Ik wil zm plegen

  • 16 March 2023
  • 3 reacties
  • 100 Bekeken

Badge

Ik weet het niet meer het gaat nooit beter worden mijn enige optie is zm


3 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hoi, 

wat naar dat je je nu zo voelt/zo denkt. 
en ook al heb je dat nu misschien niet door, het gaat beter worden, ik weet niet waarom je zm wilt plegen, maar wat het ook is, je kan het oplossen/beter maken/er mee leren omgaan. En een geweldig leven gaan leiden. 
 

dus ik vraag je nu 1 ding, geef iedereen die je wilt helpen een kans, ga eens chatten of bellen met 113/zelfmoord preventie of met De kindertelefoon
 

of ga eens naar de huisarts, of je mentor om te praten, er zijn veel mogelijkheden.  Het belangrijkste nu is dat je praat, en mensen een kans geeft om je te helpen. 
 

ik heb het beste met je voor, dat meen ik. 
sterkte, 

 

Mij_Niet_Gezien 

Reputatie 6
Badge +3

hey, 

herinner jezelf dat je waarschijnlijk  maar een leven hebt en na je dood niet eens meer kunt voelen of denken. iets is altijd beter dan niets. op lange termijn: probeer je leven zo leuk mogelijk te maken. probeer de dingen die tot zm aanleiden zoveel mogelijk te vermijden of te veranderen.  het komt goed, misschien niet vanzelf, maar als je er echt voor kiest een leuk leven  leven wel. 

bye

Reputatie 6
Badge +3

Pleeg alstjeblieft geen zelfmoord, alstjeblieftniet😭.

Besef hoelang je nog kan leven en wat je allemaal nog mee kan maken.

En waarom wil je eigenlijk zelfmoordplegen?, je mag er over praten daar is dit forum toch voor?

Ik wil je best helpen met waar je moeite mee hebt. Ik ben ook depresief en wil ook zelfmoordplegen, maar ik durf gwn niet dus ik moet het accepteren. Er is ALTIJD wel iemand die van je houd en mischien weet je dat gwn niet, dus diegene zou echt verdrietig zijn en diegene kan jou ook helpen.

Ik snap je echt heel goed dat je echt gewoon niks wil zijn en gewoon dood wil zijn, ik snap het maar geef NOOIT OP. NOOIT OKE, NOOIT OPGEVEN BLIJF ALSTJEBLIEFT LEVEN HET GAAT OOIT GOEDKOMEN OKE. PLEEG ALTJEBLIEFT GEEN ZELFMOORD😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

VEEL STERKTE❤

ik hoop dat ik je kon helpen, groetjes sinasappelbroodje

Reageer