ik zit niet lekker in mijn vel

  • 1 September 2019
  • 3 reacties
  • 72 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
hey ik zit denk ik al een jaar niet lekker in me vel door verschilde dingen:
ik ben 2 jaar lang gepest ben daar heel onzeker door geworden
mijn enige vriendin was er heel lang niet in de klas wegens een reden
ik voel me heel eenzaam in de klas
ik ben me zelf niet meer was eerst heel vrolijk open nooit heel snel boos wat ik de laatste tijd heb heb de laatste tijd ook meer met vrienden ruzie
een vriend heeft me in de steek gelaten en alemaal dingen over mij verzonnen dat ik heb pesten dat soort dingen en hij werd geloofd en ik werd niet geloofd
ik luister voort heel veel muziek om even niet aan alle elende te denken
en ik wordt nooit geloofd
en heb een enkel probleem waar ik nooit geloofd in wordt
en vorig jaar luisterde mij mentor nooit sireus als ik een probleem had ofzo
en der is s nacht iemand aan alle ramen muren wezen kloppen bij ons toen ik aleen thuis was en het was een uur s nacht
en ik val huilend elke nacht in slaap
en voel me heel erg ongelukkig
heeft iemand een tip om weer beter in me vel te komen want ik ben er een beetje klaar mee

3 reacties

Reputatie 1
Badge
Zeg het tegwn je ouders. Je hebt dan echt een kutmentor misschien is het zo of denk ik zo omdat ik mijn mentor zijn lieveling ben maar doet er niet toe. Zijn er nog vrienden die je geloven.


Heel erg veel suc6 en pleeg geen zelfmoord pls

Xxx
Badge
geef een nieuwe draai aan je leven. Probeer iets nieuw, zoek nieuwe vrienden op andere plekken.
Toen ik in een soort van depressie zat ging ik veel gamen en maakten daar vrienden die mij steunde.
Er zijn altijd wel mensen op de wereld die in je geloven en er voor je kunnen zijn.

Ik wens je het beste,

M.V.G Sevga
Hoi Anoniempje_x

Wat verschrikkelijk naar voor je zeg. Ik voel met je mee. Als ik me inleef in de situatie waar jij nu in zit kan ik het goed begrijpen dat het erg moeilijk is. Het is ook zo veel hé! Weet je, somberheid en boosheid zitten dicht bij elkaar. Het is dus niet gek dat je boos word. Je word boos om je verdriet niet te laten zien. Dat werd mij verteld. Je doet boos maar je bent verdrietig en daarom doe je boos. Het ligt dus niet aan jou hoor. Jij kunt daar niks aan doen. Je vriendin is een tijdje weg en je voelt je alleen. Wat naar! Vooral als je verder niet zo veel met je klas hebt. Zou je misschien met je ouders kunnen praten? Of misschien een mail of een brief sturen naar je mentor? Je kunt natuurlijk ook naar een andere docent gaan waarmee je wel een klik hebt! Heb jij die? Je kunt hem het vertellen, die drempel is natuurlijk wel erg hoog maar er alleen mee zitten is ook zo zwaar.
Je valt iedere avond huilend in slaap. Kun je dan niet wat muziek gaan luisteren of iets doen eat je ontspant. Even appen met je vriendin of gewoon even iets doen wat je leuk vind. Je kunt ook even langs de huisarts gaan, misschien heeft hij iets wat jou rustiger kan maken.

Weet je, ik begrijp je onzekerheid. En van mij neem je het niet aan maar jij bent een mooi mens. En geloof anders maar dat ik trots op jou ben, gewoon zoals jij bent.

Heel veel sterkte en je bent altijd welkom,
Veel liefs!!❤

Reageer