Meer hulp Meldknop.nl Bel gratis en anoniem 0800 - 0432 of chat
13-18

Ik zit in een dilemma

• 29 augustus 2018
  • 659 reacties
  • 8207 Bekeken

Toon eerste bericht

659 reacties

Het zou fijn zijn om op een plek te wonen waar je jezelf kan zijn. Je lijkt me een verantwoordelijk iemand, en voor jezelf zorgen lijkt me geen probleem. Is de locatie van deze groep zo, dat je nog steeds naar dezelfde school kan?

Gr. Kenshin
Reputatie 4
Badge +7
hey

we gaan een groep zoeken in de buurt. er zijn er best wel veel dus ik kom er wel uit een ik zorg er voor dat ik gewoon naar school kan blijven gaan...

mijn ouders hebben er over een paar weken een gesprek er over met de gemeente of zo... ik weet niet precies hoe het zit. want ik hou het tegen woordig niet meer vol om 2 uur beneden te zitten met me ouders en de hulp. daar woord de spanning te hoog voor.

ik wil de packer bestellen maar ja me ouders kunnen zien dat ik iets heb betseld daar krijgt me stief pa dan een melding van. maar wat moet ik dan zeggen. ik kan niet zeggen van je ik heb een packer besteld dat zou raar en akward zijn....

groetjes
bella
Fijn dat je in de buurt van school blijft. Het lijkt me van belang om je beste vriend voldoende te kunnen zien, zowel voor hem als voor jou.

Als je liever niet hebt dat je ouders bericht krijgen van de aankoop, zou je een vriend kunnen vragen om de packer op zijn naam te laten bestellen. Echter kan het dat je ouders dit achter-hun-ruggedoe niet zullen appreciëren. Aan de andere kant kan je, als je de packer in huis hebt, die gaan dragen, en op die manier de reacties van je ouders afwachten.

Zijn er winkels waar je zo'n packer kan kopen? Op die manier kan je er met cash heen.

Had je je binder met je vader besteld? Is het een optie om de packer samen met je vader te bestellen?

Gr. Kenshin
Reputatie 4
Badge +7
mijn beste vriend woont ook op een groep. stiekem hoop ik dst ik bij hem kan wonen 😂
scheelt een hoop bellen + ik ken door het bellen alle bergeleiders al en zei kennen mij....
die organisatie kijkt naar wat jij nodig hebt en niet naar dat je het zo snel mogelijk kumt om voledig op je zelf te kunnen wonen.
als je vraag hoe ik dit weet. mijn beste vriend zijn vader heeft die organisatie helemaal zelf op gezet en heeft op mijn verzoek een keer er over vertelt in de klas.

Had je je binder met je vader besteld? Is het een optie om de packer samen met je vader te bestellen?
toen ik dit las bedacht ik me dat ik het ga bestellen op een site waar ze ook binders verkopen en ik mocht een nieuwe binder halen 🤔 dus ik zeg ik heb een binder bestelt maar dan bestel ik een packer en bestel ik met me vader een binder en dan heb ik ook een binder besteld. dus dan is er niks aan de hand 👍
met dit idee ga ik er vanmiddag een packer bestellen.

groetjes
bella
Ooh, bij je beste vriend wonen zou leuk zijn. En yes, je kent de begeleiders er inmiddels al. Zou je het daar naar je zin kunnen hebben, denk je?

Slim bedacht, je bestelplan. Hopelijk verloopt de aankoop vlot 🙂

Gr. Kenshin
Reputatie 4
Badge +7
ik denk als het zou kunnen dat ik me daar prima naar me zin zou kunnen hebben.

als ik het nu zou bestellen heb ik het vrijdag in huis terwijl ik er niet ben dus stel ik het uit dat het door de weeks komt als ik niet bij me vader ben.

groetjes
bella
Reputatie 5
Hey,

Het zou mooi zijn als je op diezelfde groep kan wonen als je beste vriend. Denk je dat je daar naar kan informeren bij je vriend of bij zijn vader?

Je gaat binnenkort de packer bestellen. Succes!

Gr. Pin
Reputatie 4
Badge +7
hey

ik ga binnenkort wel even informeren... maar ik heb geen idee of me ouders daar blij van worden want het is in een andere stad wat niet zo ver is maar het is en blijft een andere stad zeggen ze... dus ik ben benieuwd.

ik krijg morgen te horen of ik bij me docente in de klas blijf en anders is de vraag of ik nog met haar kan blijven praten.

vandaag had die docente der zoontje mee. en die is natuurlijk veel jonger dus we moesten allemaal in eens op letten op ons taal gebruik. je scheld meer dan je door hebt 😅
zelfs de docenten versprakken zig een paar keer.

ik hoop wel dat hij er morgen niet is omdat ze de hele dag alleen maar oog had voor der zoontje en niet bij hem weg wouw... anders kan ik morgen het gesprekje niet hebben. wat ik nu wel belangrijk vind met het gedoe van mijn klas...

groetjes
bella
Reputatie 2
Badge +3
Hey!

Ik hoop voor je dat je ouders het goed vinden dat je (misschien) naar de woongroep gaat waar je beste vriend ook zit. Het is misschien een andere stad, maar als je nog steeds naar de zelfde school zou kunnen gaan kan het toch niet zo ver weg zijn?

Ik hoop voor je dat je bij je docente in de klas mag blijven of dat je in ieder geval met haar kunt blijven praten, vertrouwde omgevingen zijn altijd belangrijk, maar waarschijnlijk ziet zij dat ook wel in.

Ik denk (en hoop) dat ze morgen haar zoontje wel heeft thuisgelaten, ik weet niet hoe het bij jullie op school er aan toe gaat, maar het meenemen van kinderen door leraren is bij ons altijd eenmalig. Veel succes met je gesprekje, ik hoop dat je er wat rust van krijgt.

Groetjes,
Anoniempje

Reageer

Cookiestatement

We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.

Akkoord Cookie instellingen