Meer hulp Meldknop.nl Bel gratis en anoniem 0800 - 0432 of chat
13-18

Ik zit in een dilemma

Toon eerste bericht

189 reacties

Reputatie 2
Badge +5
Hoi

Ik zou eerlijk gezegd niet eens meer weten waarom ik dat gister vond dat ik nooit iets zinnigs typ.

Waarschijnlijk omdaf het gister niet goed ging en ik dan alles op de negatieve manier zag...

Dat lijkt me ook heel erg moeilijk. Weet je waarom dat nu niet meer mag?

Omdat zij het zm onderwerp te lastig vind (begrijpelijk) waardoor ze de heletijd zit te denken wat ik denk en hoe ik me voel. Ik mag wel met haar praten over de kleine dingentjes. We hebben nu officieel een vast momentje. Ook wel fijn...

Vond je die schoolpsycholoog wel een beetje aardig?

Nee niet echt. Het scheelt wel dat ik haar nu al 5 jaar een beetje ken.

Denk je dat het misschien gaat lukken om over een tijdje, na een paar gesprekjes, wel wat tegen haar te zeggen?

Geen idee. Ik denk het wel. Woord wel lastig. Ze weet in iedergeval dat ik heel gesloten ben. Heb ooit in de eerste met haar een gesprek gehad πŸ€” liep fantastisch. Heb toen daar 2 uur gezeten. Geen woord gezegt.

Ik vind dat je geen spijt zou moeten hebben. De gesprekjes hebben je wel geholpen en wellicht dat dit je zelfs nog verder kan helpen.

De gesprekjes heb ik geen spijt van. Alleen dat gesprekje dat ik het toe gaf.

Als je het in ieder geval een kans geeft, kun je kijken wat het je kan brengen.

Ik ga het ook wel een kans geven.
Het is best slim gepland door hen. Ik heb het voor gym. Dus na het gesprek heb ik ff beweging. Zal vast niet bewust zijn gedaan.

Groetjes
Bella
Reputatie 4
Badge +19
Hi,

Oh, je mag nog wel met haar praten over andere dingetjes. Dat is wel fijn, toch? Of vind je dat eigenlijk alleen maar verwarrend of vervelend?

Je kent de schoolpsycholoog wel al een tijdje en zij jou dan ook een beetje. Ook weet ze dat je heel erg gesloten bent. Dat lijkt me wel goed. Dan kan ze daar mooi rekening mee houden 🙂

Bellablue schreef:

De gesprekjes heb ik geen spijt van. Alleen dat gesprekje dat ik het toe gaf.

Dat vind ik fijn om te horen, dat je de andere gesprekjes wel fijn vond.

Bellablue schreef:

Ik had ook niet anders van je verwacht 🙂 Fijn dat het na gym is, dan kun je het er lekker uit sporten, alle stress.

Gr. Pin
Reputatie 2
Badge +5
hoiii

Oh, je mag nog wel met haar praten over andere dingetjes. Dat is wel fijn, toch? Of vind je dat eigenlijk alleen maar verwarrend of vervelend?

het is verwarrend. ik mag het ene wel vertellen en het andere weer niet... ik kom er wel achter hoe het zit.

Je kent de schoolpsycholoog wel al een tijdje en zij jou dan ook een beetje. Ook weet ze dat je heel erg gesloten bent. Dat lijkt me wel goed. Dan kan ze daar mooi rekening mee houden :)

ik zou niet weten hoe ze daar rekening mee kan houden. ja meer geduld hebben.

Ik had ook niet anders van je verwacht 🙂 Fijn dat het na gym is, dan kun je het er lekker uit sporten, alle stress.

ja ik vind het wel fijn dat het zo gepland is dat ik alle energie die ik heb kwijt kan...

mijn beste vriendin die het super druk heeft die heb ik net gesproken via app. ik heb het vertelt over zm. toen zij dat nog was hadden we het er over in een manier waar andere geen donder van snapte... heb het op die manier gezegd... we gaan dit weekend afspreken na 2 maanden of langer... en dan ga ik het gender gebeuren vertellen. zij reageerd zwz goed

groetjes
bella
Reputatie 4
Badge +19
Bellablue schreef:

ja meer geduld hebben.

Bijvoorbeeld. Minder pushen e.d. Daar kan ze vast wel wat mee.

Fijn dat je met een vriendin hebt besproken wat je dwars zat 🙂 Ook erg fijn dat zij je zo goed begrijpt en dat je haar je gender gevoelens toevertrouwt!

Gr. Pin
Reputatie 2
Badge +5
we zullen zien hoe ze het gaat doen. ik merk het dinsdag wel. ik hoop wel dat ik me een beetje prettig voel. anders komt er niks

ja ik kan zo goed met haar praten over dingen. maakt echt niet uit over wat. we hebben het er al heel veel over gehad. maar dan meer of dat zo zou zijn.

groetjes
bella
Reputatie 2
Badge +5
hoi

het gesprek met de schoolspygologe was eigenlijk best goed. in het begin was het heel erg eng. maar na een tijdje voelde in me eigenlijk op me gemak. ze heeft ook meerdere keren benadert dat het tussen haar en mij blijft. en alleen tijdens die gesprekken over gesproken woord. en ze heeft tich keer gezegd dat ik de gesprekjes moet houden met mijn docente. ik dacht dat het gepsrek een half uur zou duren en het eeuwig zou voelen. het voelde best kort en het duurde een uur. dus dat viel echt heel erg mee.

mijn beste vriendin kon zaterdag niet af spreken. ze was ziek, we gaan volgende week proberen af te spreken.

mijn vader weet nu dat ik iets wil bestellen dit weekend met hem. dus dan woord het iets makkelijker om in gesprek over mijn gender gebeuren te beginnen... dus dat is wel fijn.

groetjes
bella
Reputatie 4
Badge +19
Hoi,

Het gesprek tussen de schoolpsycholoog en jou ging goed! Wat fijn om te horen! Denk je dat je er ook iets aan hebt gehad? Ook fijn (denk ik) dat nog extra is benadrukt dat het echt tussen jullie blijft.

Je kon niet afspreken met je vriendin. Hopelijk lukt dat volgende week.

Goed dat je ''voorbereidingen'' hebt getroffen, om het makkelijker te maken om je vader te vertellen van de genderdysphoria!

Gr. Pin
Reputatie 2
Badge +5
Hoi

Ik heb niet echt aan het gesprek gehad. Zij heeft er wel iets aan gehad. Zij wist na 10 minuten ofzo al dat ik super graag uit huis wil. En gelukkig zit ze niet te zoeken naar mijn genderdysphoria. Ze zochten er wel naar, tijdens een andere les πŸ€” nou ja. ze hadden tijdens het k*t vak sv over allerlei dingen. En ze kwamen in eens over wat voor bijzondere spullen je kan kopen. En ze vroegen constant aan mij of ik nog iets wist. Ik kon wel iets op noemen maar dan valt het op. Maar toen het iets meer over specifieke transgender ging keken ze nog meer naar mij omdat mijn tics erger werden.

Als we er toch over hebben... ik ga binnen kort mijn haar doneren aan dat goede doel om een pruik van te maken. Dan heb ik een smoes reden om het korter te doen. Ik woord nu zo gek van dat lange haar. Het hangt met bijna alles in de weg. Behalve als ik moet praten over iets lastigs dan kan ik er achter kruipen. Maar daar wil ik ook gwn van af.

Als ik het ga doneren kan ik het niet bij de kapper doen waar ik bij weg gestuurt ben. Je hebt maar een aantal kappers die dat doen. Ik denk dat iedereen dat doet maar de gene waar je uit zou moeten kiezen doen het dan gratis.
Ik zit dan te denken bij een kapster die ik vertrouw en loop afstand is. Maar wel geld kost.
of een kapster die ik niet ken die het gratis doet πŸ€”
Eerst informeren en het uit zoeken. Ik weet dat mijn moeder er voor in staat. Of ik het ook echt wil πŸ€” nou ja eerst met me vader bespreken...

Oohja. Ik had 2 volledige dagen dat ik me niet zo kut voelde. Ik had niet de gedachten dat ik zm wouw plegen op dat moment. Maar tijdens dat gesprek kwam het jammer genoeg terug.

Groetjes
Bella
Reputatie 4
Badge +19
Jij vond het gesprek niet zo nuttig, zij wel. Nou, dan is er tenminste nog iemand blij gemaakt 😂 😉

Dat je tics erger werden, betekent niet dat ze je nu ''door hebben'' ofzo. Het is logisch dat ze meer naar je keken, omdat tics gewoon op kunnen vallen. Daar zou ik verder niks achter zoeken.

Haar doneren! Slim!

Tijdens het gesprek kwamen je zelfmoordgedachten terug. Kwam dat door het gesprek denk je of had je toen gewoon een dip?

Gr. Pin
Reputatie 2
Badge +5
hoi

Jij vond het gesprek niet zo nuttig, zij wel. Nou, dan is er tenminste nog iemand blij gemaakt 😂 😉

zij is niet de enigste blij was dat het gesprek goed was. mijn docente en beste vriend waren er ook blij om. zij waren blij dat ik er naar toe ben gegaan.

Dat je tics erger werden, betekent niet dat ze je nu ''door hebben'' ofzo. Het is logisch dat ze meer naar je keken, omdat tics gewoon op kunnen vallen. Daar zou ik verder niks achter zoeken.

nee maar alle docenten kopelen mijn tics aan hoe ik me voel en hoe meer de tics hoe meer spanning ik heb. ik snap nog steeds niet dat ze het koppelen aan elkaar. maar als zij daar blij van worden moeten ze dat maar denken.

Haar doneren! Slim!

ja het is slim maar. ik had gister bijna besloten om dat te doen. maar nu zit ik weer te twijfelen. dat komt door dat mijn broer en me moeder met mij hij is een zij kijken waren en ze zaten het een partij af kraken en aan het zeggen dat zij zich aan stellen. dat ze gwn als hun lichaam man is dat ze man moeten blijven. ja dan weet ik bijna zeker dat ik nooit uit de kast zou kunnen komen. bij me moeder als ze er zo over denkt. nu zit ik ook te twijvelen of ik het me vader moet vertellen.

Tijdens het gesprek kwamen je zelfmoordgedachten terug. Kwam dat door het gesprek denk je of had je toen gewoon een dip?

ik denk dat het kwam doordat ik moest nadenken waarom ik die gedachten heb. het ging vandaag tijdens school weer beter. ze hebben zelfs aan mij terug gekoppeld dat ze vonden dat ik deze week blijer was. en dat ik veel meer van me zelf liet zien. ik denk er anders over. ik was veel meer dan normaal bezig met mijn gender. waardoor ik meer van me af beet.

ik stond vandaag op het punt om het mijn docente het te vertellen van mijn genderdyphoria maar toen werd het in eens heel druk omdat we naar huis mochten. zij ze mail het dan weet ik er van. maar dit ga ik echt niet via de mail sturen. zo makkelijk wil ik er niet van af zijn. en dat gaat ook misschien niet zo goed over komen. maar ik kan mooi oefenen naar me vader.

groetjes
bella
Reputatie 4
Badge +19
Hoi Bella,

Sorry dat ik hier pas zo laat op terug kom! Ik heb het een beetje druk gehad... Met spijbelen, haha 😉 En nog wat andere dingen, maar goed. Ik reageer nu.

Je vriend en docent waren ook blij dat je was gegaan. Ik ook! Ben je zelf niet ergens trots dat je het hebt geprobeerd en dat het ook nog goed ging? Dat je een aantal dingen hebt verteld en dat je het hebt uitgehouden? Ik ben daar namelijk wel trots op 😊

Je docenten koppelen spanning en een toename van tics aan elkaar. Ik snap wel waarom, deze dingen zijn namelijk ook verbonden. In de basis zijn tics random. Echter nemen ze wel toe in een drukke periode met spanning en stress. Ook op van die korte momenten, waarop je je erg ongemakkelijk voelt, kan dit zich uiten in tics. Ik heb bijvoorbeeld een toename van tics in een drukke omgeving, als ik veel stress heb of als ik een soort ''kortsluiting'' in m'n hoofd heb, waarop er te veel verandert, te veel prikkels en alles zich zeg maar opstapelt.

Als dit bij jou niet zo werkt, kun je ze dit best uitleggen. Voor iedereen werken tics anders. Het werkt daarom het beste om zelf uit te leggen hoe die dingen bij jou werken. Anders gaan ze vaak googelen en de theorie is toch anders dan de uitwerking bij jou.

Je moeder en broer hebben weer vervelende opmerkingen gemaakt tijdens het kijken van hij is een zij. Ik vind dit echt heel vervelend om te horen! Dit is lijkt me inderdaad erg ontmoedigend om nog uit de kast te komen. Ik vind het vervelend dat jij hier mee te maken hebt. Ik leef namelijk zelf in een accepterende omgeving, waardoor ik uit de kast heb kunnen komen. Ik zou jou dit ook echt gunnen!

Verder denk ik wel dat je nog uit kan komen naar je vader en dan met hem hierover kan praten. Je vader is geen transfoob, hem kun je het toch vertellen?

Je wil je docente ook misschien vertellen van de gender dysphoria. Wat knap! Alleen al die beslissing is erg moedig! Ik hoop dat het je binnenkort gaat lukken 🙂

Gr. Pin
Reputatie 2
Badge +5
hoi

Sorry dat ik hier pas zo laat op terug kom! Ik heb het een beetje druk gehad... Met spijbelen, haha 😉 En nog wat andere dingen, maar goed. Ik reageer nu.

het maajt niets uit dat je laat reageert. spijbelen is ook belangrijk. was dat toevallig voor de klimaat verandering?

Je vriend en docent waren ook blij dat je was gegaan. Ik ook! Ben je zelf niet ergens trots dat je het hebt geprobeerd en dat het ook nog goed ging? Dat je een aantal dingen hebt verteld en dat je het hebt uitgehouden? Ik ben daar namelijk wel trots op 😊

nee ik ben niet echt trots op. maar dat ligt aan mij. ik vind het niet goed van me zelf dat ik hulp vraag. als iemand anders het voor zich zelf zou vragen vind ik het knap. maar bij me zelf vind ik het eerder laf of zo.

Dit is lijkt me inderdaad erg ontmoedigend om nog uit de kast te komen. Ik vind het vervelend dat jij hier mee te maken hebt.

ik zou het op dit moment echt van mijn familie alleen aan papa kunnen vertellen. de rest van mijn familie kraakt het zo af of is er door geloof tegen.

Ik leef namelijk zelf in een accepterende omgeving, waardoor ik uit de kast heb kunnen komen. Ik zou jou dit ook echt gunnen!

ik denk niet dat dat er in zit. als ik ooit iets echt zou willen veranderen. zelfs is het mijn haar dan moet ik waarschijnlijk wachten tot ik 18 ben. had er met dat doneren vertelt aan me moeder. ze zij je wacht maar tot je uit huis bent.

nee mijn vader is er niet tegen hij is tegen alles wat met geloof te maken heeft. en ik weet toevallig dat hij een klant heeft als transgender. dan zou hij die ook niet nemen als hij er tegen was.

ik had woensdag avond snel toen ik naar bed ging had ik een mail gestuurd dat ik wist wat er me dwars zat. maar dat ik zat te twijvelen of ik het wil vertellen. had er als antwoord op gekregen dat het niet hoeft te vertellen als ik het niet wil. en daar had ik op gestuurd dat ik wist dat het niet hoeft. maar dat ik bang ben voor haar reactie. en dat ik het alvast op/in notitie had geschreven. toen stuurde dat ze me graag wouw helpen dat ik niet bang hoeft te zijn voor haar reactie. maar dat ze niet weet hoe. dat is ook best logisch dat ze dat niet weet.

groetjes
bella
Reputatie 2
Badge +5
ik heb een binder besteld! met papa.
hij vroeg of ik een boy wouw zijn. ik zij van dat ik dat nog niet precies wist. hij vroeg of hij zich zorgen moest maken. ik zij en nee.

ik ben wel en niet uit de kast gekomen...
ik heb ff om het hoekje komen kijken πŸ˜‚ en weer terug gegaan

zo ver dit reageerde hij goed. ben ik blij mee. en ik kan als ie binnen is hem dragen. en daar ging het om

groetjes
bella
Reputatie 4
Badge +19
Hoi,

Weer een beetje laat, maar goed.

Bellablue schreef:

was dat toevallig voor de klimaat verandering?

Jazeker! 🙂

Bij jezelf vind je het laf als je om hulp vraagt, maar bij anderen niet. Interessant 🤔 Dat is wel lastig, maar vooral vervelend voor jou!

Goed dat je een mailtje hebt gestuurd en dat je wat in je notities hebt gezet. Bekijk gewoon rustig of je het wel of niet doet 🙂

Nu je 2e bericht:

Wow!! Je hebt een binder besteld en je bent soort van uit de kast! Super knap!! 😊 Ik ben echt trots op je 🙂

De deur staat nu op een kiertje, dat is heel mooi!

En natuurlijk ook fijn dat je straks een binder hebt.

Gr. Pin
Reputatie 2
Badge +5
hoi

mij maakt het echt niks uit als je laat reageerd. ik ben blij dat je reageert.

die notitie heb ik echt al 10x of zo verandert. en ik denk dat ik hem nog een aantal keer ga veranderen.

duurt nog wel ff tot hij binnen is. het duurt 3 tot 4 weken. het zal net zijn dat ie binnen komt bij me vader als ik net bij hem ben geweest dat ik 2 week langer mag wachten.

groetjes
balla
Reputatie 4
Badge +19
Lekker blijven veranderen, totdat het goed voelt. En ook dan lekker blijven veranderen als dat weer goed voelt 🙂 Dat is het mooie aan notities.

Ja, de levering kan inderdaad wel eventjes duren. Bij mij was die echt belachelijk snel en ook nog eens geen douanekosten 🙂 Ik was dus echt een geluksvogel. Ik hoop dat er ook een engeltje op jouw schouder zit en de bestelling extra snel gaat 🙂

Je hebt meestal op woensdag gesprekjes met die docente toch?

Gr. Pin
Reputatie 2
Badge +5
Hoi

Lekker blijven veranderen, totdat het goed voelt. En ook dan lekker blijven veranderen als dat weer goed voelt 🙂 Dat is het mooie aan notities.

Het voelde eerst wel goed maar toen klopte er niet meer iets aan en ik weet nu gwn op dit moment of ik het wel wil dat ze het weet. Als ze het weet woord het zo ingewikkeld...

Ja, de levering kan inderdaad wel eventjes duren. Bij mij was die echt belachelijk snel en ook nog eens geen douanekosten 🙂 Ik was dus echt een geluksvogel. Ik hoop dat er ook een engeltje op jouw schouder zit en de bestelling extra snel gaat :)

Ik denk niet dat dat engeltje voor mij bestaat. In iedergeval bij andere bestelligen komt het meestal een week telaat...

Je hebt meestal op woensdag gesprekjes met die docente toch?

Ja. Ik heb op woensdag een vast moment dat ik met haar praat.

Groetjes
Bella
Reputatie 4
Badge +19
Je hoeft het ook zeker niet te vertellen. En je kan dat ook gewoon lekker uitstellen 🙂

Ik denk dat het engeltje dan gewoon op mijn schouder zat, omdat mijn bestelling dus wel goed ging 🤔 Ik zal 'm naar jou sturen 😉

Ik hoor morgen (of later, nu pressure) wel hoe je gesprekje is gegaan en of je het hebt verteld (als je dat wil).

Gr. Pin
Reputatie 2
Badge +5
hoi

Ik d

ik denk dat ik je engeltje heb ontvangen. ik heb een uur geleden ongeveer een mail gekregen dat hij verstuurt is. en nu nog wachten tot hij komt. en als hij er (ooit) is dan mag ik wel ff een smoes verzinnen wat ik heb besteld. omdat ik zag dat hij op me moeders aderes af geleverd woord...

Ik hoor morgen (of later, nu pressure) wel hoe je gesprekje is gegaan en of je het hebt verteld (als je dat wil).

ik laat het morgen wel weten.

groetjes
bella
Reputatie 2
Badge +5
ik kon gister avond zo als gewoonlijk (voor mij dan) niet slapen. ik ging na denken hoe die docente zou reageren. en toen bedacht ik me in eens een goeie tekst. hier voel ik me fijn bij. het blijft spannend maar nu heb ik teminste een notitie waar ik me goed bij voel.

groetjes
bella
Reputatie 4
Badge +19
Bellablue schreef:

ik denk dat ik je engeltje heb ontvangen.

Joehoe!! 🎉

Kun je het bezorgadres nog wijzigen?

Toch nog een geluk bij een ongeluk dat je wel op een fijne notitie kwam, ondanks dat je niet kon slapen.

Gr. Pin
Reputatie 2
Badge +5
Hoi

Toch nog een geluk bij een ongeluk dat je wel op een fijne notitie kwam, ondanks dat je niet kon slapen.

Het was een geluk dat ik een goede notitie had geschreven. Maar dan moet ik wel een gesprekje hebben πŸ™ˆ
Had vandaag geen gesprekje met haar omdat ik er niet echt een behoefte had. Heb er een klein beetje spijt van. Ben er net achter gekomen dat ik volgende week 2 gesprekken met school en mijn ouders heb. Nu ben ik bang dat ze er iets over gaan zeggen. Misschien heeft ze dinsdag tijd. Aangezien het gesprek met de psycholoog van school niet door gaat. Omdat zij er niet is. Misschien kan ik dan met die docente praten. En ff duidelijk zeggen dat ik echt niet wilt dat ze er over gaan hebben.

Het worden sowieso 2 moeilijke gesprekken. 1tje gaat over wat ik later wil met me leven (weet dat nog niet) en dat ik op me zelf wil gaan (met bergeleiding) wonen. Terwijl me moeder er tegen is en me school en papa zeggen dat ik het beter vandaag dan morgen uit huis kan gaan. Dus dat woord moeilijk.

En de 2de hoe het nu op dit moment op school gaat. Dat is ook lastig. Ook zo fijn geregeld. Achter elkaar. Zonder dat er iemand bij is waar ik me vertrouwd bij voel.

Toen ik vanmiddag naar huis ging zij ze:
...... bella.
Nou ik schrok me rot omdat ik in het echt geen bella heet. Dus ik schrok dat ze bella zij in de plaats van mijn naam. Maar er zou wel een andere reden zijn. Ze zou toch niet kunnen weten (denk ik) dat ik hier op zit en zo heet. Of mijn beste vriend heeft het vertelt πŸ€” kan ik me niet voorstellen. Zij kunnen niet met elkaar communiceren

Groetjes
Bella
Reputatie 4
Badge +19
Hoi,

Je had vandaag geen gesprekje, maar achteraf heb je daar wel spijt van. Je hebt namelijk binnenkort 2 gesprekken. Wou je die met haar doorspreken?

Wel stom dat je er dan 2 kort op elkaar hebt. En dan ook nog met docenten / schoolmensen die je niet fijn vindt. Lekker dan. Gelukkig is je vader er wel bij. Vind je dat prettig?

Toen noemde die docent je opeens Bella. In welke context? Heet er niet iemand in je klas Bella? Het lijkt me een beetje raar om je out of nowhere Bella te gaan noemen. Zou ze je niet gewoon direct confronteren als ze het zou weten?

Ik zou proberen er niet te veel achter te zoeken. Zoals je het zei: hoe zou ze het moeten weten? Alleen je vriend weet het en hem vertrouw je.

Je kan het nog eens vragen, maar daarmee maak je het wel een "ding", terwijl ze zich ook simpelweg versproken kan hebben.

Succes nog verder deze week! 🙂
Gr. Pin
Reputatie 2
Badge +5
hoi

Je had vandaag geen gesprekje, maar achteraf heb je daar wel spijt van. Je hebt namelijk binnenkort 2 gesprekken. Wou je die met haar doorspreken?

ja en ik wouw vragen of ze in iedergeval de helft er bij kon zijn. omdat de 2de helft buiten schooltijd is.

Wel stom dat je er dan 2 kort op elkaar hebt. En dan ook nog met docenten / schoolmensen die je niet fijn vindt. Lekker dan. Gelukkig is je vader er wel bij. Vind je dat prettig?

ik vind het wel prettig. maar als me moeder er bij is vind ik het alleen maar lastig. omdat ze dan ruzie krijgen

Toen noemde die docent je opeens Bella. In welke context?

ik moet altijd als ik naar huis ga haar een had geven. meestal zegt ze doe rustig aan en dan mijn naam.
en vandaag zij ze iets half onverstaanbaars met bella er achter aan.

Heet er niet iemand in je klas Bella?

nee niet in mijn klas. volgens mij niet eens op school.

Het lijkt me een beetje raar om je out of nowhere Bella te gaan noemen. Zou ze je niet gewoon direct confronteren als ze het zou weten?

ik zou het eerlijk gezegd niet weten. als ze het vaker gaat zeggen ga ik het wel vragen

Succes nog verder deze week! :)

jeeh schiet me in eens te binnen. ik heb vrijdag een gesprek hoe het op stage gaat. en kreeg zo straks een appje van me stage bergeleider. dat ik ook nog ergens anders dinsdag een gesprek heb. 3 gesprekken op 1 dag πŸ€” 1 is al lastig genoeg 7 gesprekken in 6 dagen. woensdag ook nog 2. ik mag wel rustig aan gaan doen πŸ˜…

groetjes
bella
Reputatie 4
Badge +19
Hopelijk kan die docent er nog wel een stukje bij zijn.

Vervelend dat je ouders zo snel ruzie maken. Mijn ouders vinden elkaar nu ook niet bepaald aardig, maar er is wel een trigger nodig voordat ze elkaar uit beginnen te schelden.

Ze zei dus bij het handjesgeven Bella in plaats van jouw echte naam. Raar. Ik zou inderdaad pas iets zeggen als ze het vaker blijft zeggen.

Oh wauw, nog een gesprek! Ah joh, die kan er dan ook wel weer bij, toch? 😉

Gr. Pin

Reageer

Cookiestatement

We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.

Akkoord Cookie instellingen