Meer hulp Meldknop.nl Bel gratis en anoniem 0800 - 0432 of chat
13-18

Ik zit in een dilemma

• 29 augustus 2018
  • 835 reacties
  • 10498 Bekeken

Toon eerste bericht

835 reacties

Reputatie 5
Ik vond Stranger Things niet echt horror 🤔 Maar wel erg leuk idd :)

Ik heb geen gym, dus dat scheelt gelukkig. Hopelijk kun je je dan volgend jaar relaxter omkleden.

Ik heb idd ook gwn nog vrouwenkleding en dat boeit ook niet. Je moet gewoon dragen wat je leuk vindt en als dat bij de vrouwenafdeling vandaan komt, dan komt het daar vandaan. Geeft niks.

Wel grappig dat je echt zo moet wennen aan je packer. Heb je de xl besteld ofzo 👀 🙈

Veel plezier nog met je extra weekend. Ik ga maar weer eens leren voor toetsweek zo... 😞
Bij het omkleden wat privacy opzoeken lijkt me inderdaad fijner dan gehaast gefriemel met je kleding. Hopelijk kan je komend jaar gebruik maken van zo'n privékleedkamer. Moesten jullie toch dezelfde kleedkamer behouden, zou je de gymleraar kunnen vragen of er een kleedhokje of ruimte vrij is waar je je mag omkleden.

Ooh, Stranger Things, inderdaad geweldig. Bingewatch gerust verder, want op 4 juli komt het derde seizoen uit 😊 *Kenshin doet een vreugdedansje*

Yes, lange weekenden zijn geweldig. Hobbel tussen het bingewatchen door de trap maar eens op en af om aan de packer te wennen, maar geniet vooral van de rust.

Shoutout naar de studerende strijders in deze hittegolf ✊ Je kan het, Pin

Gr. Kenshin
Reputatie 4
Badge +7
mijn broer zij dat ik het onder horror moest zetten haha.

Wel grappig dat je echt zo moet wennen aan je packer. Heb je de xl besteld ofzo 👀 🙈
ik kan niet zo goed tegen verandsringen aan me zelf haha. waardoor ik er enorm aan moet wennen.

succes met leren pin!

*Kenshin doet een vreugdedansje*
haha doe wel rustig aan met het dansje in die warmte is het niet leuk 😂

groetjes
bella
Reputatie 5
Het maakt ook niet uit welk genre het is. Het is gewoon een hele goede serie :)

Het is ook wennen, opeens een penis... Weet je broer het eigenlijk?

succes met leren pin!Dank u. Heb nu even pauze 😊

haha doe wel rustig aan met het dansje in die warmte is het niet leuk 😂Wahaha 😂
Reputatie 4
Badge +7
hey

het is zeker een goeie serie ben net aan zeisoen 2 begonnen. echt 2 minuten geleden of zo 😂

nee mijn broer weet het nog niet. alle bei me broers en me zus weten het allemaal niet. het is zo eng om het te zeggen. bij mijn oudste broer en me zus heb ik een plannetje. en bij me vervelende broer komt het wel een keer terwijl ik met hem ruzie heb of zo. gebeurd vaker haha.

groetjes
bella
Reputatie 4
Badge +7
hey

ff een updateje over alle gesprekken die gaande zijn....

met de schoolpsycholoog (vervelende) ik heb gister (maandag) het laatste gesprek gehad. zij vind dat het veel beter met mij gaat dat ik de gesprekken niet meer nodig heb. Maar als een docent van school of ik denk dat het handig is om weer te beginnen volgend jaar dan gaan we dat ook meteen doen.

en de gesprekjes met me docente mag ik gelukkig blijven houden terwijl ik bij die psycholoog ga stoppen. maar ik moet duidelijke afspraken maken met haar. zo dat de gesprekjes voor haar ook goed blijven. de afspraken zijn gemaakt maar ik weet niet meer wat de afspraken zijn 🤔 dus ik ga het ff na vragen en ff vragen of we het op papier kunnen zetten zodat ik ze niet weer vergeet.

en de gesprekjes met Aurora... we hebben het vandaag gehad over mijn boosheid op de wereld 😂 wat ik niet uit. zij wilt gaan helpen omdat ik al paar jaar geen emotie kan uiten maar wel heel veel voel. wilt zij mij gaan helpen zo dat ik het wel kan uiten als het nodig is.... en ze wilt gaan kijken hoe ik met me ouders beter in gesprek kan gaan.

kenshin zitten je examens er al bijna er op? (ik zag het net voorbij komen toen ik naar de naam Aurora zocht. maar kan het niet meer vinden 🤔)

pin lukt de toets week een beetje met die stomme hitte?
ik hoop dat het te doen is in jou school.
mijn school stort bijna in omdat dat gebouw te oud is. bijna me hele klas heeft zich ziek gemeld 😂. maar ik en 1 klas genootje niet... dus wij hebben in de klas de heledag genetflixt.

oohja heb gister het resultaat van mijn rekenwiskunde examen binnen. ik heb hem gehaald met een 8 🎉🎊🎉

groetjes
bella
De gesprekjes met de schoolpsycholoog worden stopgezet, maar de gesprekjes met de docente gaan door. Dat lijkt me een fijn besluit 🙂 De afspraken rond de gesprekjes op papier zetten lijkt me inderdaad nuttig. Moest het nodig zijn, kan je op dat papiertje terugblikken.

Fijn dat je samen met Aurora aan het uiten van je gevoelens werkt. Alle emotie opkroppen kan inderdaad erg vermoeiend zijn, en beter leren communiceren met je ouders, is altijd meegenomen.

Mijn examens zitten erop 🙂 Lief dat je ernaar vraagt.

Een klasgenootje en jij zijn, ondanks de hitte in het oude schoolgebouw, naar school gekomen. Wel, da's moedig. Moet grappig zijn, zo'n dag Netflix op school.

Whoohooh, een 8 op rekenwiskunde, gefeliciteerd 😊 Fijn dat je beloond wordt voor je harde werk.

Gr. Kenshin
Reputatie 5
Hey,

Nou dat is een mooie deal. Geen gesprekjes meer met de vervelende schoolpsycholoog, maar wel met de docent :)

Goed dat je gaat vragen of jullie de afspraken op papier kunnen zetten. Dat is slim!

Hopelijk gaan de gesprekjes met Aurora je helpen om straks beter je emoties te kunnen uiten!

Vandaag is het gelukkig niet zo heet, maar gisteren was echt niet te doen 😅

Wauw, geslaagd met een 8! Super goed man!

Gr. Pin
Reputatie 4
Badge +7
hey

kenshin fijn dat je examens voor bij zijn... heb je er een goed gevoel over? of weet je al dat je geslaagd bent? weet je al wat je gaat doen als je geslaagd bent? (je hoeft er alleen andwoord op te geven als je dat wil)

die dag op school Netflixen is naar andere halve dag en de andere gedeelte van de dag hebben we met zijn 3en de school verziert voor de certificaten avond van morgen 😒. het versieren was wel leuk maar maar ik heb geen zin in morgen avond. ik moet morgen dan als ik mijn certificaat wil op halen op een podium gaan staan voor meer dan 100 man 🙈. echt niet mijn ding.

Hopelijk gaan de gesprekjes met Aurora je helpen om straks beter je emoties te kunnen uiten!
ik hoop het ook. het is zo lastig om het wel te willen uiten maar dat dat gewoon niet lukt hie graag ik het ook kwijt wil... dus hopen dat ik over een tijdje minder robot achtig ben 🤔

groetjes
bella
Jullie hebben met z'n drieën de school versierd voor de certificatenuitreiking, maar tegen deze uitreiking kijk je op. Dat kan ik me voorstellen. 't Is iets waar je door moet. Wie weet is het hele gedoe zo voorbij.

Hopelijk weet Aurora je op een comfortabele manier aan te leren hoe je je gevoelens kan uiten. Wanneer is jullie volgende gesprekje? Hebben jullie ook gesprekjes gepland in de vakantie?

Ik ben geslaagd, maar moet ook naar zo'n uitreiking. *zucht* Het certificaat per mail sturen kon niet? Ook niet via een postduif? Hm, jammer.

Gr. Kenshin
Reputatie 4
Badge +7
dat hele gedoe duurt 2 uur... en dan mag ik daarvoor naar een gesprek met me mentor en me docente en me stief vader en moeder. ooh heel veel zin in... en het allerleukste is dat de docent waar bij ik het heb gehaald iets over mij tegen de hele zaal moet zeggen jeeh 😔 en heb maandag voor me andere 2 certificaten een uit rijking dus ik heb 2 stress avonden 👍

en nee ik mag ze niet per mail krijgen of via de post duif. 1tje heb ik er zelfs in me hand gehad en daarna moest ik hem inleveren 😥. anders had ik morgen niet gehoeven.

mijn eerst volgende is dinsdag weer. en we maken per keer een nieuwe afspraak. dus ik weet niet of er een gesprek komt in de vakantie. dat merk ik volgende week tijdens dat gesprek haha want dat is me laatst week.

jeeh je bent geslaagd

groetjes
bella
Reputatie 5
Nou volgens mij is zo'n uitreiking echt niet verplicht. Als je ziek bent, ben je niet minder geslaagd hoor! Dat certificaat is sowieso van jou! Onthoud dat maar als de spanning te hoog wordt. Ze kunnen 'm niet van je afnemen.

Ze doen wss zo'n avond om het te vieren en omdst heel veel leerlingen dat wel leuk vinden. Een soort afsluiting.

Gefeliciteerd met je slagen Kenshin!
Bij zo'n uitreiking heb je vaak een officieel gedeelte, gevolgd door een receptie. Mijn tactiek bestaat erin om na het officiële gedeelte subtiel weg te sluipen. Eventueel smokkel je nog wat chips en een drankje mee, dat je buiten in alle rust naar binnen kan werken.

Zoals Pin zei, is er vast een regeling mogelijk waarbij je je certificaat ontvangt zonder het ceremoniële bij te wonen. Daar zou je je vrijblijvend over kunnen informeren.

Bedankt voor de felicitaties 🙂

Gr. Kenshin
Reputatie 4
Badge +7
het is voor ons wel verplicht want zij doen in het jaar 2 avonden aanwezig zijn op school. zo dat we de laatste vrijdag voor de vakantie geen leerplicht hebben. en voor de laatste jaars betekend het dat daarna niet meer naar school hoeven.

maar als het niet verplicht was had het nog steeds gemoeten want me ouders dwingen me ook nog.

haha slim plan van de snacks over slaan maar dat is ook zo wat als ik gister alles heb gedaan om dan zelf te zeggen ik kom niet 🤔 maar kan wel er onder uit komen als ik zeg ik moet zo echt naar huis moet morgen om 7 de deur weer uit...

het fijnste is. mijn beste vriend is er ook! hij vind het ook niet leuk haha.
de schijnwerpers zijn niks voor ons... hij houd van niet verplichte aandacht. en ik zwz niet van aandacht en dan gaat en docent die mij al 5 jaar door en door kent iets over mij vertellen en ik mocht nog niet weten wat het is terwijl de rest het wel mocht weten 😥. omdat het hun niks interesseert en we krijgen van hem allemaal een cadeau wat bij onze hobbys past 🤔 iets van Pokémon denk ik 🤔

wouw vanochtend al reageren maar ik kon het niet doen want er was een vriendin(?) aan het mee draaien op stage. wat best vermoeiend was. ik heb echt op een stage dag nog nooit zo veel gepraat.

Bedankt voor de felicitaties 🙂
dat heb je ook wel bedient je hebt er hard voor gewerkt en gaan ook nog eens heel veel mensen helpen op het forum. dat is en 👏👏👏 applausje 👏👏👏 waard

groetjes
bella
Dat je alles klaar had gezet voor de uitreiking, geeft in m'n ogen aan dat je geeft om de sfeer voor anderen. Dat hoeft niet per se te betekenen dat jij graag aanwezig bent bij drukke evenementen waarbij je op een podium moet.

Je beste vriend is 'partner in crime' in het niet-leuk vinden van uitreikingen. Samen rondhangen op de uitreiking lijkt me minder vervelend dan alleen 🙂

Een docent gaat een woordje over je doen. Wel, ik ben even benieuwd als jij.

Bedankt voor het applausje 😊 Meteen geef ik jullie een applausje terug voor de lieve en behulpzame reacties die jullie achterlaten, en natuurlijk voor de mooie resultaten die je behaald hebt.

Gr. Kenshin
Reputatie 4
Badge +7
hey

ik ben blij dat deze voorbij is maar ik ben nog niet klaar heb er maandag nog 1.

maar ik had de spullen klaar gezet voor na de uitreiking dus voor de borrel. ze hadden iets leuks gedaan voor mij en me beste vriend. ze hadden in de binnentuin van mijn school en relax plekje gemaakt voor de leerlingen die geen last wouden hebben van volwassenen. dus daar hebben we een uur gezeten. en heb voor het eerst ooit met me beste vriend bij hem thuis kunnen af spreken. nou ja ik moet nog gaan maar we hebben het gepland toen ik zijn vader zag vroeg ik het meteen of het een keer zou kunnen. en ja hoor heb zijn vaders nummer en moet naar hem een appje sturen of het uit komt. alleen het probleem is mijn beste vriend werkt zaterdag zondag en ik maandag tot en met vrijdag in de vakantie. dus dat woord nog ingewikkeld 😂

we moesten een uur 2 uur lang op het podium zitten. en ik zat precies recht in het camera beeld 😒

Een docent gaat een woordje over je doen. Wel, ik ben even benieuwd als jij.
haha. hij heeft het alleen bij mij kort gehouden. hij had alleen gezegt dat ik en stille kracht was die het hardst heeft gewerkt en het meest z'n best had gedaan om te oefenen met de punten. en dat ie trots was op dat ik er toch was terwijl ik het verschrikkelijk vind.

ik zie nu dat mijn applausje een beetje overdreven en sarcastisch lijkt 🤔 was in iedergeval niet zo bedoeld... ik dat denk ik in een goeie bui door dat me ouders toen nog weg waren.

groetjes
bella
Fijn dat er een relaxplekje werd ingericht. En leuk, je werd uitgenodigd bij je beste vriend thuis. Eventueel kunnen jullie vrijdagavond afspreken. Jij kan bij hem uitrusten van je werkweek, en hij kan zich voorbereiden op zijn werkweekend.

Ooh, de camera gericht op jou. Daar zou ik ook nerveus van geworden zijn. En haha, de woorden van die docent lijken me vrij terecht. Je hebt inderdaad mooie resultaten behaald, ondanks je irritaties aan school 😊

Je applausje kwam niet sarcastisch over 🙂 Ik vond 'm lief. Zijn je ouders inmiddels weer thuis?

Gr. Kenshin
Reputatie 4
Badge +7
vrijdags moet ik ook werken... en altijd tot half 5 dus niet echt handig maar we verzinnen er wel iets op denk ik...

de grap is ze maken het om het op de site van school te zetten maar ze mogen mij niet zo maar op internet zonder mijn toestemming dus als ze het doen ga ik het meteen regelen dat het weg gehaald woord. ik wil echt niet als iemand met half lang haar op internet komen...
Je applausje kwam niet sarcastisch over 🙂 Ik vond 'm lief.
ooh gelukkig maar... ik vind altijd wat ik in een goeie bui schrijf altijd zo nep als ik me weer iets minder voel. en als ik me goed voel en lees dan terug van wat ik op een slecht moment heb geschreven dat het heel deprie heb op geschreven... als of ik 2 hele verschillende kanten heb?

Zijn je ouders inmiddels weer thuis?
ja ze zijn gister om half 8 in de ochtend terug gekomen en de avond duurde tot 11 op mijn school. dus zij waren echt kapot.

groetjes
bella
Je beste vriend en jij zouden 's avonds wat kunnen gaan eten, en dan naar een parkje bij valavond. Lijkt me best gezellig 🙂

Toon gerust aan dat je een regeling hebt dat je niet op het internet mag komen te staan. Ik vermoed dat ze sowieso met zo'n regeling rekening zullen moeten houden.

'ik vind altijd wat ik in een goeie bui schrijf altijd zo nep als ik me weer iets minder voel. en als ik me goed voel en lees dan terug van wat ik op een slecht moment heb geschreven dat het heel deprie heb op geschreven'
Dat herken ik. Twee (of meerdere) kanten hebben, die elkaar weleens kort opeen afwisselen. Gelukkig kan ik het goed vinden met alle kanten van Bellablue 😉

Vermoeide ouders, oeps. Hopelijk weten die hun slaap in te halen.

Gr. Kenshin
Reputatie 5
Hey,

Goed dat je de avond hebt overleefd. Fijn dat er een relax plekje was voor jou en je vriend!

Haha, dachten ze een mooi shot van jou te maken voor de schoolsite, maar dat gaat mooi niet door. Goed dat je voor jezelf opkomt als dat gebeurt!

Leuk dat jij en je vriend gaan afspreken! Misschien kun je wel een keertje een dagje vrij vragen? Het lijkt me meer dan normaal dat je niet áltijd kan werken.

Gr. Pin
Reputatie 4
Badge +7
hey

Je beste vriend en jij zouden 's avonds wat kunnen gaan eten, en dan naar een parkje bij valavond. Lijkt me best gezellig 🙂
het lijkt met wel eens leuk om bij hem thuis te komen... hij woont op een boederij 🐖🐄

ik hou nu de heletijd de site zo goed mogelijk in de gaten of het er op gaat. het is namelijk al met de nieuws brief er over geschreven en met zijn alle die er waren... en ik zat toevallig achter de directrise haha.

Dat herken ik. Twee (of meerdere) kanten hebben, die elkaar weleens kort opeen afwisselen. Gelukkig kan ik het goed vinden met alle kanten van Bellablue 😉
dat is fijn 😊
ik niet en mijn omgeving ook niet.
mijn omgeving vind het gedrag van de slecht voelende bellablue fijn en vinden de vrolijke drukke met een grote mond bellablue alleen maar vervelend... zelf voor eventjes zegt altijd iedereen dat ik me anders moet gaan gedragen. en mijn beste vriend kan het vooral met de vrolijke bellablue vinden...

ik was maandag nogal de drukke bellablue... en de docent vond mij echt heel vervelend... ik was in eens niet meer die rustige brave leerling. nee ik had over al comentaar op en zij hoe het er op stond... toen hij er wat van zij dat ie me zo wel heel anders vind. zij ik letterlijk ja nou wil je deze bellablue hebben of wil je liever die neppe versie van mij?
toen gaf hij me een knuffel 🤔 en zij hij geef maar voortaan die grote mond tegen mij zo ben je ook gezellig hoor en kan ik om je lachen...

vond het een rare situatie haha. en nu als ik er over na denk snap ik het nog steeds niet helemaal...

Vermoeide ouders, oeps. Hopelijk weten die hun slaap in te halen.
oeps ik las vermoeiende ouders haha.
ze waren inderdaad vermoeid en nu vermoeiend en mijn broer ook. heb nu al in die 36 uur dat ze in nl zijn al 4x ruzie gehad 👍

ik zou een dagje vrij kunnen vragen. maar dat moet 2 weken van te voren en dat is nu te laat... hij is namelijk week 3 en 4 op vakantie en ik week 5 en 6.

oohja nog iets heel leuks vergeet het al sinds woensdag te vertellen. ik heb woensdag met me docente de eerste stap gezet naar uit huis gaan. ik heb contact op gezocht met iemand die me er mee wilt helpen om een goeie plek te vinden om bergeleid te gaan wonen.
van binnen een vreugde dansje!

groetjes
bella
Breng je beste vriend gerust een bezoekje op de boerderij. Wordt vast gezellig, met al die diertjes.

Je omgeving lijkt de droevige, stille Bellablue te verkiezen, terwijl je beste vriend de vrolijke, opgewekte Bellablue het leukst vindt. Je docent ergerde zich even aan de drukke Bellablue, maar je hebt hem mooi op z'n plaats gezet.

Zou je kunnen verwoorden wat je raar vond aan de situatie?

Oof, al vier keer ruzie gehad. Hopelijk weten je huisgenoten zich vroeg of laat met wat nuttigers bezig te houden.

Eerste stappen naar een nieuwe thuis gezet, yess. Hopelijk verloopt de procedure vlot, en kan je binnenkort naar een gezellige plek 🙂

Gr. Kenshin
Reputatie 5
Hoi,

Ah, de hele tijd de site in de gaten houden. Vermoeiend. Bij ons op school moesten we ooit een formulier invullen waarin je toestemming voor bepaalde zaken etc. moest geven. Nu hebben ze als het goed is een lijst van alle leerlingen waar ze wel en niet foto's mogen gebruiken.

Ik denk dat die docent die je knuffelde bedoelde dat hij liever wil dat je gewoon jezelf bent en niet een neppe versie van jezelf. Dat hij het goed vond dat je jezelf was op dat moment. Dat denk ik.

Je hebt nu alweer ruzie gehad met je ouders. Leuk... De eerste stappen om uit huis te gaan zijn gelukkig gezet! Hopelijk verloopt dat redelijk snel, zodat je niet lang meer met hen onder één dak hoeft te (over)leven :)

Gr. Pin
Reputatie 4
Badge +7
Zou je kunnen verwoorden wat je raar vond aan de situatie?
ik denk dat ik het raar vond dat hij me in eens een knuffel gaf en toen helemaal om sloeg naar dat hij de drukke bella leuker vind. dat hij de echte bellablue toch in eens veel leuke vind. en dat ik maar voortaan tegen hem zo moet doen. hij heeft moeite dat zijn eniste rustige leerling dat ook druk woord. want hij heeft adhd en is altijd druk en vind het fijn dat ik niet op gestoken woord door zijn drukte haha.

Oof, al vier keer ruzie gehad. Hopelijk weten je huisgenoten zich vroeg of laat met wat nuttigers bezig te houden.
nee ze hebben niks nuttigs in hun leven te doen. het is ook wel de grootste reden dat ik uit huis wil omdat ze de echte bella niet mogen. zij creeren de rustig down bella. omdat ik me van hun zo moet gedragen.

Eerste stappen naar een nieuwe thuis gezet, yess. Hopelijk verloopt de procedure vlot, en kan je binnenkort naar een gezellige plek 🙂
ik hoop het ook echt. vrijdag (eerste vakantie dag) heb ik een gesprek met de gemeente over uit huis gaan en dat soort shit...

bij mij moet je ook dat formulier in vullen en er staat in overleg met bellablue. maar dat betekend dat het mag dus dan doen ze het gewoon. dus dan mag ik de site in de gaten houden. dus ik loop maandag ff naar de gene die het gefilmd heeft wat ie er mee gaat doen. teslote ben ik zijn lievelings leerling haha. idk why. ik denk omdat ik als enigste van de hele school zijn vak leuk vind en goed in ben.

Pin schreef:Je hebt nu alweer ruzie gehad met je ouders. Leuk...
zeker leuk. ze vinden dat ik me anders gedraag sinds dat ze terug zijn. voor mij gevoel klopt dat wel. het lijkt net dat ik steviger in me schoenen sta door de packer 🤔. ben er nu helemaal aan gewent en wil nu ook echt niet meer zonder.

groetjes
bella
Wie weet realiseerde de drukke docent dat de rustige Bellablue, misschien niet de vrolijke Bellablue is. Daardoor kwam hij misschien tot het besluit dat hij toch liever de drukke Bellablue in z'n klas heeft. Om zijn woorden te bevestigen gaf hij je de knuffel?

Stappen lijken te worden gezet, da's goed. Er komt waarschijnlijk wat administratie bij kijken, maar hoogstwaarschijnlijk is dat gedoe het allemaal waard.

'ik denk omdat ik als enigste van de hele school zijn vak leuk vind en goed in ben'
Arme docent, slechts één fan. Wel een fan die bij momenten erg enthousiast kan zijn 😊 Loop gerust even langs, zodat je weet wat er met de foto's zal gebeuren.

Fijn dat de packer je zelfvertrouwen een boost geeft. Zit hij al wat beter, en kan je al wat vlotter de trap op lopen?

Gr. Kenshin

Reageer