ik wil zelfmoord plegen

  • 27 February 2012
  • 29 reacties
  • 3058 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
hee,

ik ben een meisje van 13 jaar. Ik heb een behoorlijk heftige tijd achter de rug en nu nogsteeds !

in de zomer ben ik aangerand door mijn oom, het doet me nogsteeds heel veel zeer om hem elke keer te moeten zien ! Ik wil weten of er meer meisejs zijn die incest hebben meegemaakt en die me kunnen helpen het te verwerken. Ik heb nog al meer meegemaakt een loverboy moeer als alcoholist enz . Door al die shit ben ik me gaan snijden in mijn been (bovenbeen) het zit hellemaal onder en ik wil er mee stoppen maar het lukt gewoon niet ! Iemand daar nog tips voor? Ik heb ook al zovaak en veel gedacht aan zelfmoord ! Ik wil het elke keer doen al zovaak geprobeert maar ik durfde maar niet doortezetten !

ik wil graag horenvan andere meisjes hoe zij er nu mee om gaan?



p,s

ga je nooit snijden !!!!!!!!!!!!! Iedere keer als ik nu naar mijn been kijk zie ik al die littekens en al die verwondingen ! Het gaat nooit meer weg!

Bedenk eerst wat je doet , voor je het doet !



hartjex

29 reacties

je kunt naar de site 113 online gaan en daar praten als je denkt aan zelfmoord
Allereerst, geen zelfmoord plegen ajb!!!!! Daar los je niks mee op, je rent er dan voor weg.

Ga naar de politie, praat eens met je oom, zeg hem heel duidelijk wat je van m vind en wat het met je heeft gedaan.
Ehm, @Only_Kiki,

Ik wil jou er even op wijzen dat er een tijd bij de reacties staat.
Dit topic is bvb al zes jaar oud en de laatste reactie was in 2013 geplaatst.

Reageer