Vraag

in de knoop met mezelf.

  • 10 June 2019
  • 3 reacties
  • 104 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik ben 15 jaar oud, mijn thuis situatie is over het algemeen goed. Ik heb veel vrienden maar laatst zijn er wat weggevallen. De laaste tijd zit ik met nogal wat stress. Dit komt door meerdere dingen o.a. school. Die in de laatste weken ons ontzettend onder druk zetten, ik ben zover ik weet niet depresief maar soms heb ik mn momenten waarbij ik midden in de nacht het even niet meer aan kan. Ik heb ook erg veel lol met mijn vrienden maar ik heb wel nare gedachtes overal bij. Ik heb laatst ook wiet en hashj gehad (verwerkt in cake) waar ik me erg voor schaam, ik ben er niet trots op maar soms denk ik dat het even mij enigste uitweg is om even rust in mijn hooft te krijgen. Ook zit er een meisje bij mij in de klas (waar ik een erg goede band mee heb) die een erg moeilijke thuis situatie heeft en die ik ook probeer te helpen. Op school ben ik normaal een beetje de "wijze" jongen met al het advies en die maar voor iedereen zorgt en om iedereen denk. Maar het sloopt mij gewoon van binnen. Tenminste dat gevoel heb ik....

3 reacties

Ik begrijp wat he bedoelt. Ik ben er ook altijd voor iedereen en soms heb ik ook het idee dat ik eronder door ga.
Misschien kan jij nu een keer naar een vriend gaan en over jouw problemen praten. Ik denk dat ze dat ook waarderen want dan weten ze dat jij hun ook vertrouwt.
Wat ik ook altijd fijn vind is savond even een rondje te wandelen om mn hoofd leeg te maken misschien dat dat bij jou ook helpt.

Ik hoop dat je er wat aan hebt.
Liefs Lexy❤
Badge
Hi! Ik snap wel wat je bedoelt. Na jaren mentale mishandeling door mijn moeder doet het wat met je. Ik zorg ook altijd voor andere behalve mijzelf. Ik raad je aan om geen drugs te gebruiken. Komt alleen maar meer problemen van. En ik zou hulp vragen aan iemand die je goed vertrouwt. Sterkte!
Wow, wat aardig. Van de wiet en de hash zou ik nog even afblijven. Maar als je echt rust in je hoofd wilt zou ik ergens gaan zitten en of nadenken.

Je kan ook hulp zoeken voor jou en je moeder

Reageer