijn ook gwn goed bevriend dus ze plagen elkaar en lachen veel. Maar elke keer als ze samen lopen of lol maken dan voel ik een steek van jaloezie. En dat wil ik niet, want ik heb helemaal geen reden om jaloers te zijn. Ik denk dat m'n vriendin hem leuk vindt, maar van die jongen weet ik niet wat hij denkt. Als we met z'n drieën zijn gaat al hun aandacht naar elkaar en ik vind het verschrikkelijk om te zien hoe ze naar elkaar kijken.
Betekent dit dat ik hem toch leuk vind? Of gun ik mijn vriendin gewoon niks?
Waarschijnlijk zoek ik er gewoon veel te veel achter, maar het zit me wel in de weg.
Wat moet ik nou doen??

Xx
Ps. waarchijnlijk gaat niemand reageren maar ben toch trots als je alles hebt gelezen xo
icon

Beste antwoord door Anonymous 1 July 2019, 19:45

Bekijk origineel

3 reacties

Super lief dat je hebt gereageerd!

Het zou idd kunnen dat ik gwn de aandacht/vriendschap mis.
Ik heb het m'n vriendin verteld met een soort van brief en zij had het al wel een beetje door zei ze.
Met die vriend praten is eigenlijk geen optie. Hij praat nauwelijks over gevoelens en gaat zich sws intens ongemakkelijk voelen.

Het is inmiddels al bijna zomervakantie dus ik heb genoeg tijd om na te denken en me erover heen te zetten. (Ben alleen bang dat het volgend jaar terugkomt)

Xx
Gwn vertellen tegen die jongen. Mischien dat je dat niet wilt hoor XD ik snap ook niks over gevoelens en ben nooit echt verliefd geweest. Nouja trouwens laatst zij een meisje tegen mij zovan ja schat ik bedoe..... ja sirieus schat en daarma nog een keer. Gisteren belde mn andere vriendin haar en zij zovan ja hij (ik) wou het weten waar je was. En toen stuurde zij daar mn vriendin (niet vriendinetje!) Die schattige emoji die lacht met zn hand over zijn mond. Ik zat daar heel ongemakelijk dus. Maar ja het gaat niet om XD
Waarschijnlijl mis je gewoon de aandacht en vriendschap van je vriend. Dat kan heel goed. Geef aan dat je het gevoel hebt dat je soms wordt buiten gesloten. Ik weef zeker dat zij dit best kunnen begrijpen.

Reageer