Ik word plank genoemd


  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi, ik ben 13 jaar en op school noemen een paar jongens uit mijn klas me steeds plank omdat ik heel erg lang ben (1.75) en ik heb echt geen tieten of kont en ik ben superdun, en ik wil heeeell erg graag een ander lichaam krijgen ofzo, en ook zolang ik niks kwa tieten heb wil toch niemand met mij, hoewel ik op iemand ben, alleen hij is bijna 2.5 jaar ouder dan mij...
Wat moet ik doen?

27 reacties

Heyy, echt die jongens daar moet je je niks van aantrekken pff wat een eikels. Ik zelf heb ook totaal geen figuur, maar door jezelf te accepteren, valt t allemaal wel mee. Niemand is perfect
Hey,
Ik snap dat je er erg mee zit, maar je bent nog erg jong en ik kan uit ervaring zeggen dat over een jaar of twee je lichaam er echt heel anders uit zal zien. Ik ben ook vaak negatief, maar als mensen je uitschelden, moet je ze gwn negeren. Ik weet dat het moeilijk is, maar t komt allemaal goed en desnoods zeg je het tegen je vriendinnen en familie, zodat zij je kunnen helpen. Love yourself girl, you'll get through this x
Jouw lichaam is prachtig, die jongens zijn jaloers omdat ze nooit borsten zullen krijgen. Ze moetem maar eens zien over een paar jaar, dan ben jij een model, want dat kan met jouw lengte! Trek je er niks van aan, zij zien er toch ook niet allemaal uit als volwassen mannen?
Hoi!

Ik heb ook dat soort lichaam en ik ben 15... Ik heb besloten dat als ik nog zo ben op mijn achttiende, dat ik dan zelfmoord ga plegen want dan moet ik mezelf niet meer. Niet alleen omdat ik er niet uitzie, ik voel me hier gewoon niet thuis. Ze noemen mij niet luidop plank ofzo, maar ik weet zeker dat ze achter mijn rug over mij roddelen.
Jij bent nog maar 13. Je hebt nog zo veel tijd. Jij wordt sowieso mooi. Je kunt balletdanseres worden, model, voor al die jobs moet je lang en dun zijn. Die jongens gaan spijt krijgen, want jou krijgen ze nooit!

Groetjes!
quote verwijderd
je bent 15 jij hebt ook nog de tijd. echt het komt wel. bij de een komt het sneller dan bij de ander.
liefsx
Heei,
ik ben een meisje nu 14 en heb het zelfde ben ook best lang en heb ook bijna niks... en ook mij noemen ze plat enzo...
het is heel naar ik weet het...
je moet het gewoon negeren... die jongens zijn nu nog jong en is dat waar ze op letten maar eerlijk... dat groeit echt wel ik heb ook meer gekregen dan vorig jaar! en heb je ooit een topmodel gezien met cup F ofzo? ik niet! bijna alle modellen zijn dun en hebben niet echt grote billen dus maak je geen zorgen! stay strong!
groetjes van mij x
Hoi!

Ik heb ook dat soort lichaam en ik ben 15... Ik heb besloten dat als ik nog zo ben op mijn achttiende, dat ik dan zelfmoord ga plegen want dan moet ik mezelf niet meer. Niet alleen omdat ik er niet uitzie, ik voel me hier gewoon niet thuis. Ze noemen mij niet luidop plank ofzo, maar ik weet zeker dat ze achter mijn rug over mij roddelen.
Jij bent nog maar 13. Je hebt nog zo veel tijd. Jij wordt sowieso mooi. Je kunt balletdanseres worden, model, voor al die jobs moet je lang en dun zijn. Die jongens gaan spijt krijgen, want jou krijgen ze nooit!

Groetjes!


je bent 15 jij hebt ook nog de tijd. echt het komt wel. bij de een komt het sneller dan bij de ander.
liefsx
Erg kut is dat he? Heb ik ook last van om eerlijk te zijn snap ik niet wat ze zo mooi vinden aan een dikke kont gatver en als ik een strakke broek aandoe denken mensen ook gelijk dat je 't doet omdat je denkt dat je ass hebt nou fuck society bye
Erg kut is dat he? Heb ik ook last van om eerlijk te zijn snap ik niet wat ze zo mooi vinden aan een dikke kont gatver en als ik een strakke broek aandoe denken mensen ook gelijk dat je 't doet omdat je denkt dat je ass hebt nou fuck society bye
je hebt zeker gelijkx
Het is hartstikke normaal dat je lichaam nog niet volledig is ontwikkeld op je 13e. Sommige meiden zijn daar nu eenmaal later mee dan anderen. Wat betreft je lengte: ik had precies hetzelfde op jouw leeftijd. Schaam je er niet voor. Het is echt heel mooi om lang te zijn, en later ga je er profijt van krijgen. Als je wat ouder bent, dan wordt iedereen ook langer en dan voel je je een stuk beter over jezelf. Het klinkt chliché maar het feit dat mensen je plank noemen, betekent alleen dat ze zelf onzeker zijn. Jij valt op omdat je lang bent, en daarom pakken ze je eruit en plagen ze je, zodat zij zelf met rust gelaten worden. Trek je er niks van aan. Ik snap dat dat makkelijk gezegd is, maar ik ben vroeger zelf ook gepest en op een gegeven moment stopt zo iets gewoon. Het helpt misschien ook om met de personen te praten die dat soort dingen tegen je zeggen. Het is heel stoer als je zo iemand apart neemt en vertelt dat je het je kwetst dat ze zulke dingen tegen je zeggen, omdat je jezelf niet mooi vindt. Misschien helpt dat, ik weet wel dat het confronteren van mensen vaak goed uitpakt voor mij. Mensen zijn zich niet altijd bewust van de schade die ze bij andere mensen aanrichten. Ze hebben misschien niet eens door dat het jou zo kwetst. Succes en ik weet zeker dat je een mooie meid bent. En wat betreft je 'rondingen' , gewoon geduld hebben, dat komt allemaal vanzelf. PS. het zou echt super oppervlakkig zijn als een jongen geen verkering met je wilt omdat je lang en dun bent, dat soort jongens hoef je zelf ook niet toch?
Ben je trouwens fan van 1D haha? 🙂
Hey!

echt niets van aantrekken, je lichaam kan inderdaad veranderen. Maar zo niet, moet je het accepteren. Heel veel meisjes zouden een moord doen voor een lang dun lichaam. Daarnaast zijn alle (top)modellen lang en dun!
Die jongens moeten hun oordelen voor zich houden, die jongens moeten veranderen niet jouw lichaam.

Ik hoop dat je er iets aan hebt!

xoxo Lana
Schat, echt jouw leven is heaven, s'avonds in bed Verrek ik van de rugpijn. Ik ben 14 en heb cup 70E. Ik kan geen strakke/lage shirts aan, bh's zijn tering duur in mijn maat en het ergste; je wordt erop beoordeeld, de jongens praten alleen maar over je tieten alsof je niks meer bent dan dat en de meisjes vinden je een slet. Lieve schat, je rondingen komen vast nog wel, je bent pas 13. Als je alvast een beetje een idee wil krijgen van hoe je "rondingen" er later uit gaan zien, kijk dan naar je moeder, je zult ongeveer het zelfde krijgen als haar. Als het je echt heel erg tegen zit kun je ook aan je moeder vragen of je misschien push-up bh's mag, daardoor lijken je borsten voller. En trouwens die jongetjes uit je klas zijn gewoon oversekste kleuters, ik verzeker je er van; het komt goed!

Xx
Hey! Het klinkt misschien heel cliché maar ik heb precies het zelfde! Ik heb het tegen hun gezegd dat ze moesten stoppen en als ze dat niet deeden dan ging ik naar mijn mentor. Daarna nooit meer van gehoord! O en suc6
heyy!. wat vervelend voor je dat ze zo tegen je doen!
weet je mentor of juf/meester dit al? zo nee; meld het dan.
ik ben zelf een jongen maar sta altijd voor iedereen klaar.
het maakt helemaal niet uit wie je bent of hoe je eruitziet, laat je niet naar beneden halen door die jongens!
als iemand zo praat dan is er iets mis met diegene.
maar dit was het al.
m.v.g. yoloaap1234
Ik heb dit ook. Makkelijker gezegd dan gedaan maar; je kan altijd als je te dun bent proberen meer te eten. Als je dikker word lijk je minder lang en krijg je meer rondingen. Wil je meer kont? Dan kan je ook kontoefeningen gaan doen. Dan word het voller en ben je niet meer plat.
Succes d'r mee xx
Koop bh met vulling erin "push up beha"
Ik ben 14 jaar en ik word ook plank genoemd omdat ik alleen 2 puntjes heb die naar voren steken en geen komt ik schaam me dood en ik ben ook niet ongesteld en al mijn vrienden zijn het wel al ik haat het
Alles komt goed meid, ik ben precies het tegenovergestelde. Mensen zeggen dat wel maar stiekem zijn ze ook wel een beetje jaloers hoor, weinig en lang zijn heel veel modellen en als je achtien bent is alles heel anders ookal merk je daar nu nog niks van.

Laat weten hoe het met je gaat :)

Mvg,
AmIaWeirdPerson
Ik zou me er niet veel van aan trekken, vriendinnen van mij hebben ook amper kont en borsten. Mij hoor je er niet over klagen. Ik vind dat meiden niet beoordeeld mogen worden om dit soort dingen. Als ik mijn zou kleden als vrouw zal ik ook niet cup-D bh aan trekken, een a eerder haha. Groetjes WASD Xxx (jongen trouwens)
Niks van aanstellen..Het komt nog wel! En eigenlijk ben je nu al prachtig. Niks van die gene aantrekken! En als je iemand wil vragen maar niet zeker weet of die je leuk vind..?! Kijk of ie vaak bij jou wil zijn of ie naar je glimlacht en zulke dingen. En eigenlijk boeit het niet wat die jongen over JOU zeggen het boeit jou alleen wat jou vrienden over je zeggen en die jongen!! Toch? ik hoop dat ik je met dit advies geholpen heb! Groetjess
lieve schat,
ik heb ook een paar jongens in mn klas. zij doen ook zo tegen mij. ze noemen mij plank terwijl ik fcking cup 80E heb. maar ik weet niet waarom ze mij plank noemen.
ik denk dat ik later (als ik 20 ben) een borstvergroting ga doen omdat ik nu nog 14 ben

xxx mij 🙂
ik ben zelf geen meisje maar ik werd vroeger gepest omdat ik een lopend skelet was, daardoor heb ik besloten om te gaan fitnessen en dat veranderde mijn leven ik werd er blij van het lichaam wat ik zelf had gemaakt. natuurlijk is dat iets heel anders want je kan geen borsten aan trainen (niet dat ik weet). zoals meer als hebben verteld is je lichaam nog aan het veranderen tot die tijd kan er nog van alles gebeuren. en die je moet het maar zo bekijken die jongens hebben ook geen borsten!

Hoi!

Ik heb ook dat soort lichaam en ik ben 15... Ik heb besloten dat als ik nog zo ben op mijn achttiende, dat ik dan zelfmoord ga plegen want dan moet ik mezelf niet meer. Niet alleen omdat ik er niet uitzie, ik voel me hier gewoon niet thuis. Ze noemen mij niet luidop plank ofzo, maar ik weet zeker dat ze achter mijn rug over mij roddelen.
Jij bent nog maar 13. Je hebt nog zo veel tijd. Jij wordt sowieso mooi. Je kunt balletdanseres worden, model, voor al die jobs moet je lang en dun zijn. Die jongens gaan spijt krijgen, want jou krijgen ze nooit!

Groetjes!

Shut up. So what dat ze achter je rug om lopen te praten fuck those bitches. Jij bent obviously beter dan dat zeg kom op zeg hallelujah. Kom is een keer voor jezelf op, zeg tegen hun alles wat je achter mn rug om zegt kan je ook wel in real life tegen me zeggen hoor, misschien zeggen ze ook wel helemaal niks en ben je niet zo enorm belanhrijk. But that’s okay als vrouwen is bosyshaming gewoon een enorm groot ding but we must stand above that

Ik geef je een suggestie om wellicht op iets actievere topics te reageren.

-Dr8gon99

Reageer