Ik zit in een dilemma

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten

1289 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Oh, dat is echt vet gemeen. Is dat boksen al gestart? Dan kun je lekker die frustraties weg meppen.
Reputatie 7
nee dat boxen gaat niet door...
dat was bij me moeder in de buurt. dus dan liever niet want mijn stief vader sport daar ook... dus ik ga een box locatie zoeken als ik ergens woon dan weet ik te minste waar ik moet zoeken.

zou het er graag uit willen meppen 😂
dus dan maar me beste vriend extra slaan 😜
Ik hoop dat je vroeg of laat een plek om te sporten vindt. Zou je 's middags op school kunnen sporten? Wie weet heeft je gymleraar geheime bokstalenten.

'dus dan maar me beste vriend extra slaan'
Da's ook een oplossing. 't Is daarvoor dat we vrienden hebben 😉

Gr. Kenshin
Reputatie 7
hey

nee mijn gym docenten hebben geen geheime box talenten. eens in het jaar laten ze een soort prof komen. en vorig jaar was het boxe en ik kon het harst en op de beste manier slaan haha. en de gym docenten deden mee 😂

en we mogen na school niet op school blijven rond hangen...

mijn beste vriend en ik slaan elkaar en schoppen elkaar nogal vaak vriendschappelijk. maar nog steeds niks zorgwekkends aan 🤔

ff leuk nieuws
ik ga volgende week vrijdag met me beste vriendin afspreken. (we zien elkaar heel weinig)

en ik heb een vrij rijzen abbo gekregen van me vader dus misschien kan ik vaker langs haar

groetjes
blue
Volgende week met je beste vriendin afspreken, fijn. Is deze vriendin Eva, of is dit nog een ander persoon?

Hopelijk krijg je in de toekomst een kans om je boxtalenten te ontwikkelen 🙂

'mijn beste vriend en ik slaan elkaar en schoppen elkaar nogal vaak vriendschappelijk. maar nog steeds niks zorgwekkends aan'
Ik ben persoonlijk eerder een kussengevechtpersoon, maar een speelgevechtje kan geen kwaad.

Gr. Kenshin
Reputatie 7
nee het is een heel ander persoon. met een totaal andere persoonlijk heid. ik zou niet weten. ken je dat dat je iemand aan kijkt en zij gewoon de worden uit je mond haalt en gewoon precies weet wat je wilt en wat je voelt. nou dat hebben zij en ik...

ze is in de 3de is ze gaan verhuizen. nu woond ze van af me moeder een anderhalf uur en van af me vader 3 uur maar van af me stage maar 50 minuten dus ga ik via stage langs haar.

en dan gaat me vader me daarna daar op pikken.

Ik ben persoonlijk eerder een kussengevechtpersoon, maar een speelgevechtje kan geen kwaad.

ieder zijn ding 😂

groetjes blue
Veel plezier, jullie twee 🙂

Gr. Kenshin
Reputatie 7
Badge +19
Hey,

Het boksen gaat niet door. Helaas. Misschien kun je ergens op Marktplaats een boksbal vinden of bokshandschoenen. Dat kun je na school misschien met je vriend vriendschappelijk boksen. Nu mèt bescherming 🙂 😉

Leuk dat je je beste vriendin weer gaat zien! Hoe ver woont zij van de woongroep af?
Veel plezier alvast!

Gr. Pin
Reputatie 7
hai

het klinkt wel als een leuk idee... maar ik ga op een bepaalde soort boxen dat je niemand hoeft te meppen... want dat vind ik niet bepaald fijn als iemand mij aan raakt. en woord er ook niet gekeken of je een jongen of een meid bent. als dat wel zo zou zijn trek ik het niet en zou ik meteen stoppen. het is beter voor me dysporia zulke dingen te vermijden.

ze woont ook ongeveer anderhalf uur of zo van die groep waar ik wil gaan wonen. zij woont ook op een groep. in dat ene dorpje waar ze me willen plaatsen. dat zou het enigste voordeel zijn om daar te gaan wonen. maar ja je kan niet 4 jaar lang elke dag 3 uur of langer rijzen dat hou je niet vol en zeker niet met al die prikkels en starende mensen wat je nou bent.

Veel plezier alvast!

dankje!!!

groetjes
blue
Reputatie 7
Badge +19
Je zou ook kunnen kijken naar een boksbal en zelf aan de slag gaan. Dat heeft mij vroeger wel geholpen.

Je vriendin woont in dat dorp. Dat zou dan idd het enige voordeel zijn. Hopelijk kun je gewoon naar de groep waar je wil wonen.
Reputatie 7
hey

ik heb een probleempje.
ik moet voor dinsdag de opname van het gesprek van woensdag terug luisteren. maar elke keer als ik de stem van me stief vader hoor ga ik me zo kloten voelen. dan luister ik 1 minuut en dan voel ik me zo slecht dat ik moet stoppen. maar hoe luster je het zonder je je slecht te gaan voelen?

want ik heb alleen morgen nog...

groetjes
blue
Er wordt van je verwacht dat je naar de opname luistert, terwijl de stem van je stiefvader je diep ontmoedigt. Zou het helpen om de opname samen met iemand te beluisteren? Je zou er je beste vriend bij kunnen halen, of je vader?

Gr. Kenshin
Reputatie 7
hey

mijn vader woord er zelf ook heel boos van en mijn beste vriend ook omdat ze de hele tijd slecht over mijn beste vriend en zijn vader praten.
dus ik zou het alleen moeten doen.

ik heb gister een half uur geluisterd. met om de 2 minuten ff een pauze om een appje te sturen naar me beste vriend. nu moet ik nog 50 minuten.

groetjes
blue
Reputatie 7
Badge +19
Hey,

Misschien kun je het op school met de lieve psycholoog luisteren? Anders misschien met Eva?

Doe rustig aan. Wat niet lukt, lukt niet.
Reputatie 7
hey

ik heb in de trein geprobeerd te luisteren.
ik hoorde 1 zin en toen moest ik huilen. ik heb de hele weg gehuild. heel klote natuurlijk. in het openbaar huilen.
toen ik uit stapte kwan ik Aurora tegen.
ze kwam uit de zelfde trein.
ik ben blij dat ze me in de trein niet gezien heeft.

groetjes
blue
Reputatie 7
Badge +19
Hey,

Huilen is niks om je voor te schamen. Als Aurora je had gezien, had ze je wel kunnen helpen.

Wat ben je nu van plan met de opname te doen?

Veel succes op school vandaag! Ik hoop dat je vrienden je wat op kunnen vrolijken :)

Gr. Pin
Reputatie 7
hey

het is op zich niet erg dat iemand moet huilen maar vind het van me zelf laf. dat betekend voor mij dat ik te zwak ben om het in te houden.

ik heb zo net met de lieve psycholoog gepraat. en zij vind dat als ik het niet trek dat ik het niet moet luisteren. ik ga het blijven proberen. dan ben ik maar een huilebalk.

ik denk dat Aurora me niet had geholpen omdat het op station was waar 200 andere mensen zijn.

mijn vrienden hadden allebei vertraging dus waren ze pas om 9 uur er dan heb ik les. en zij hebben buiten het gebouw les dus zie ik ze pas als ik naar huis ga. maar dat gaat niet door moet eerder weg. dus zie ik ze morgen.

groetjes
blue
Het is heel normaal om bij momenten te huilen, zeker nadat je voor een tijd sterk bent geweest. Goed dat je dit met de lieve psycholoog hebt besproken.

Gr. Kenshin
Reputatie 7
Badge +19
Juist als het voor jou zo moeilijk is om te huilen, is het toch eigenlijk heel sterk om dan je gevoel toe te laten?

De lieve psycholoog zei ook om het niet te luisteren als het niet lukt. Je wou het toch proberen. Hoe is het gegaan? Ben je nog wat to rust gekomen (dus heb je nog een beetje kunnen ontspannen vandaag)?
Reputatie 7
hey

nou dat gevoel toe laten is al een tijd maar het uiten is en groot ding.
ik ben op gegroeid van nooit je gevoelens uiten. als je dat doet woord het tegen je gebruikt. waardoor huilen "slecht" is.

nou ik heb 1 seconde geluistert toen dacht ik meteen van ja laat maar. als ik nog wil dat ik morgen vrijwillig uit me bed kom dan moet ik het niet gaan luistern. dus heb ik het uit gezet en luister nu al een half uur naar muziek.

ik heb net echt tijd gehad om te kunnen ontspannen.

ik moest een half uur eerder weg. want die huisarts wouw me spreken. maar ze zag alleen een transgender die autistisch is. nou daar woord je ook vrolijk van zeg. ze ging alleen maar vragen stellen over de gesprekken met Aurora. waarbei ik denk van hou toch op.

daarna moest ik de bus pakken maar station. je raat het nooit he. ik heb me stief vader zien lopen. maar was 3 paronnen veder op. het moment dat hij zich omdraaide maar mij mocht ik de trein in.

en toen ik thuis was moest ik eten. en toen ben ik tot half 9 in dat huis gebleven en ook kwart voor 9 was ik thuis. ff toetje gegeten en toen geprobeerd te luistern en toen zat ik hier...

dat was mijn middag........

groetjes
blue
Nu zeg, wat ben jij een doorzetter. Ik ben blij dat je jezelf uiteindelijk rust gegund hebt door naar muziek te luisteren.

De huisarts zag alleen een autistische transgender. Hm, jammer. Is er want uit dat gesprek gekomen? Iets van een volgende stap bijvoorbeeld?

Laat het idee van ‘gevoelens uiten is slecht’ gerust achter je. Het kan even duren voordat je dat lukt, en eventueel is het nuttig om Aurora daarbij te betrekken. Uiteraard is het alvast heel positief dat je dit alles hier verteld hebt.

Gr. Kenshin
Reputatie 7
hey

nee er is helemaal niks uit het gesprek gekomen.
alleen dat ze niks voor mij kan betekennen. en dat ze het aan mijn eigen huisarts gaat door lullen die zich niet aan zijn zweigplicht houd.

ik probeer het ook achter me te laten maar dat is lastiger dan je zou denken.
Aurora en ik zijn er voor haar vakantie al mee bezig geweest.

ik denk dat het ook gedeeltelijk komt van de "therapie" die ik vroeger gehad heb. dat was om beter met je autisme om te gaan en daar werd de hele tijd gezegd je mag je gevoelens niet uiten... ik denk dat dat ook mee speelt.

groetjes
blue
Pff, wat stom dat de praatgrage huisarts nu ook wordt ingelicht. Aan wie zou de huisarts dingen vertellen, denk je? Zou hij naar je stiefvader toegaan?

Wat een eigenaardige therapie. Tuurlijk mag je je gevoelens uiten.

Gr. Kenshin
Reputatie 7
ja de huis arts gaat het idd aan me moeder door lullen. zij hebben jammer genoeg een afspraak gemaakt met hem dat hij alles door lult. want ik had (heb?) een ontwikkelings achterstand. en toen vonden zij het verstandig toen ik nog jonger was. en die afspraak geld tot me 18de.

mijn moeder komt maandelijks langs bij de huisarts dus het zal wel binnenkort door gelult zijn.

groetjes
blue
Da's vervelend. Ik hoop dat die maatregel vroeg of laat vervalt, zodat jij in alle vertrouwen naar de huisarts kan.

Gr. Kenshin