ik wil zelfmoord plegen

  • 27 February 2012
  • 29 reacties
  • 3059 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
hee,

ik ben een meisje van 13 jaar. Ik heb een behoorlijk heftige tijd achter de rug en nu nogsteeds !

in de zomer ben ik aangerand door mijn oom, het doet me nogsteeds heel veel zeer om hem elke keer te moeten zien ! Ik wil weten of er meer meisejs zijn die incest hebben meegemaakt en die me kunnen helpen het te verwerken. Ik heb nog al meer meegemaakt een loverboy moeer als alcoholist enz . Door al die shit ben ik me gaan snijden in mijn been (bovenbeen) het zit hellemaal onder en ik wil er mee stoppen maar het lukt gewoon niet ! Iemand daar nog tips voor? Ik heb ook al zovaak en veel gedacht aan zelfmoord ! Ik wil het elke keer doen al zovaak geprobeert maar ik durfde maar niet doortezetten !

ik wil graag horenvan andere meisjes hoe zij er nu mee om gaan?



p,s

ga je nooit snijden !!!!!!!!!!!!! Iedere keer als ik nu naar mijn been kijk zie ik al die littekens en al die verwondingen ! Het gaat nooit meer weg!

Bedenk eerst wat je doet , voor je het doet !



hartjex

29 reacties

heeft je oom je serieus aangerand ?
trouwens dat kan je je aangeven aan de politie zo'n soort mensen moeten van de wereld 😉
Stay Strong Girl.
Ga met iemand praten die je kent, dat lucht op. Zoek iemand op die hetzelfde had maar er al overheen is eigenlijk en ga praten met elkaar.

Reactie aangepast, want is niet relevant in dit topic
hee, ik ben een meisje van 13 jaar. Ik heb een behoorlijk heftige tijd achter de rug en nu nogsteeds ! in de zomer ben ik aangerand door mijn oom, het doet me nogsteeds heel veel zeer om hem elke keer te moeten zien ! Ik wil weten of er meer meisejs zijn die incest hebben meegemaakt en die me kunnen helpen het te verwerken. Ik heb nog al meer meegemaakt een loverboy moeer als alcoholist enz . Door al die shit ben ik me gaan snijden in mijn been (bovenbeen) het zit hellemaal onder en ik wil er mee stoppen maar het lukt gewoon niet ! Iemand daar nog tips voor? Ik heb ook al zovaak en veel gedacht aan zelfmoord ! Ik wil het elke keer doen al zovaak geprobeert maar ik durfde maar niet doortezetten ! ik wil graag horenvan andere meisjes hoe zij er nu mee om gaan? p,s ga je nooit snijden !!!!!!!!!!!!! Iedere keer als ik nu naar mijn been kijk zie ik al die littekens en al die verwondingen ! Het gaat nooit meer weg! Bedenk eerst wat je doet , voor je het doet ! hartjex


hey

ik heb ongeveer hetzelfde meegemaakt ook inscest het is verschrikkelijk heb je een klacht ingediend ?

liefs jolien als je eens wil babbelen je mag het altijd vragen
O wat erg meid vol houde
stop met snijden zelfverminking heb ik ook gedaan maar ben er niet mooier ip geqorde
en blikf praten praten is de sleutel naar geluk
maak er je voordeel van, zeg tegen je oom dat je naar de politie gaat als hij net iets wil flikken, en dat je niet gaat als je geld krijgt of dure spullen, en daarna als je het hebt gekregen ga alsnog naar de politie
@Lil'Jacob, denk je niet dat als ze dat doet, ze net zo fout bezig is als haar oom? Dat heet chantage...

Ik vind zelf dat je sowieso naar de politie moet gaan, misschien kun je aan je ouders vragen of ze meegaan (als je wilt vertellen of al hebt verteld), want je oom mag hier niet zomaar mee weg komen! Over het snijden; als je erin gelooft dat het lukt om te stoppen, lukt het ook! En je moet sowieso GEEN ZELFMOORD PLEGEN!!!!! Want er zijn heel veel mensen die om je geven, en kapot zouden gaan als jij er niet meer bent.... Dus; NIET DOEN!!! Ik heb er zelf ook wel eens aan gedacht, maar ik denk nu elke keer dat ik mezelf betrap op zulke gedachtes aan m'n zusje, omdat ik een beter voorbeeld wil zijn. Er is voor jou ook vast iemand waarvan de gedachte je kan redden....

Heel veel sterkte, en hou ons op de hoogte!,

xxxNobody

ps. ECHT GEEN ZELFMOORD PLEGEN!!!!!!!!!
heeel erg bedankt echt jullie allemaal !

ja hij heeft me echt aangerand, en ik durf het tegen niemand te vertellen er zijn 4 mensen die het weten dat is al te veel vind ik , en weetje die hebben niks gedaan! Hoe meer problemen hoe meer snijden , ik zit er zelfs aan te denken om een overdosis drugs te nemen waardoor ik floeps wegben.

ben****ing depressief. (en mn ouders mogen t echt nietweten).

xdankje.
Heey,


Vanmijn school weet ik dat er veel leeraaren zijn waar ik heen kan en ik vertrouw.
Ik weet niet of dat bij jouw ook zo is maar misschien kun je met je mentor praten?
En zelfmoord is geen optie denk is wie je allemaal achterlaat,
Je ouders, je familie, vriendinnen.
En komen je ouders er niet achter dt je snijd wand mij lijkt het dat het opvalt.
Misschien kun je het hun beter vertellen.
hee,

ik ben een meisje van 13 jaar. Ik heb een behoorlijk heftige tijd achter de rug en nu nogsteeds !

in de zomer ben ik aangerand door mijn oom, het doet me nogsteeds heel veel zeer om hem elke keer te moeten zien ! Ik wil weten of er meer meisejs zijn die incest hebben meegemaakt en die me kunnen helpen het te verwerken. Ik heb nog al meer meegemaakt een loverboy moeer als alcoholist enz . Door al die shit ben ik me gaan snijden in mijn been (bovenbeen) het zit hellemaal onder en ik wil er mee stoppen maar het lukt gewoon niet ! Iemand daar nog tips voor? Ik heb ook al zovaak en veel gedacht aan zelfmoord ! Ik wil het elke keer doen al zovaak geprobeert maar ik durfde maar niet doortezetten !

ik wil graag horenvan andere meisjes hoe zij er nu mee om gaan?



p,s

ga je nooit snijden !!!!!!!!!!!!! Iedere keer als ik nu naar mijn been kijk zie ik al die littekens en al die verwondingen ! Het gaat nooit meer weg!

Bedenk eerst wat je doet , voor je het doet !



hartjex


je kan littekens verminderen met slakkenslijm creme, wat ook helpt tegen zwangerschapsstriemen, puistjes, etc. probeer alles even op een rijtje te zetten. 1. waarom zou je dood willen gaan? omdat je ooit bent aangerand, je moeder, ruzie's? probeer het te noteren, en bedenk of dit het waard is je zelf te doden. 2. snijden is geen optie. pijn is nooit een optie. het is simpel gezegd, maar zo moet je het ook doen: laat het mes weg, gewoon niet aankomen. het doet alleen maar pijn, het is lelijk, je moet er gewoon mee ophouden. zoals ik al zei: pijn is nooit een optie, en als je er weer aan denkt, laat die zin dan in je hoofd herhalen. 3. als alles je even te veel word, los het niet op met nog meer problemen. denk daar dan ook steeds aan. je kunt je beter even afzonderen en alles weer even op een rijtje zetten. bel een vriendin, praat erover, schrijf het op. (als ik vroeger boos was of verdrietig stuurde ik een 'brief' aan me ouders. dat helpt echt. zo hoef je ook niet te schreeuwen ofzo.)

hoop dat ik je hiermee geholpen heb en succes. als je meer tips wilt, reageer dan gewoon, dat doe ik graag :)

xx meisje van 14 jaar dat je graag helpen wil.
trouwens, als tiener-zijnde wil je graag dingen verborgen houden voor je ouders. maar eigenlijk hebben ze alle recht dit soort dingen van hun dochter te weten, en kunnen ze je helpen. probeer het op een goed moment te vertellen maar en dan niet je voordeel uit trekken/halen en het slachtofferrol nemen. stap gewoon naar de politie, die kunnen verder gaan. ik denk trouwens dat je oom jou kiest omdat hij weet dat je te bang bent het door te vertellen. ga gewoon naar je ouders en praat over je problemen. en als je wil kunnen zij, misschien samen met jou, naar de politie stappen. succes en doe het gewoon.
x
ik deed het ook maar ben er nu mee gestopt ik vond het lelijk worden en ben ik er dus mee gestop ik zal aan raden om je mes weg te doen
ik ben zelf ook aangerand dus weet precies hoe je je voelt. ik heb hetnogsteeds niet verwerkt. ik kan het gewoon niet vergeten.

ik hoop dat jullie mij dan ook in een klap kunnen helpen.
Hee, wat je hebt meegemaakt is best wel heftig.. Je moet proberen te praten, en je moet zeker geen zelfmoord plegen, daar help je niemand mee. Ik weet zeker dat er heel veel mensen zijn die van je houden 🙂 Als je er niet met je ouders over wilt praten (ik heb aanranding meegemaakt en durf dat (ook) niet) moet je praten met vrienden. Je hebt vrienden om plezier te maken , maar ook om je te helpen. Er is vast wel een goede vriendin waar je er mee over kunt praten. Eigenlijk zou je oom natuurlijk gestraft moeten worden. Je kunt (ook zonder iemand het te vertellen) aangifte doen. Dat lijkt me wel lastig... Je kunt ook een vriend(in) vragen om er met jouw ouders over te praten. Of er samen over te praten. Ik denk dat als je een volwassene in vertrouwen neemt je er iets aan kunt doen. Bijvoorbeeld een aardige leraar , of je mentor, je ouders, een goede kennis of een familielid. Alstjeblieft, stop met jezelf verminken. Het is het niet waart. Je moet trots zijn op wie je bent, wat je ook hebt meegemaakt. Jij bent uniek, en is niemand die jou écht wat aan kan doen als je vanbinnen sterk blijft. Geef het niet op. Als je vanbinnen inzakt, is het te laat. Stop met jezelf verminken, en praat erover. Als je ooit wilt praten... I will always be there. http://forum.kindertelefoon.nl/images/smilies/smile.png
hooi,
ik sneed me vroeger ook. ik kwam er vanaf door mijn goede vriendinnen die me hoop gaven. je kunt dus het beste iets vinden om in te geloven. ik vind het heel naar voor je wat er allemaal met je is gebeurd en je kunt het beste nu stoppen want bij mij is het al een jaar geleden en ik heb nog littekens! veel mensen willen je vast helpen! snijden doen heel veel mensen. je moet gwn zorgen dat je iets hebt om in te geloven. bv mijn vriendinnen zeiden dat als ik niet in 1 maand gestopt was ze naar de leraar of mijn ouders zouden gaan. Dan hielp. Daarna viel ik terug en deden ze weer hetzelfde. Toen kwam mijn mentor het te weten (zelf verteld) en zij hielp mij ook. Uiteindelijk heb ik het ook aan mijn moeder kunnen vertellen. Dus samengevat: zoek mensen die je willen helpen, leraar, vrienden, ouder, mentor, kindertelefoon, enz.
Veel succes xxxxxxx
(wou dat ik meer kon doen, als je nog iets wilt weten, vraag mr)
Hee je moet niet vergeten dat er nog een toekomst voor je ligt

ik sneed me zelf ook en ik ben er nu mee gestopt want ik heb nu nog steetw littekens

en dat word lelijke n je weet dat je veel meer waard bent je moet nuiet denken aan zelfmoord er zijn super veel mensen die je gaan missen je bent echt meer waard dan je denkt laat het verleden je leven niet verpesten en ik zou eerst aan je vrindin vertellen en dan tegen je ouder want die moeten het echt weten wat anders maak je je zelf alleen maar kapot met al die verdriet echt waar vertel het aan 1 iemand die je vertelt en dan aan meer en dat helpt echt

succes en sterkte xxNoaa
maak er je voordeel van, zeg tegen je oom dat je naar de politie gaat als hij net iets wil flikken, en dat je niet gaat als je geld krijgt of dure spullen, en daarna als je het hebt gekregen ga alsnog naar de politie


Ik vind niet dat je dat kan maken!!!
Ik heb zoiets nog nooit meegemaakt maar het lijkt me verschrikkelijk, daar moet je nooit misbruik van willen en of kunnen maken.
hey, ik denk dat je al je moed bij een moet nemen en het toch zeggen tegen iemand dat gaat zwaar zijn maar het gaat opgelucht voelen. Echt.
Veel suc6
hee,

ik ben een meisje van 13 jaar. Ik heb een behoorlijk heftige tijd achter de rug en nu nogsteeds !

in de zomer ben ik aangerand door mijn oom, het doet me nogsteeds heel veel zeer om hem elke keer te moeten zien ! Ik wil weten of er meer meisejs zijn die incest hebben meegemaakt en die me kunnen helpen het te verwerken. Ik heb nog al meer meegemaakt een loverboy moeer als alcoholist enz . Door al die shit ben ik me gaan snijden in mijn been (bovenbeen) het zit hellemaal onder en ik wil er mee stoppen maar het lukt gewoon niet ! Iemand daar nog tips voor? Ik heb ook al zovaak en veel gedacht aan zelfmoord ! Ik wil het elke keer doen al zovaak geprobeert maar ik durfde maar niet doortezetten ! ik wil graag horenvan andere meisjes hoe zij er nu mee om gaan?
p,s.ga je nooit snijden !!!!!!!!!!!!! Iedere keer als ik nu naar mijn been kijk zie ik al die littekens en al die verwondingen ! Het gaat nooit meer weg! Bedenk eerst wat je doet , voor je het doet !hartjex


Heey ik heb ongeveer 't zelfde ik ben aangerand door m'n neef, ik ben als de dood dat 't nog een keer gebeurd. ik wil hier ook heelgraag over praten. mischien kunnen we elkaar helpen?http://forum.kindertelefoon.nl/images/smilies/confused.png
grtz. Esmee
Heey meid,


Dat is idd heftig ja ik heb ook incest meegemaakt maar dan door mijn broer en ik was nog heel klein, ik weet hoe vervelend het is om de dader steeds weer te moeten zien maar denk bij jezelf ik ben veel sterker dan jouw! Je kunt dan mischien bij mijn lichaam maar verder NIETS!


Xxxxx You can deal with this, and thats just because you are a strong girl! 🙂
weetje ik denk er ook over om zelfmoord te plegen maar mijn vriendin zegt dat ik het niet moet doen ik zit ook gwn ff klem
allemaal doe normaal pleeg geen zelfmoord! http://forum.kindertelefoon.nl/images/smilies/confused.png
let niet op robin ik heb hem op skype hij is maar 11 ajar hij hoort niet eens op dit forum
zelfmoord is geen oplossing
je moet geen zelfmoord plegen blijf sterk
gr.brian
Het klinkt erg omdat het toch je familie is, maar ga naar de politie en doe aangifte!
Het is niet normaal wat je oom heeft gedaan, en jij voelt je er verschrikklijk door, dus vertel het aan je ouders en doe zo snel mogelijk aangifte!
Heel veel sterkte xxx

(en pleeg alsjeblieft geen zelfmoord, er zijn een heleboel mensen die van je houden)

Reageer