is er niet veel beter op geworden

  • 22 May 2022
  • 2 reacties
  • 63 Bekeken

Reputatie 2
Badge

ik ben de laatst tijd echt niet best in mijn vel ik laat het niet zien en merken maar soms… 
ik heb hier voor nooit een voor mij gekke dingen gedacht maar op sommige momenten zie ik het niet meer zitten. ik ben niet van mij zelf pijn doen maar als het zo door gaat word het er ook niet beter van met school.  ik ben graag op de fiets maar soms ook omdat ik naar school moet slapen is geen probleem maar eerder het liegen dat het prima gaat.

dat was het voor deze keer :( helaas is het niet veel beter 

 


2 reacties

Reputatie 3
Badge +1

hoi, misschien moet je het toch tegen iemand zeggen en ja ik weet dat dat moeilijk is maar het lucht toch heel erg op. andere tips zijn: ga gewoon iets leuks doen waar je vrolijk van word, iets met vrienden of gewoon een hobby volgen! 

succes je kan het!

hey

ik hoop dat je nu niet meer met dit probleem zit de 'enge' gedachtes zijn erg moeilijk om te controleren ( vind ik mij lukt het niet goed). mijn tip is om naar (als je die hebt) een mailtje naar je mentor of een docent sturen ik heb het ook gedaan en hij helpt me er mee. ik vertel hem niet alles em dat hoeft ook niet! probeer gewoon te mailen of appen als praten noet lukt. heel veel liefs 

 

julia 

Reageer